De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherman

    Sherman Guest

    Mediamarkt is toch wel scherp geprijst? Maar ik koop liever niet op internet, en al helemaal niet zo'n duur ding.
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    mediamarkt is soms scherp geprijst en soms ook niet. het ligt net aan het product en ook de dag. wilde laatst een scherm daar kopen voor 560 en ik ging dus de volgende dag kijken en toen was die ineens 590 euro.

    nu mijn vraag:). heeft de BCC ook een omruilgarantie?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet niet dat de prijzen tussen de verschillende MM's behoorlijk groot kunnen zijn.
    Voorbeeld mijn Samsung LE32R71B.
    MM Hengelo/Enscgede € 1089
    MM Amsterdam Arena € 1499

    Kreeg die avond van de It's nog een folder in de bus.
    Speciale aanbieding van € 1899 voor € 1499.
    Dat een paar uur daarvoor de LCD al bij de MM gekocht voor € 1089 \o/

    Dit is afhankelijk van het artikel dat u heeft gekocht. Niet hygiënische artikelen kunnen binnen 14 dagen geruild worden in het dichtstbijzjnde BCC-filiaal voor een ander artikel naar keuze. Voorwaarden daarbij zijn dat het artikel niet beschadigd is, de originele verpakking nog aanwezig is en dat de orginele aankoopbon kan worden overlegd. Hygiënische artikelen kunnen niet geruild worden.
     
  4. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    oke bedankt voor de info. ik neem aan dat een lcd scherm onder de niet hygiënische artikelen valt:)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    mischien voor sommige mensen leuke aanbieding:
    PHILIPS 32PF9641

    LCD TV
    Inclusief DVB-T tuner

    BeeldschermdiagonaalBeeldscherm 81 cm
    HD Ready
    Beeldtechniek Ambilight 2Pixel Plus 2Digital Natural Motion
    Maximale resolutie 1366x768 pixels
    Contrastwaarde: 6000:1


    3 jaar garantie 99,90
    5 jaar garantie 129,90
    Prijs Van 2299,00 Voor 999,00
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    die had ik ook gezien. mooie aanbieding. jammer dat het de 32 inch is. die is te groot voor in m'n kamer en ook hierdoor buiten m'n budget.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    PHILIPS 26PF5321


    LCD TV




    Beeldschermdiagonaal 66 cm
    HD Ready
    Beeldtechniek Digital Crystal Clear
    Maximale resolutie 1366 x 768 pixels
    Contrastwaarde: 1200 : 1

    3 jaar garantie 79,90
    5 jaar garantie 119,90
    Prijs Van: 1199,00 Voor: 549,00
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hoe kan ik een foto hier plaatsen mensen?
     
  9. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    idd ook een mooie maar deze tv heeft geen vga ingang=( en die wil ik graag wel hebben voor m'n xbox360...
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    beetje op www.bcc.nl zitten kijken, kies je grootte van het scherm pagina vol met aanbiedingen
     
  11. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    heb ik al gedaan:). ik heb ook besloten om de le26s81 te gaan kopen voor 570 euro. ik zit nu alleen de manual door te lezen en ik zie dat heel veel opties zoals bijvoorbeeld just scan en DNIe niet te gebruiken zijn in de pc mode. maar ik wilde wel graag mijn xbox aansluiten op de vga ingang. ik ben dus alweer aan het twijfelen...
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn Bravia mist ook een shitload aan instelling als ik m'n 360 via VGA aansluit.
    Maar toch is het beeld geweldig. :)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uploaden via Imageshack ofzo en dan die URL van die foto hiet plaatsten tussen de image tags: [​IMG] ;).
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Net weer ff zitten gamen en het is ongelooflijk mooi. Hopelijk lukt t met de foto's, want het was me niet helemaal duidelijk hoe ik dit moest doen.

    De foto's zijn niet helemaal geweldig, krijg gewoon niet op de foto hoe mooi het beeld is van de pana en wat voor prachtige kleuren dat ding laat zien. Ook is het jammer dat ik niet de hele kamer erop krijg. Maar je krijgt zo wel een idee van hoe ik zit.

    Je ziet dus mn Panasonic TH50PV70, xbox360, hd-dvdspeler, pc pentium4, creative extigy externe geluidskaart (fantastisch apparaat! Staat op zowel mn pc alsook mn xbox360), 5.1 boxen van creative, mn nieuwe ikea lack tv meubel. Je ziet nog net een stukje van 1 van de 2 technics draaitafels SL1200MK2 en een (van de twee) Dali 606 luidspreker.

    http://www.putfile.com/ferry34/images/129141

    http://www.putfile.com/pic.php?img=6045083

    http://www.putfile.com/pic.php?img=6045082

    http://www.putfile.com/pic.php?img=6045081

    http://www.putfile.com/pic.php?img=6045080

    http://www.putfile.com/pic.php?img=6045079

    Hopelijk kunnen jullie t zien!:)
     
  15. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er zeker top uit zeg...

    Maar toch wel benieuwd naar je hele opstelling want zo staat je bank wel erg dicht bij de tv :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er inderdaad top uit en zit je zit inderdaad ook wel erg dicht :eek:. Heb hier dezelfde plasma maar dan in de 42" uitvoering in de woonkamer staan en als je zo dicht zit en een beetje schuin, dan zie je van alles (ondertitels, logo's) een soort schaduw :x.
     
  17. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er prachtig uit. Voor het kijken van hd filmpjes is dat niet te dicht denk ik. Daarvoor wordt 2m kijkafstand aangeraden. En voor hd gamen kan dat zeker ook geen kwaad.
    Als je gewone televisie kijkt zou ik het op een kleiner beeldformaat zetten ( 4/3 ).
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is die afstand 2m :eek:. Op de foto's lijkt dat wel echt minder, maar 2m is inderdaad nog doenbaar :). Toch is het imo nog iets te dicht voor een 50". 2-3m is perfect voor onze 42" dus voor die 50" mag je er denk ik toch zeker een halve meter bij doen... .
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet eerlijk zeggen dat ik alles behalve onder de indruk ben van dat beeld van die plasma op de foto's. Ook al komt het gedeeltelijk door de foto's..
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de beeldkwaliteit? Dat is toch wel heel moelijk te beordelen op een foto. Neem het maar aan. Het is één van de betere schermen qua kwaliteit. En 50" dan nog ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina