Hoe kun je al een meeslepend verhaal hebben als de game nog niet bestaat? Ik bedoelde juist dat aan MGS al zo'n ontzettend lang een fantastisch verhaal kleeft dat dát al reden genoeg is om de game te halen en dat heeft Assassin's Creed nog niet. Dat kan ook niet anders, die game moet zich nog bewijzen, terwijl MGS al sentimentele waarde meebrengt. Ik probeer absoluut niet AC te kleineren, nee, dat lijkt me ook een geweldige game hoor.
citaat: Dat MGS4 een paar maandjes later naar de 360 gaat komen maakt me dan ook niet zoveel uit. Je mag blij zijn ALS hij na een paar maandjes uitkomt. Geloof me, Kojima heeft aardig wat centjes ontvangen van Sony voor deze (timed?) exclusive.
Waarom goed nieuws? Het is toch logisch dat die van Sony dat niet weet wat er gebeurt na dat het contract verlopen is (als er tenminste een contract is) aangezien de mensen van Konami het bepalen waar de game voor uit komt.
Ik hoop dat het uitloopt op goed nieuws, wil deze game enorm graag, maar ga niet een PS3 naast me xbox360 kopen..
laten we het hopen dat ze gelijk hebben en dat mgs op de 360 komt! dan preorder ik em een jaar van te voren
MGS 4,komt zeker naar de 360,en waarommdat nog Te weinig mensen een PS3 hebben,en veel meer mensen al een xbox360 hebben.Ontwikkelaars moeten ook de kosten terug verdienen,en winst maken.En alleen met de PS3 redden ze dat niet.Maarja we zullen zien.
Dit bericht moeten we toch met een korreltje zout nemen. Het is een gerucht van OXM en OXM heeft al eens eerder geruchten gehad uit betrouwbare bronnen die gewoon niet bleken te kloppen (OXM is overigens ook niet de meest objectieve bron). Kojima heeft op de E3 op de Sony persconferentie nogmaals gezegd dat de game exclusief op de PS3 komt. Er is nogeens een 360 versie in ontwikkeling. Als hij naar de 360 komt dan is er nog heel veel werk te doen. Het zou dan om een port gaan van een game die helemaal gebouwd, ontwikkeld en geoptimaliseerd is voor de PS3. Daar gaat wel wat tijd inzitten (je moet je daarnaast ook afvragen wat de port met de game doet). Als de game naar de 360 komt, dan verwacht ik hem toch echt minimaal 1 jaar later. Maargoed, voorlopig is vorige week nog gezegd dat de game alleen op de PS3 komt en een 360 versie is nog niet eens in ontwikkeling, dus dan ga ik er nog steeds vanuit dat hij alleen op de PS3 komt.
Ik las net dat kojima op dat event in tokyo gameplay beelden heeft laten zien, maar krijgen wij die nog te zien?