pG I pro GameSquad [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 14 jun 2007.

  1. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    die battles op tv doen zo ook in duitsland zender genaam giga ofzo en in uk genaamd xleageu.tv ofzo iG is 2 x voor gow gesweet en 1 x voor vegas wonnen alleen wat toen ze eerste x gingen voor gow

    500 pond de man
    usb stick en dvd speler.

    vids staan alleen nog niet op die site alleen op sky kanaal 279 ofzo te zien i uk.
     
  2. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat velen hetzelfde denken.. maar waarom zoiets niet organiseren in de benelux..

    @Maximus.. hebben nog steeds geen RB6 gespeeld.. trouwens heb ik je m'n foto gestuurd ??

    Groeten
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Was jou vorige account toevallig Darkseal?
     
  4. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    worldcybergames.com bepaald welke games op de WCG komen, niemand anders.
     
  5. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt kans dat GoW & Halo3 op WCG komt!
    Vergeet niet dat met GoW nog 2 delen uitkomen, en Halo3 daar stopt het bij!
    Wie weet dat UT3 op de WCG komt, je weet maar nooit, maar aangezien GoW bij gamebattles, en MLG steeds beter doen, (want bij WCG organisatie, zit een paar van MLG erbij), heb ik mijn twijfels over halo3 bij WCG!
    Bedenk wel, dat WCG niet "De Lan Toernooi"is! Voor ons Nederlanders wel, maar je ehbt ook toernooien, waarbij je 100.000 kan winnen, ipv 20.000!
    Dat is dus wel een heel verschil!

    Maarja,.. We zullen zien aankomende tijd! Tijd leert,...

    @Maximozes:
    Ben het wel met je eens, vind het ook een beetje raar dat ze het "zo tijdelijk oplossen".
    ik zie het als volgt: Ik ga weg uit pG, want het goed niet zo goed op dit moment,...Ik kom wel weer terug als alle zaakjes weer in orde zijn!

    Maarja,.. ik heb gewoon zoveel respect bij sommige gasten uit pG, zoals Mauperd,.. doet veel voor jullie,.. (alleen jammer dat hij nooit meer oppakt (tel.)
    Seal: Laat de clan niet zomaar in de steek, ook al is er wat aan de hand!


    Zo, mijn verhaaltje ook weer kwijt!
     
  6. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lief exp.
     
  7. Maximozes

    Maximozes Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat wist ik niet :)


    Seal, nope nog steeds niet R6V gespeeld! Ik heb die invite nooit gekregen tot nu toe :)
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Fout, MLG mensen hebben geen invloed op WCG, en MLG heeft totaal geen interesse in Unreal Tournamen 2003. Grote kans dat Halo 3 en CoD4 (die gemaakt wordt in ontwikkeling met de de grotere LAN-Organisaties (MLG / ECG) terug te zien zijn op WCG08 in Duitsland.

    Waarom er geen GoW te zien is op WCG08? Simpelweg omdat het spel nu al half dood is, niet qua hoeveelheid gamers die het spel doen maar meer het feit hoeveel clans er nog actief het spel willen spelen, over een jaar zal er geen clan meer te vinden zijn.
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, wilde alleen het onderwerp even switchen ;) No offence naar mensen die hun zegje doen ofzo, maar ik zit gewoon niet zo te wachten op al die meningen over de ontwikkelingen binnen pG. Ik weet hoe het zit en vind het goed wat m'n jongens doen.

    Locustgod speelt lekker met z'n vrienden die hij al tig jaar kent van z'n buurt en Baby speelt met onze vrienden van tD. 3/4 van het mooie lijstje gaat dus niet op (damn kan ik het toch weer niet laten om erop te reageren...).

    Het gaat er gewoon even om dat ik nu een paar weken lang zo'n 60 uur in de week fysiek zwaar werk doe, daarna op vakantie ga en de jongens dus even niet kan aansturen of dingen voor ze kan regelen. Dit omdat ik er simpelweg even geen tijd voor heb.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken, Maxim, Robin,

    Dank jullie allemaal voor jullie geweldige input. Ik ben inmiddels eens een beetje aan het inventariseren via al mijn goede en rijnlechte comms kanalen en hoor verhalen waarvan ik de waarde zeer hoog inschat.

    1. Heb begrepen dat Rem NL toch in de "nieuwe" clan van pG J CON gaat spelen nL (no limits) dus dat is nu volledig over.
    2. ik heb vanuit zeer betrouwbare bron gehoord dat locust waarschijnlijk gezellig door hopt naa UKz (NL team)
    3. Ken is segund een lekker ding? (allemaal vrouwen boven de 20 heb ik gehoord?)

    Maxim wat ik wel wil dat je weet is dat het heel lastig is om een goede en grote clan te managen, Robin weet hier alles van en heeft beter dan menige manager de zaken aangepakt, de wat nu niet is zal op basis van vertrouwen aanpak wel komen. Dit is een goede insteek en ik hoop gewoon dat pG en ik en Robin daar de neus niet gaan stoten. Het feit is gewoon, ik ben terug en pG leeft weer. Heb gesprekken met Montana gehad en ik weet zeker dat hij terug wil naar pG.

    Ikzelf ben ook geen fan van het rond hoppen, maar als spelers dat willen moeten ze dat doen, het heeft atijd een negatieve lading. Ik vind het naar mij persoonlijk, en naar bijv inderdaad een Hannspree gewoon ronduit rude. Daarnaast liepen er aardig wat gesprekken met potentiele grote spnsoren, die kan ik nu zo aan de kant flikkeren en geloof me ik heb het druk genoeg en baal dus als een stekker dat ik als vader van twee kids en man met een baan van min 70 uur in de week er heel veel tijd en daarbij nog eens ruzie met mijn vrouw in gestoken heb, dit frustreerd mij ontzettend en moet ook uitgesproken worden. Evengoed heb ik het idee dat er nog een redelijke waakvlam is voor pG, ik heb nu 3 dagen een paar uurtjes gespeeld en ik moet zeggen, de liefde en aanzoekjes waren geweldig, ben blij dat een hoop mensen mij toch gemist hebben en graag zien dat pG doorgaat. Ik vind het zelf heel erg lastig om te beslissen wat ik moet gaan doen, ik wil namelijk zelf niet weer mijn neus stoten, stress ervan hebben en ruzie met mijn vrouw krijgen.

    Of ik ga met gamers pensioen
    of ik ga weer recreatief
    of ik ga door met pG
    of ik wil naar het WCG
    of ik ga viva pinata spelen
    of ik 100% voor mijn gezin en baan
    of ik schop gewoon iedereen bij EPIC in elkaar
    of ik zet gesprekken met andere clans door die ik respecteer en ga daar volledig voor.

    Robin is mijn maatje en ik vetrouw hem 100%, we hebben alleen wat moeite bij elkaar te komen door de drukte en vakanties.

    I luv you babies

    p.s. Ken ik neem vanaf morgen elke dag de foon voor je op
     
  11. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Mauperd, echt jij bent echt FTW. Period, deze Achivement heb je gehaald.

    MAUPERD FTW!!
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh nu moet alleen Smartiez nog met een goede flame komen en dan is het (mag ik het al old skool noemen?) pG-topic gevoel weer terug ;)

    Mike je moet ook denken aan wat je regelmatig tegen andere mensen zegt he:
    "Laat het gamen niet tussen andere belangrijke dingen komen!!"

    Denk goed na over wat je doet, maar volgens mij vind je dat clan gebeuren veelste leuk om het te laten vallen ;) Ik spreek je binnenkort maatje, wacht nog steeds met smart op je house-warming uitnodiging :9


    Edit: record aantal smiley's in m'n post zie ik net, najah voor mijn doen dan.
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    ??

    Deze waren alleen op jouw posts die net iets té waren.

    @ Mike
    Kennelijk geldt dat niet voor mij, ik krijg de altijd vrolijke 'twistbox entertainment' voice aan de lijn .. xD
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2007
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill out, waarom denk je dat er een ';)' achter staat?

    Anywayz volgens mij belde Mike vanochtend naar m'n huistelefoon. M'n broertje nam en op en Mike zei: 'hey met Mike, zijn Ken of Martijn thuis?' M'n broertje zei nee waarop Mike aannam dat hij verkeerd verbonden was.

    Vage shit..
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    Mike WTF? Is dat een joke of anders is er wel iets heel erg fouts met Mike atm.
     
  16. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    @Experienz je hebt gelijk man.. - maar zoals ik al zei.. m'n team bestaat niet meer..dus gaan we iets nieuws starten..- Ik zal niet spreken voor de rest dat zijn hun beslissingen..


    DarkSeal ?? Mag ik vragen waar/in welke game je deze nick bent tegengekomen ?? Heb al een stuk of 20nicks gehad op Live (als het COD2 was dan was dit hoogstwss mij)


    @Mauperd.. Wie ben ik om je dit te zeggen hé man.. Als je terugkomt naar competitief gaming.. Zou ik naar qG gaan.. Je geniet de respect van de qG leden
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je adviseert Mike om naar qG te gaan..? Ik denk dat hij prima weet wat hij wil en kan doen, laat het maar lekker aan hem over.

    En Martijn, nee geen geintje man. Die kerel spacede hem vanochtend xD Ik had hem de dag ervoor met m'n huistelefoon gebeld, hij herkende het nr hoogstwaarschijnlijk niet en zal met z'n duffe kop wel terug gebeld hebben met de veronderstelling dat jij of Ken het was.
     
  18. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt als een bus! EN JA HET pG TOPIC IS BACK ALIVE.
     
  19. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Rem NL gecondoleerd jongen!

    heb vandaag vernomen dat Rem zijn vader overleden is na een nogal rot ziekbed. Rem gecondoleerd namens de last but not least pG'ers jongen. (als ik zo vrij mag zijn)
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wow dit is echt heavy. Rem even een moeilijke tijd tegemoed maar je zult er vast en zeker uit weten te komen. Zoals je hier al leest zul je ook in je online buddy's een steun en vooral een toeverlaat vinden..

    Sterkte en nogmaals, Gecondoleerd..
     

Deel Deze Pagina