tnx voor de tip. Helaas is king kong er niet meer, maar Kameo moest ik toch nog es (weer) kopendus bij deze maar gedaan.
heeft iemand een goede aanbieding voor Dynasty Warriors 5. dat spel wil ik al wel een tijdje, maar om er nou 50,- voor te betalen vind ik nog iets te veel.
Bioshock 50,90 euro inclverzendkosten.Toch iets geoedkoper dan bol.com. GTA 4 52,44 incl verzendkosten bij gamevision.
hmm, je GTA 4 link verwijst naar Hitman? Hebben ze de site weer veranderd zeker. Als ik et goed heb is de goedkoopste pre-order van GTA4(naast die van gamevision), die van gcshop (52,50). Wilde hem eigenlijk bestellen bij dynabyte (daar heb ik al eens besteld), maar hij blijkt gewoon 57,99 te zijn...klantenkaart maakt niets uit gcshop levert hem toch gewoon af op de releasedag he? niet dat ik hem een week later krijg?
Vage shit.Plaats de gta 4 link en hij gaat telkens naar hitman Denk een koopje:Xbox360 supersize pack 400 euroNet zo duur als de premium!Als ik geen xbox360 had had ik zeker dit pakket gepakt.
hmmm ik zou wachten tot ze die falcon procesor klaar hebben.heb je tenminste lager energie verbruik en als het goed is is de hardware failure eruit gehaald.
Xbox 360 Premium Forza 2 pack Te koop bij MM Rotterdam & Alexandrium: Xbox 360 Premium Forza 2 pack voor 377 euro incl. btw
Ik zag hem in de winkel in Roermond staan. Op de site staat wel Kameo voor een tientje, maar geen King Kong.
Je kan niet eens met Acceptgiro betalen, alleen als het bedrag hoger is dan 25 euro. Zo droog, dan moet ik zo'n Wallie halen ofzo ;( ( Heb het trouwens over vanLeest - King Kong )