1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel meevallen hoor. Maak je maar geen zorgen. Je pakketje krijg je vast wel binnen!
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    phew gelukkig kreeg ik een mail dat ik het morgen thuis krijg woohoo :+
     
  3. BiefstukFriet

    BiefstukFriet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een korte vraag omtrent de Logitech Z-2300

    Ik heb kortgeleden de Xbox360 VGA HD-kabel aangeschaft, en nu vroeg ik mij af of deze kabel compatibel is met de Z-2300, of dat ik nog speciale gender plugs of iets dergelijks moet kopen? Want ik ben een gigantische leek als het op audio apparatuur aankomt.

    Greets,


    Jaime
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uiteraard. Gewoon de rode plug in de rode ingang stoppen van je setje, en de witte in de witte (of zwarte) ingang. Dan heb je gewoon stereo geluid. Hoef je verder niets aan te doen.
     
  5. BiefstukFriet

    BiefstukFriet Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, dan zal ik binnenkort zo'n setje aanschaffen. :)
     
  6. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje, je kan bij audio op je xbox dashboard kiezen uit dolby digital en iets met wma pro. welke moet ik kiezen?
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je reciever WMA PRO ondersteund moet je dat selecteren. Zijn vaak de wat duurdere recievers. Even kijken in je handleiding als je twijfeld.
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    De duurdere receivers? Ik ben er nog nooit een tegengekomen die dat ondersteunt... Wacht, ik ga even zoeken:).

    /edit: waarom zou een receiver dat ondersteunen? Als jij op je pc een standaard WMV-bestand aanklikt, of een mp3, en zoiets dan via spdif naar je versterker stuurt, hoeft ie helemaal niets van dat te ondersteunen om dat af te spelen.
    Als je met je dvd-speler mp3'tjes afspeelt, hoeft de versterker dat óók niet te ondersteunen. Want de dvd-speler maakt er automatisch een pcm stereo-formaat van...

    Dus ik zie het nut niet van de ondersteuning van WMV-Pro. Sowieso niet, omdat hierbij (dacht ik) net zoveel gecomprimeerd worddt als bij mp3's.

    Of stuurt de 360 echt een WMA-Pro signaal naar de receiver?
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Monolith net via speakon aangesloten. En damn, hij is muzikaal:eek:. Veel detail, een laaaag*). Net even een testtoon opgezet, en 20 hz gaat met dezelfde kracht als 30hz. Jammer dat op de testcd geen 15 hz staat, want dat had ik graag willen ervaren (al is 20hz ook al best leuk om mee te maken:D:+).

    Wel jammer dat er maar 1 frequentie cut off op zit, zodat je hem steeds naar LFE moet draaien als je muziek geluisterd hebt (en andersom).
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je het zelf dus al zegt. De Xbox stuurd direct het WMA-Pro signaal naar de reciever. Niks word gecodeerd of zoites, vanuit PCM. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Iig, het geluid komt wat ten goede. Vergelijk maar het verschil tussen MP3 en een CD. MP3 is allemaal gecomprimeerd.

    Wie maakt het verhaal duidelijker?
     
  11. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet helemaal het goede forum, maar ik dacht dat ik hier heb makkelijkst en antwoord zou kunnen vinden; Hoe sluit ik mijn setje (z-2300) aan op een PS3? (alleen een optische uitgang en aangesloten via HDMI). Moet ik dan de 3,5mm jack in de koptelefoon uitgang steken? Of is er een betere manier? Ik heb een Toshiba 32C3000p.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb de z5500 wou ff kijken of alle stekkers er in zaten, dus van de stroom enzo afgehaalt, maar nu gaat ie niet meer aan :mad::mad::mad: Weet iemand hoe dit zit?
     
  13. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    stekker er wel weer ingedaan :+, of misschien heb je de stekker er niet goed ingedaan?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    had alleen de stekker er even uitgehaald, en toen de stekker er weer terug in gedaan en nu doet ie het niet meer :mad:
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit zeker geen optische uitgang in of wel??

    [​IMG]
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  17. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    M'n nieuwe zuiltjes :thumbs:

    [​IMG]
     
  18. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig! Wat heb je er voor betaald :)
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke dingen hoor. Nieuw? 2e hands? Wat heb je nog meer voor speelgoed staan?
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    niemandn?????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina