Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Stuur maar door naar de budgetbakken dus. ;):)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jup zoiets. Je kan daar eigen ras kiezen en dan met zijn alleen een avontuur beginnen. Je kan steeds andere joinen en daar verder gaan met hun verhaal of met zijn vijven steeds dezelfde host joinen en het verhaal afmaken.

Maar denk dat je beter diablo II weer kan gaan spelen (wordt het nog gespeeld eigenlijk? geniaal spel was en zeer verslavend)

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op heel veel sites staat hij alsnog op 15 juli, iemand gokt dat er enige kans is dat ie dan uitkomt?

Nja in ieder geval tis wel grappig en opmerkelijk dat deze topic steeds minder word bekeken.. two worlds kan idd direct door naar de budget bak! (ook met al die toppers die rond augustus-december uitkomen dan is two worlds niks vergelekn bij)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Helaas niet nee, en daarom hoop ik ook niet dat er multiplayer achievements inzitten casper018. Waarom niet denk je dan misschien? Omdat er dan ook geen mens te vinden is online, zoals vandaag de dag bijvoorbeeld ook is met Prey.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwe trailer te downloaden op marketplace. :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gezien, maar dat is al een oude moet ik zeggen. Hij stond er enige tijd geleden ook al op, alleen brengen ze hem nu opnieuw uit onder het mom van een E3 trailer. Het is echt niet best gesteld meer met deze game. ;):'-(

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bij eplaza hebben ze wel al een demodoosje.. dus miss kleine kans dat ik 15 juli komt...

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    15 juli is btw een zondag. Dus het moet zaterdag of maandag a.s. zijn. Kun je aub direct in deze topic melden als hij er is? Ik neem aan dat je voor de XBW members in deze topic wel even vroeg je bed uit wil om te kijken. Waarschijnlijk moet je toch werken of nog iets voor school doen. ;):)

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op gamefaqs en nedgame staat ie op 29 juli
    ik krijg toch nog hoop dat ie deze maand komt...

zou de game nog NET uit de budgetbakkenr redden (voor mij dan)

10. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we niet te down gaan worden met z'n allen over deze game en afwachten als de game uit is. Ik heb nog hoop:)_0/

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Pfff ik heb het gehad met deze game. In begin van het jaar was dit een van DE spellen die ik MOEST hebben maar vergeet het maar.

Van dat uitstel krijg ik schoon genoeg. En ik heb deze week de PC versie gespeeld bij een vriend en het was om te huilen. Dit spel komt voor mij niet in de buurt van Oblivion, en de 360 versie zal echt niet beter zijn. Nope ik wacht wel op andere spellen, bye bye Two Worlds.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wie zegt dat de 360 versie niet beter kan zijn? Damn, dat slaat echt nergens op. Waarom denk je dat ze hem uitstellen? Om nog te werken aan de problemen die de PC versie eens had, en dus om te voorkomen dat deze ook in de 360 versie komen. Dit heb ik volgens mij als eens eerder gezegd in deze topic. ;):)

13. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens ;):thumbs:_0/

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dan moet ze het wel drastisch gaan veranderen. Want op de PC is het echt dramatisch. :9

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Er stond zelfs eens een releasedatum voor mei gepland, daar zijn we, als 29 juli klopt, dan 2,5 maanden overheen. Maar goed, tijdzat om dus nof wat te fijntunen. ;):)

16. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je, koop hem maar niet.
    Maar ik ga hem wel kopen en ik weet zeker dat de 360 versie stukken beter is....maar hoe moet jij dat nu weten?

17. Texans

Texans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Two Worlds nu uit?

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sommige sites zeggen 31 july, andere 31 augustus...
    dit spel is al 4-5x uitgeteld.. niemand weet het

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de game hoogstens grafisch wat tunen en wat bugs eruit halen. Maar dat zijn niet de redenen dat deze game slecht ontvangen wordt bij het gamers publiek, dat heeft te maken met gameplay.

Gameplay verandert niet door een game te porten naar een console.

Essentiele spelelementen voor een RPG wat liefhebbers waarderen zitten er niet in of er is verkeerd over na gedacht en functioneren niet goed. Een update voordat de game geport wordt, verandert daar niets aan.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zit nog steeds te twijfelen. Had eigenlijk zoiets van rot maar op me dit maar aan de ander kant... hij ziet er nog steeds stoer uit en DRAKEN!!

daarnaast is ign nog redelijk lofvol en das toch ign....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina