Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 20 juli 2007 - Two Worlds had eigenlijk alweer twee maanden in de winkels moeten liggen, maar de game werd helaas uitgesteld naar een later tijdstip. Inmiddels zou de game alweer vertraging opgelopen hebben, maar gelukkig weten we dit keer wel een datum te melden: 21 augustus zou de game dan eindelijk echt in de winkels moeten liggen voor de Xbox 360.

Zuxxez heeft deze nieuwe datum overigens nog niet officieel bevestigd.

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7122

Ik ben me hele interesse kwijt geraakt in deze game! Had er veel vertrouwen in maar nu echt totaal niet meer!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    *snore*

Huh? Wat? Two Worlds? Wat voor een game is dat?

....

Ooooh, die game die twee jaar is uitgesteld! Laat ook maar, ik speel inmiddels al Mass Effect II.

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Doet me een beetje denken aan Gran Turismo 4 destijds. Die game werd ook 1,5 jaar uitgesteld in totaal. Uiteindelijk was nog niet iedereen tevreden over die game, bijvoorbeeld het snelheidsgevoel.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

ik nu ook, 24 augustus komt blue dragon
    dan kan ik echt geen tijd vrijmaken voor two worlds..
    miss ergens volgend jaar februari als het een budgettitel is geworden voor n eurotje of 25

5. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Dit haal ik net van de site van XBOX 360 Only:confused::

Two Worlds had eigenlijk alweer twee maanden in de winkels moeten liggen, maar de game werd helaas uitgesteld naar een later tijdstip. Inmiddels zou de game alweer vertraging opgelopen hebben, maar gelukkig weten we dit keer wel een datum te melden: 21 augustus zou de game dan eindelijk echt in de winkels moeten liggen voor de Xbox 360.

Zuxxez heeft deze nieuwe datum overigens nog niet officieel bevestigd.

Weer uitgesteld dus:mad:

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Boeiend. Nu is het een crap game. Misschien kunnen zer nog wat leuks van maken.. beetje lullig voor ign dat ze tot dan elke dinsdag nog een artikel moeten schrijven erover

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit spel boeit mij niet meer. Ik speel veel liever Bioshock.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad.. Rot op Two Worlds. _0/

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net even een nieuwe poging ondernemen om Two Worlds te spelen. Inmiddels is namelijk alweer de vierde Patch uitgebracht, we zitten dus inmiddels op versie 1.4, kortom bijna Two Worlds II :9

Bij een gevecht, wat natuurlijk chaos is, sloeg ik per ongeluk mijn paard, waardoor het wegrende. Ik draai me om, zie ik dit:

Mja, wat moet je daar dan weer mee :confused:

10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: , hoezo realisme |:-

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, damn, Elvine. Zulke dingen zitten ook in Oblivion. Echt, die paarden doen de meeste vage dingen. Gewoon omdat de wereld zo groot is, juist zó realistisch mogelijk gemaakt moet worden. En dan zijn er altijd dingetjes die fout gaan. 's Best logisch. En grafisch is die screen ook nog vet mooi zeg! :eek: Maar ja, gameplay schijnt niet veel soeps te zijn. :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vet mooi? Check die rotsen eens! WTF!?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat komt omdat 't een print-screen is. In beweging zit dat er echt goed uit. 't Is net die ene schuine kant die op die vlakken dan niet mooi is, omdat je bij een prt-scr bijna altijd slechte hoeken hebt. Maar tijdens 't spelen merk je dat echt niet hoor. ;) Want hetgene waar de foto recht voor staat ziet er wel vet netjes uit.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wahaahhaha :p Ja en probeer dan nu maar eens op het zadel teblijven zitten bij dat paard :p wat cool :p natuurlijk geen leuke bug :p maar wel cool :p

15. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

.... en toe annulleerde ik me bestelling

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet wat het met die game is hor...

Ik heb er nu een uur of 6 (tegen wil en dank) op zitten, maar ik vind 't echt kut... En 't is denk ik niet eens dat het ook echt een kut-game is, ik bedoel, over het algemeen zijn de reviews op sites er eigenlijk best positief over. Dus het zal dan echt niet een ruk-game zijn.

Maar ik weet het niet, ik vind alles zo suf aan de game... Het vecht raar, buiten dat is het ook gewoon een Hack&Slash game, het RPG level-up systeem is raar.. Voelt naar mijn mening niet logisch aan.. Naja dan heeft het nog allemaal van die stomme bugs, die er zelfs bij versie 1.4 nog in zitten..

Geef mij dan maar lekker Oblivion. Daar werd je er soms ook wel uitgekeild, maar die game was tenminste solide.

Als je nog nooit een RPG hebt gespeeld is het misschien een leuke game, maar dan nog denk ik, dat je het niet boeiend vind, buiten dat ook misschien een slechte game om je eerste ervaring mee te doen..

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op dexboxworld release lijkst staat nu 10 augustus.

ben benieuwd......

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    WTF?! Ik zat te rekenen op dit weekend, en anders maandag aanstaande. ;):eek:

20. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit weekend of maandag kun je wel vergeten Yellow 13. Ik zat net te kijken op de site van Nedgame daar stond al een tijdje dat hij op 29 juli uit zou komen. Inmiddels is dit veranderd in 24 augustus |:-:confused::'-(=(:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina