150 bmp of hoger is where the real partymotherf*ckers begin. btw: wie luisters er naar tiesto of armin van buren?
oké, dan heb jij nog nooit hun horen spitten of battle-en? Geen HipHop hahaha. Omdat hun met andere artiesten niet rappen etc zijn ze nog steeds hiphop-ers.
Je weet toch, heb je het gehoord van dSis. Ik hoorde gister ergens van de TV (stond even niet te kijken) dat goudenkooi van de TV gaat. omdat het te erg wordt ofzo.
De Gouden Kooi gaat er volgens mij af omdat Talpa is over gekocht door RTL, en RTL dat programma niet wil uitzenden want dat past niet bij RTL.
n000 Ken, hebben we net zon abbonomenten geval genomen waarmee we 24 uur per live de gouden kooi kunnen kijken gaat het van de TV af. Kwil met geld terug! *)
Ik denk dat Jumpstyle volgend zomer nix meer is. HipHop bestaat zo lang, omdat het veel mensen aanspreekt en niet alleen kinderen onder de 15 jaar HipHop bestaat al zo'n 25 jaar en is niet kapot te krijgen, want er zijn zoveel variaties, bij Jumpen weet je het op een moment wel, ff een ander deuntje die andere schreeuwt er ff door. Maar ik ben geen fan van commerciële "gangsters" zoals 50 Cent en Fat Joe en LL COOL J, geef mij maar OldSkool Rap zoals: NWA, DMX, The Game is erg goed!
Dat kan nog steeds maar dan onder Versatel ofzo... Commerciële rap zuigt hard! ook in Nederland ALi B gaat naar elke Kids Top 20 op Jetix enzo... Doe dan maar Opgezwolle ofzo...
LOL The Game geen commerciele rappeR dan? PS. De gouden kooi commerciele Toelie. KingJaap de ziellige nerd-acteur en die natasia de bokito nah doe mij maar gewoon LOST of HEROES, beter maken ze daar wat meer van..
kut PB. Was leuke 1e 2 seizoenen, vind het een beetje achterhaald geworden en té commercieel. Ze hadden hem moeten laten ontsnappen etc. in het 2e seizoen. Nu gaan ze afleveringen maken om seizoenen te draaien ipv om de daadwerkelijke serie te maken.
Ik heb wat scripts gelezen, moet eerlijk zeggen dat het wel spannend wordt. Maar vind wel dat ze NA dit seizoen misschien met zelfde acteurs andere serie moeten maken.
Ik vind dat niet, want hij woont nog steeds in de Ghetto, om zo bij zijn 'homies' te zijn, dus als hij zo commercieel was ingericht had hij wel een huis in L.A ofzo! Ali B is een B Artiest