Als 2 mensen 3 weken op vakantie gaan, en veder niemand nog echt zin heeft om veel gears te spelen komt er miss een einde aan
Daarvoor moet je bij xHLHx ExiSteNce zijn, hij heeft een zeeeer goed betaalde baan als sponsor .. eeh ik bedoel een zeer goed betalende sponsor..
Ja. Denk het niet. Wat heeft hij allemaal voor Hardware van jullie gekregen? Denk dat hij daar het meest aan heeft verdient. Of vraag het aan qG UK/ qG. Blue. Daar zijn ook wel van (vul zelf in) voor neergelegd Edit: Ik zal niet reageren voor de komende weken. Vragen add. iemand in HLH.
Als je het echt wilt weten, qG.UK heeft tot op de dag dat ze overgenomen werden door iG geen rode rotcent ontvangen. iNsAnE en TruE KillaH hebben 2100 MS points gehad en AbSyInTh 1x 3 maanden - that's all .. Geen TV's, Geen 360's, Geen Ferrari Enzo (wat KillaH wel claimde haha), sorry kiddo.
Martijn, wij laten qG winnen maar wel die HD's sturen heh. En die lekkere booth babes natuurlijk. (owja, niet te vergeten jou naakt foto's in poster formaat )
Dude siriously stop met ontkennen 1. Die poster heb je al, al een half jaar, don't blame me for the jerkin'.. 2. Die HD's? Wil je er nog meer?
Alle clanmatches zijn met het orginele HLH gow team gespeelt alleen telkens onder een andere naam HLH toen iT en nu weer HLH. Dus wat is het probleem?