Gods kanonnen... Das veel... Ik ben bijna bij de 2000 punten achievement. Daar ben ik al trots op haha!
jah het duurt even, weet niet of ik de 40.000 ga halen ligt eraan hoeveel zin ik heb . Soms gaaat het ook gewoon lekker paar potjes van 70 a 80 punten dan sciet je wel lekker op in een avond. Deze week ong 3000 punten gescoord. Maar 40.000 is wel erg veel maar wie weet hoop het wel eigelijk
weet ik zo niet maar stond eerst 34ste. Paar maanden niet meer gespeeld dus zal wel iets gezakts zijn. Zal vanavond eens kijken!
ik was een kick ass sniper. Nee ff serieus, ik ownde echt hard met dat ding. Maar nu al lang niet meer gespeeld dus het zal wel matiger zijn geworden, net als bij jou.
zow net effe me uber potje gespeeld met een medic 105 punten in 1 potje (RANKED WAR - MAP: Rue de rasoir) waarvan 78 kills me persoonlijk record tot nu . Ik vond het wel sexy
Ik heb gisteravond eindelijk de 2000 punten ranked multiplayer match achievement gehaald (captain). Phoe hee... die moest ik gewoon hebben. Mijn persoonlijke record in 1 potje is 51 punten met een Medic... Ik moet dus nog ff dooroefenen hahaha
ja ik weet ook niet hoe hij het doet mijn record is 67punten met medic in château, waarvan iets van 40kills. maar heb het spel nog maar net. op naar de 8000! nog 5000 te gaan
gewoon vol ervoor gaan goede beslissingen nemen tijdens een potje . Nog 2.500 punten en dan zit ik op de 20.000
Mijn record is ergens tussen de 120 en 130. Ik zit volgens mij op de 15000 points maar er werd te veel geglitched; onder een huis zitten en iedereen neerschieten, maar zelf onsterfelijk zijn enz.
merk gelukkig weinig van glitchers. Vandaag weer aardig wat punten gehaald. Ben een fan geworden van de duitse rifle, echt een superwapen zeg!
das wel erg netjes. jah echt als je hem meester bent own je iedereen met dat ding, alleen het probleem is als je hem niet meester bent je dood niet iemand met 1 schot dan ben je de lul
ja klopt...in t begin (en nog steeds wel) vond ik t lastig als je je eerste schot miste, of als het niet dodelijk was...dan moet je richten en stilstaan. en dus makkelijk doelwit....maja, meestal is het one shot one kill
bij mij loopt cod3 vast op randomn momenten, dan freezed het beeld en alles. moet ik em uit zetten en weer op nieuw spelen maar dan doet hij het weer.