Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gameplay footage
    Ik ben nog totaal niet overtuigd met die motoren. Volgens mij is de balans tussen auto en motor ver te zoeken, en zijn motoren heel vaag in besturing. Dat over besturing zeg ik natuurlijk op gevoel van de filmpjes, heb de game nog niet mogen spelen :9 Maar als je ziet hoe die gast over het wegdek zwabberd :confused: Ik weet het niet.

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Die motor is wel langzaam|:-, wel lache dat je kudo's krijgt voor een wheelie :thumbs:

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ahh, dus zo val je van de motor. Hopelijk val je er niet meteen af als je een duwtje tegen je achterkant krijgt, anders wordt het niet meer leuk.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vrees ook niet dat dat snel zal gebeuren. Denk dat motoren best wat kunnen hebben wat duwen betreft.

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe zag het eruit toen jij voor het eerst MotoGP speelde? Ik weet nog wel hoe het eruit zag toen ik dat voor het eerst deed. Ongeveer net zo beroerd als in dat filmpje.

Is een heel iets anders he, volgens mij kun je aardig strak rijden als je het doorhebt. Met powerslides en al. Ik vind het wel meevallen uit dit filmpje!

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Toen ik voor het eerst Moto GP speelde? Wereld record, na wereld record ging eraan :cool:
    Nee, je hebt inderdaad een punt, maar ben gewoon nog niet helemaal overtuigd. Als je 3 delen hebt gehad met alleen maar auto's, dan "voelt" het raar als er nu motoren in komem. Ik wacht in spanning af!

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben het er mee eens hoor, moet er ook nog echt aan wennen.

Het feit dat er nu allerlei toffe nieuwe steden bijkomen, de graphics vooral veel gepolijster zijn en daarnaast veel gevarieerder (al die realtime veranderende weersomstandigheden), en dat de nadruk meer op 'iconische' auto's ligt is voor mij opzich al genoeg. Tel daarbij op de team-functies, de beperkte livery editor, de photo en nu ook video on demand functie.

En hopelijk weer een veel beter opgebouwde career mode als in PGR2. Dat alles vind ik al meer dan genoeg :) PGR3 was supervet maar gewoon minder uitdagend / minder goede opbouw als waar PGR2 ons mee had verwend. Hopelijk is dat nu ook beter. Maar alle tekenen wijzen wat mij betreft op ja!

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gaar filmpje, heb echt helemaal niks met motoren maarja. De lijnen die die vent neemt is ook niet ju van het :9. Maarja, wel leuk om in-game zooi te zien!

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet even gesproken met een Associate Producer van het PGR team. We krijgen nog een demo voor onze kiezen, en de moeilijkheidsgraad van PGR2 komt terug _O_ Like.....\o/

Hardcore word weer de bomb _O_

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet zeg, hoe kom jij in contact met zo´n vent?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Via forum misschien?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Via het forum van bizarreonline.net. Aardige vent :cool:

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Misschien ook de handling van PGR2 dan terug:D Praat nog ff een keer met je mattie Mark:D

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Yes, dat is goed nieuws zeg. Ik ben verre van een pro zoals velen hier, maar ik houd wel van een challenge. :) En als ik in PGR3 alles op goud kan halen en veel op platinum, dan is de game simpelweg te makkelijk. ;)

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    heb ook vet zin in deze game. Lekker motor-racen en autoracen tegelijk mmm i like

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die nog gezegd dat die demo voor de release zou uitkomen van pgr 4 ? Want als dat zou zo zijn dan betekent het dat er volgende maand al een demo van pgr 4 zal zijn want hij komt toch al in september uit :D.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen hij zei alleen dat dat nog niet bekend was. Zal hem binnenkort is naar de handling vragen :cool:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    3 september komt ie uit toch?

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    16de dacht ik. Maar ik kan het niet weer vinden. Iig in september :cool:

20. basovich

basovich Guest