Discussie: Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 28 okt 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat meer duidelijkheid:

2. GJV6000

GJV6000 Guest

Haha erg grappig...

Maar voorlopig is MGS nog gewoon exlusief voor de PS3.
    Maar ik gun het de mensen die alleen een 360 hebben ook wel om MGS te spelen (maar stiekem hoop ik dat ze daarvoor een PS3 moeten kopen).

Edit:
    En PS3 bezitters kunnen natuurlijk uitkijken naar Gran Turismo 5: Prologue(in oktober) en daarna naar GT5. Die game ziet er fucking goed uit.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2007
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gasten, komaan he zeg... Sony zegt niet dat mgs4 100 % exclusief is. Phil harrison zei gewoon op de vraag, is mgs4 exclusief, ja, dat zeiden we toch op E3. Maar hij heeft niet gezegd dat NOOIT op de 360 gaat komen. Dat maken de sites ervan...

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, meer zegt hij niet. Ik zie hem nergens zeggen dat hij nooit op de 360 komt, dat weten ze niet, aangezien die beslissing bij Konami ligt. Hij antwoord alleen op de vraag of hij exclusive is, niet of dat hij ooit op een andere console komt, want nogmaals, dat weten ze niet, aangezien die beslissing niet bij Sony ligt.
    De desbetreffende website die dit artikel heeft geplaatst verdraait de inhoud van het bericht (iets wat daar wel vaker voorkomt overigens).

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Metal Gear Solid 1 en 3 (2 viel wat tegen) staan in mijn top 10 van beste games ever. De ps3 komt op mijn kamer zodra Metal Gear Solid 4 uitkomt, eerder niet. En mocht deze game op de xbox 360 komen, dan komt er geen ps3. I hope so!!

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Moest de 360 versie komen, dan betwijfel ik ten sterkste dat dit officieel bevestigd wordt vooraleer de PS3 (een tijdje) in de winkel ligt. Dus wie weet koop je uiteindelijk voor niets de PS3 voor MGS4 :+

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt hem in ieder geval een flink stuk eerder dan de 360 bezitters. Een 360 versie is nog niet eens in ontwikkeling. Als ie al komt, dan word het een port van de PS3 versie. MGS4 is ontwikkeld, gebouwd en geoptimaliseerd voor de PS3. Je moet je maar afvragen wat de kwaliteit van deze port is, weet niet of de 360 bezitter daar blij van word. Je koopt de PS3 trouwens niet alleen voor MGS4, maar ook voor de andere vette titels, de Blu-ray speler en de kwaliteit / betrouwbaarheid van het apparaat. ;)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zucht, had ik wel gedacht dat er zo'n reactie op ging komen. Wie mijn posts over de PS3 heeft gelezen en herinnerd weet dat ik helemaal niets tegen dat apparaat heb en er ook niet vies van ben om het zelfs te verdedigen (idem dito voor de 360). Ik ga hem binnekort trouwens alleen voor de games kopen. Blu-ray interesseert me niet echt en me 360 heeft nog een vlekkeloze staat van dienst (of hoe je dat zegt :p) dus heb (nog) niet te klagen over de kwaliteit/betrouwbaarheid van het apparaat (alhoewel het nooit dat van Sony zal evenaren, heb hier nog een perfect werkende PS2 van de launch).

Ik bedoelde gewoon dat als egelhunter pas de PS3 ging kopen als MGS4 uit komt en alleen als er geen 360 versie uit komt dat ie er nogal bedrogen uit kan komen. Ik denk namelijk dat de 360 versie nooit officieel aangekondigd gaat worden (als ie wel komt) zolang de PS3 versie niet (een tijdje) in de winkel ligt.

Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even voor de duidelijkheid, de rechten van Metal Gear Solid liggen bij Kojima Productions. Konami is alleen de uitgever. Als Kojima bepaald dat MGS4 alleen op de PS3 komt, dan heeft Konami zich daar bij neer te leggen. Kojima heeft op de E3 gezegd dat MGS4 PS3 exclusive is.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Weet ik maar al te goed, maar ik weet of ben toch zo goed als zeker dat Sony wel wat geld over heeft om die game toch tijdelijk exclusief te houden (ookal zeggen ze van niet). Mensen die MGS4 per se willen hebben zullen wel een PS3 kopen (winst voor Sony en Konami) en uiteindelijk zullen de mensen die al een 360 hebben en geen PS3 willen ook gewoon de game voor de 360 kunnen kopen (winst voor Konami). Lijkt me dus een zeer mooite kans voor Sony om wat extra consoles verkopen en Konami maakt alleen maar winst met die deal.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat kojima gaat kijken naar het aantal hoeveelheid spellen dat ie verkoopt op de ps3,
    is dat genoeg; niet voor de 360
    is dat niet genoeg; wel voor de 360.

eigelijk vind ik dat exclusieve shit voor games bullcrap want de enigste wie je ermee naait is jezelf(als ontwikkelaar/uitgever)
    want er zijn maar een handje vol mensen die een pc,360,ps3 en een wii hebben, dus als je een game enkel op 1 console laat uitkomen loop je een gigantisch deel winst mis, en daar doe je het uiteindelijk toch voor? en natuurlijk ook voor de gamers alleen die naai je ook omdat niet (in dit geval) een ps3 heeft maar (bv) een 360 en wel een giga fan is van een serie.

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  13. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat MGS niet naar de 360 komt.
    Zou het echt lullig voor de PS3 vinden..............serieus

Mocht het toch gebeuren dan wil ik graag ook dat Litle big planet naar de 360 komt..............hoef ik geen ps3 te kopen.
    (:

Nee ff serieus:
    MGS is gewoon playstation en er moeten gewoon wat exclusives blijven.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik al eerder zei; rot gewoon op met die exclusieve troep en laat alles multi platform komen.
    hoewel ik dit helaas niet zie gebeuren.

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

16. MGDutch

MGDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wanneer zou mgs 4 eigenlijk voor de ps3 uitkomen?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe zit er zelf ook aan te denken maar een ps3 te halen:9 hoewel 600 euro me toch echt iets te ver gaat voor een console...
    maargoed, je hoort hier en daar al over prijs verlagingen dus ik denk eerdat mgs4 uit is dat er zeker wel een eurie of 100 af is(hoop ik:9)

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ik vraag me af waarom jij eigenlijk op een Xbox forum zit (en er ook nog een moderator van bent) terwijl je een keiharde Ps3-liefhebber bent.

20. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snake rules _O_
    Van zodra het game in de winkel ligt, koop ik hem. PS3 of 360, maakt mij niet uit. Ik moet en zal die dag in mijn zetel snake spelen!!
    @ casper: Titel is uitgesteld tot maart 2008 |:-

Deel Deze Pagina