[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb F.E.A.R. ook gespeeld is op sommige momenten echt creepy! Maar je hebt ook stukken waar je heel lang gewoon moet knallen en waar niets engs gebeurd.

Doom III vind ik enger, die ga ik ook niet meer verder spelen. Dat komt puur door de gasten die er eng uitzien en die gasten moet je neer knallen, bij F.E.A.R. schrik je een keer en dan hoef je ook geen eng geval meer neer te schieten, maar dat is bij Doom dus wel zo.

FarCry vond ik ook wel eng met die grote soort gemuteerde apen die op je afspringen, durfde gewoon niet meer verder te spelen:+

Heb ook die Condemned demo gespeeld en vond die echt best eng, maar hij lijkt mij enger op de 360 dan op de pc, omdat als je in een donkere gang loopt en je wordt opeens aangevallen door zo'n badguy, je controller gaat trillen:9

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Condemned lijkt mij zelf niet zo eng :) maar als ik de reacties ziet....... :9

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja toen Ocarina of Time net uit was kwam ik zeg maar bij de Shadow Temple een donkere Dungeon vol met Zombies en weet ik veel in die Dungeon schrok ik echt wel een paar keer als ik het me nog goed herinner :p maar toen was ik 10 jaar ofzo sinds het spel in 98 is uitgebracht maar nu zijn er echt geen dingen waarvan ik herinner dat ik eng vond :+

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  4. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0

Is dit sarcastisch of meen je het serieus dat je ze niet meer speelt omdat ze te eng zijn, want dat is best vreemd.

5. PatersNL

Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3 en FarCry daar begin ik niet meer aan:eek:

Maar als ik nog een keer met éen verder ga is het FarCry;)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Sowieso komen die dingen pas veel later in het spel. Maar als je daar al bang voor bent, wacht maar tot je verder komt en er nog leukere gemuteerden komen :+

7. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van het weekend Condemned voor de 360 weer eens opgepakt. De laatste keer dat ik het speelde, woonde ik nog bij mijn ouders op mijn zolderkamertje. Toen heb ik dat spel op een gegeven moment uitgezet, te spannend!

Ik doe sowieso het licht uit en zet het geluid redelijk hard aan. Ik ben namelijk van mening dat je zo het spel pas echt beleefd.

Van het weekend heb ik hem maar weer eens aangezet met 2 vrienden. Licht uit, geluid hard aan en spelen maar. Het was nog steeds erg spannend, die controller werd heel snel over gegeven :D....

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  8. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    condemned is creepy, vooral met het geluid hard en het licht uit, absolute aanrader!

9. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned 2 in the making _O_

Offtopic: Eind van condemned, gast in de kofferbak. Waren jullie O-) of }:] ?

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik nog niet....!! Waarschijnlijk schrik ik nu niet meer omdat elke kofferbak verdacht is.

11. PatersNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel eens een filmpje van condemned gezien op gametrailers.com dan zag je ook van die meisjes met slijm ofzo over zich heen.

12. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor het eerst de flood tegen kwam in Halo 1,
    dan ligt er zon vent tegen de deur aan en dan openen ze de deur zodat die vent omvalt. Schrok me de pleures. De flood vind ik nog steeds een beetje eng xD.

13. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd dat is echt het engste stukje die ik ooit heb meegemaakt in een game :9
    de eerst x dat ik die speelde was op een LAN et was iets van 4 uur en bijna iedereen was aan het slape ik had vampire: bloodlines van een maat van mij geleend en geinstaleerd op me pc.
    Ik vond de game op het begin niet zoveel aan maar dan krijg je die missie van dat ocean's hotel, dan lopen de rillingen echt over je rug. :+

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  15. METALFEAR

METALFEAR Guest

Engste game die ik heb gespeeld is SHADOWMAN op de N64. Iedereen die van horror games houdt moet die spelen want in die tijd was het echt een hele enge game....hele zieke psychopaten kwamen erinvoor en ik kan me niet echt herrineren of ik die game wel of niet heb uitgespeeld.

Nog een enge is Silent Hill4 en dan wel met die langharige gast die je altijd achterna zit en heel langzaam altijd zijn gun omhoog houdt om je kapot te knallen. Die gast kan niet dood dus je moet wel rennen voor je leven. En dan die kamer waarin allerlei mysterieuze dingen gebeuren. Zeer vet!!!

Condemned daarentegen heb ik nu zovaak gespeeld dat ik sesamstraat nog enger vind. deeltje 2 mag wel een wat betere verhaal brengen want die haat boss slaat natuurlijk nergens op....

16. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het verhaal van Condemned juist erg goed!
    Wel erg vaag maar wel goed!

17. Shizzel

Shizzel Guest

Waarschijnlijk Duke Nukem. Zaten enge monsters in joh :9.

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hè, duke nukem 3D was om in je broek te schijten!

8)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758

Die gast was anders best eng :+

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt natuurlijk aan je leeftijd. Nu schrik ik eigenlijk nergens meer van (ik ben harteloos en heb geen emoties:+)
    Maar ik kan me best voorstellen dat ik 'vroeger' wel nog eens schrok van bepaalde dingen :9

Ow ja, Project Zero vond ik wel eng.
    Die game had een erg beklemmende en creepy sfeer :9

Deel Deze Pagina