[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mage alweer lvl 69. Heb al 100 keer BM gedaan, 2 keer Shadow Labs, 1 keer Steamvault. Allemaal imba loot gekregen. Ook stuff dat ik pas kan gebruiken als ik 70 ben!

Vandaag 70 dingen. Ik post wel screenshot van m'n mage als ze 70 is. :cool:

2. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ding :cool:.

Hoevaak zal iemand er zo uitzien op het moment dat je 70 dinged? 8)

/flex

Ook 375 Tailoring. Nu hard aan het sparen voor Spellfire set. (Alhoewel ik nog nooit fire ben gespecced. Dus maar hopen dat het bevalt. :+)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gz, ziet er inderdaad goed uit.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Komt tie weer zeuren over hoe hij z'n buttons moet indelen. :+

5. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft toch niet:9. Hij ziet er altijd nog mooier uit dan een human male!:+

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb epaxx en deed gisteren een 8400 pyro crit op een trash mob in Tempest Keep! :<

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik nu ook hoor! :cool:

Frozen Shadoweave Shoulders
    Binds when picked up
    Shoulder Cloth
    133 Armor
    +21 Stamina
    +15 Intellect
    Yellow Socket
    Blue Socket
    Socket Bonus: +3 Spell Hit Rating
    Durability 60 / 60
    Requires Level 70
    Requires Shadoweave Tailoring
    Equip: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 50.
    Equip: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 50.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En je was spellfire? :E

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Was ja.

Heb fire uitgetest. Zal heel leuk zijn als het je main is en je imba gear hebt. Frost is beter voor alts imo.

Moest 170G dokken om te respeccen naar Shadowcloth. Had nooit gebruik gemaakt van m'n spellfire cooldown :emo:

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Fire = te snel oom imo.
    En met frost maak je ze heerlijk sloom :)
    Fire mag er ook wel weze maar je gaat te snel oom :mad:

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Als dat je excuus is dat je te snel oom gaat. :') Maar kan wel in Furies punt vinden dat frost beter is voor alts.

12. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat echt helemaal nergens op. Fire heeft echt genoeg dmg per mana voor PvE.

Frost is wel veel leuker voor alts, brengt meer leuke spells. Is goed genoeg voor solo'en en godlike in pvp.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    /flex

Nog niet completely klaar met mn pvp gear, maar zit nu op 10.3k hp unbuffed. Leuk in arena's gecombineerd met frost. 8)

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind fire VEEL fijner dan frost, ik ga er ook minder snell oom mee tijden grinden, zeker omdat je mobs 2/3 shot. =P

En ben er beter mee in pvp en instances..
    Mischien raar maar waar. 8)

Ik ga mn warlock of mage waarschijnlijk ruilen tegen een undead mage though... ben mn server + battlegroup + alliance zat..

/Edit: I'm a shaman!

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zij hier trouwens nog high lvl Shamans? Heb een 45 Dreanei Shaman en ben nu Enhancement maar wil op lvl 60 eigenlijk iets anders, om dan tot level 70 te lvl'en.

Ook wil ik wel eens weten wat op LvL 70 het leukst en het best is voor PvP/PvE.

Als ik op mijn Main pvp zie ik al die Resto shammie's die gewoon niet dood kunnen.. Dat lijkt me wel handig voor PvP op lvl 70.

Verder lijkt Elemantal me ook wel vet, alleen denk ik dat het meer Chainlightning/Lightning Bolt spam is, of is er meer?

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Shaman enhance is kut omdat je je DPS bijna niet kunt controllen, door WF, maar wel erg veel dmg volgens mij.

Resto is wel cool inderdaad, maar we hadden er laatst 1 in BM.. maar hij ging ZO snel oom.. zal wel aan zijn gear/mp5 etc liggen.

En elemental is goeie dps die vaak onderschat word, alleen jammer van de clearcasting nerf.

Weet niet wat het beste is.. kijk maar wat je het leukst vind.

17. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 70 enhance shammy maar kspeel er niet meer mee, zeker nu ik in pvp gewoon een free kill ben geworde sinds die laatste patch.

elemental en resto wil ik niet spele... dus dan lvl ik maar ff wat anders he ;)

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd helemaal gek van enchancement rond lvl 58 omdat ik de gear er niet voor had (veel moeilijker te krijgen) en omdat het veel te onregelmatige dps is. dus ik respecte naar elemental en sindsdien nooit meer aan respeccen gedacht, echt vet!

Zorg dat je dikke crit en spelldam gear hebt, dat is lekker voor grinden. op dit moment zit ik te bg'en en kan met mijn kleine 4.5k unbuffed elke class aan...kiten die handel...het enige nadeel is dat je niet kan winnen tegen ms warriors als je geen sta hebt;) (tenzij je al je cd's gebruikt natuurlijk)

edit: jerreby, het is idd nogal repetitief, maar iedere class is repetitief. het leuke is wel dat je in pvp tegelijkertijd goed kan healen en dps'en, wat geen enkel andere class kan

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    @ C H I L, ja, idd.

Wat ik anders aan een shaman vind, hij kan close combat (enhance), ranged (elemental) en healing (resto).

Toen ik mjin Shaman begon werd er gezegt dat Enhance het beste was om te level'en. Toch zie ik wel dat het heel erg van WF afhangt. De ene keer kill je een mob in 3-4 seconden met een paar WF crits, maar de andere keer loop je ruim 30+ sec op een mob in te rammen.

Is het volgens jullie verstandig om op lvl 45 te speccen van Enhance naar Elemental? Ik wil nu toch wel een keer een andere build nemen om daadwerkelijk te zien wat een Shammie allemaal kan.

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel antwoord...nee, doe dat niet, want er zijn immers nauwelijk +spellcrit, +spelldam items te vinden onder lvl 57.

lvl tot 57 met enchancement, check dan ah, koop een heleboel goedkope outland greens met crit en dam, respec elemental/resto (tot ns)

ik specte op 54 naar full elemental en vond er geen ruk aan omdat je simpelweg geen damage doet zonder gear. ga ele/resto vanaf 57, 58, zo kan je grinden en behoorlijk goed healen in instances, terwijl je als enchancement nauwelijks groepen zult vinden

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina