[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dan weet je toch voor jezelf dat je hem hebt... wat kan jou het nou schelen wat andere mensen (die je niet eens kent) zien. :{ wat maakt je gamerscore nou uit... echt waar...

2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen willen gewoon heel graag die games op 100% uitspelen plus alle achievements. Dus ik kan het best begrijpen als je de opdracht hebt voltooid voor een achievement en dat je die dan niet krijgt, dat je dat dan jammer vind. Ik zelf wil graag als ik een leuk nieuw spel heb alle games op de volle gamerscore hebben, niet dat ik dat nu heb. Bij NfS Carbon was er ook een achievement, waarvoor je 50 races in Free Roam moest doen. Maar op de een of andere manier krijg je die gewoon niet, is ook nooit een update voor geweest. Ik vond het toen wel jammer dat ik die achievement niet had gehad.
    Maarja, de eene mensen vinden het wel erg als je de achievement niet haalt en voor de andere maakt het niet uit.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
    Ik heb hem toch ook gister gehaald, na veel meer headshots dan geplant..
    Gwoon blijven spelen.. Ik vind snipen op fuel dump wel makkelijk.. Daar verwacht niet iedereen overal de sniper (als je bv naar binnen rusht of over de helipad hun flankt)..
    Anders heb je ook vaak per ongeluk een headshot met je shotgun..
    En als je toch voor die seriously gaat.. Weet zeker dat het wel 1 op de 100 shotgun kills voorkomt dat je een headshot krijgt, dan krijg je m automatisch al :b:

4. Shizzel

Shizzel Guest

Pff, wat een sukkels zijn er ook op Xbox Live. Na wat quitters zat ik als enige tegen 3 redelijk goede gamers met 1-1. De eerste ronde gewonnen, volgensmij 2 van de 3 kills. Tweede ronde verloren, omdat ze iedereen tagden, en er meteen van mijn team 2 quitten.
    Ik pak de boomshot, zie iemand aan de rechterkant, schiet: down, en hoppa, dood. Ik loop naar boven, zie iemand, en schiet onder zijn voeten, SPLASH.
    Had geen zin om nu nog te verliezen, maar het was nu 1 vs 1, met hij host en ik lagging. En ja hoor: ik win :D.
    2-1 voor mij, en de derde ronde win ik ook nog met 1 direct-kill boomshot, 1-down kill boomshot en volgensmij ging die ander toen campen, waardoor ik weer boomshot-ammo kreeg en hem direct killde.

En moet je raden wat ik over me heen kreeg: Omg, MacorgaZ sucks. He's a n00b. You suck, boomshot is n00b. Fuck you.
    Dus ik: rematch? Yeah, alright. Verlies ik met 3-2 omdat ze weer leuk gingen taggen :).

Leuke mensen op Live he :).

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    klap klap goed hoor, hier heb je een koekje..

6. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.., ik geil op achievements:lol:

yay, iemand die mij begrijpt.., ik denk dat er gewoon heel veel fouten worden gemaakt in de telling door de computer ofzo

ja maar dan moet mijn connection niet naar de klote gaan en er moet dan niemand zo snel quitten|:- ik had die vele kills in fuel depot gehaald, net als jij maar ik speelde toen tegen een n00b:pO-)

Ach je hebt ook van die types die niet beginnen wanneer ze 8 mensen in de lobby hebben die allemaal ready zijn.

Wij xbox-gamers eten alleen rauw vlees.., Goed voor de concentratie en het bevordert je sniperkunsten.

Maar iemand nog een idee wat de voorwaarden zijn voor kills die meetellen voor de ranglijst?:D

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Get a Live!
    No.. Not Xbox Live!

Maargoe zijn echt kanslose mensen op live idd.. Mja ik blijf lekker spelen.

Alleen snap ik niet dat mensen ZONDER mic kunnen gamen!! Hoe de f. kan je dat voor elkara krijgen?!
    Je krijgt dat kreng GRATIS bij je xbox! Het is zoooooveel chiller als je team gwoon allemaal mics heeft, of iig 3/4 ofzow..
    Soms zit ik in een team waarbij niemand een mic heeft, dan verlies je gwoon ALTIJD. Das echt verlept.

8. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wel handig, ja.., zo kan je om dekking vragen en etc.

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb er geen. Eigenlijk ook totaal geen behoefte aan. Het is misschien leuk om tactiek te bespreken maar ik hoor wel wat iedereen zegt. Ik hoef niet te antwoorden om te weten wat ik moet doen. Ik ga er binnenkort wel een halen denk ik, soms zijn er wel van die mensen die gewoon een goed woordje kunnen gebruiken if you know what i mean}:]

Anyway, ik heb dus ook 103 tag kills en 113 curb stomps maar geen achievement. Genaait enzo, maar ik blijf wel lekker spelen.

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk, als dus 2 van de 4 op het team niet kunnen vertellen wat ZIJ zien ('Enemie heli pad!' 'Two of them going sniper!' dat soort shit) is het enige wat jij hoort wat die laatste 2 zien.. Dus véél voordeliger als gewoon iedereen een mic heeft.

Hoezo heb je er geen dan? Krijg je toch gewoon bij je Xbox?

11. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat het daaraan ligt maar het is iig wel een stuk leuker met een mic inderdaad.

Ik heb nu 125 Tagg kills en nog steeds het achievement niet maar dat maakt me niet uit want ik speel gewoon door en pik af en toe een tagg kill mee en dan krijg ik hem ooit wel :b:

13. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

tag kills afpakken.., hoe durf je!:mad:*)

ik heb mijn revive achievement ook pas bij de 130 gekregen.

14. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon die achievments bij 100 gekregen...

15. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Wordt echt gestoord dit. 140 (!) Curb Stomps en nog steeds geen achievement :confused:! 103 in Warzone en 37 in Execution..:mad:

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan in warzone door.. Ikw ee tniet hoor, volgens mij gaat het namelijk fout bij het OPTELLEN...

17. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me a.u.b. in welke maps je een ranked match moet winnen voor de "Around The World" achievment?

18. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me even helpen? Als ik met gears of war online zit samen met een vriend, dan kan ik hem niet invite naar mijn spel waar ik dan speel. Ik heb ook al geprobeerd dat hij op zijn dashboard zit en ik in een spel van GoW, maar dat lukt ook niet:'-(

19. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je dan in een ranked match zit en dan mag je niemand inviten

Of anders gezegd wat zijn de orginele multiplayer maps??????

/Mod Dubbelpost samengevoegd - the matrix

20. Shizzel

Shizzel Guest

Je hoeft niet te dubbelposten, en als je je antwoord in minder dan 3 uur niet krijgt hoef je jezelf niet te quoten:x.

Maar het zijn alle maps, -de downloadables. Dus Raven Down, Old Bones, Bullet Marsh, Garden, Subway en Process niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina