Xbox 360 Messenger Kit Chatten met vrienden en familie op Xbox Live en Windows PC's is erg makkelijk met de Xbox 360 Messenger Kit. Deze is simpel aan te sluiten op een Xbox 360 controller, is makkelijk in het gebruik en perfect gevormd. In het donker typen is ook geen probleem dankzij de verlichte toetsen. De Xbox 360 Messenger Kit bevat een Chatpad en Headset. De Xbox 360 Messenger Kit gaat €29,99 kosten en is beschikbaar op 7 september 2007. Meer info...
ik vind de prijs zeer goed meevallen (rond de 20€ omgerekend) ik ga hem zekerhalen, want typen met de controller is geen pretje EDIT: even een vraagje is het waar dat je pas als je de messenger kit hebt dta je dan zo een klein doorzichtig chat venster kan hebben (zoals we konden zien bij alle spring update video's)?
Nu we het toch over messenger hebben. Weet iemand hoe je kan uitzetten dat messenger automatisch inlogt op de 360? Maar goed. Ik wil dit toetsenbordje ook wel hebben. Wel handig. De headset die erbij komt was draadloos toch?
Moet je bij auto sign in kijken via je guide button iets dacht ik... Of op je gamercard.. dan kan je kiezen tussen messenger en xbox live wat automatisch in moet loggen!
hoe kan ik dat doorzichtig chat kadertje inschakelen ? want tis irritatant als ik aan het gamen ben en dan schuift er zijn guide over men scherm hoe zet ik dat doorzichtig chat venster op ?
En je op andere emailadressen kunt insignen. Mijn gamertag staat op een heel ander emailadres die ik een keer heb gemaakt i.p.v. mijn echte emailadres waarmee ik ook msn..
Klopt, maar als je een toetsenbord (weet niet hoe dat zit met de controller, ik gebruik USB toetsenbord) hebt.. Moet je Windows+M drukken om dat venstertje te laten verschijnen. Tevens komt alleen de eerste keer dat iemand zegt een venster van '... zeg:', eigenlijk net als die pop up rechtsonder bij MSN op de computer. Maar ligt het aan mij, of kun je niet door gamen wanneer dat chatvenstertje aanstaat (die 'doorzichtige' waar je de laatste 5 regels ziet) ? Teminste, bij mij reageerd mn controller dan niet hoor
ik vind het niet echt een ding om te kopen,want je kan gewoon een toetsenbord met usb op je 360 plugge
Nee idd, dat viel mij ook tegen. Ik heb sinds kort een laptop en msn daar nu ook gewoon op. Want msn op de 360 staat nog een beetje in kinderschoenen zeg maar, tenmiste qua gebruiksvriendelijkheid.
Gaat ook allemaal zo sloom, je moet eerst een paar keer op de persoon douwe en iets anders voordat je iets kan typen inplaats van als je wil chatten meteen naar het chat venster gaat
Het gaat toch nu om dit specefieke stukje hardware en is niet alleen voor de Messenger bedoeld. Je hebt ook nog Xbox Live-berichten. Als deze kit eenmaal uit is, is er ook gelijk een thread voor.
Ik ga 'm sowieso kopen en mocht die in Nederland later uitkomen, probeer ik 'm wel te importeren wat meestal nog goedkoper is ook. Wat ik nog steeds erg irritant vind van een USB-toetsenbord die je kunt aansluiten, is het niet ondersteunen van de Num-pad en een aantal andere functies.
meeste functie's wel je hebt geen numpad nodig je kan het ook bij de rest van de keyboard doen boven de letters 0-9enzo