Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy ik ben van plan om die saved films van Halo 3 over te brengen naar de pc. Mijn vraag is hoe gaan jullie het doen ? Ik denk dat mijn oplossing de makkelijkste is: gewoon clipjes maken en dan er een geheel van maken op de x360 en dan bij sommige parts slow time effects toevoegen. Daarna met een digi camera alles opnemen en het overzetten op de pc. De kwaliteit wordt wel iets minder maarjah dit is wel de goedkoopste en de makkelijkste manier denk ik :p.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo donker? Dan moet je ook je tv aandoen vh91! Blond he....En jij gaat Gow vergelijken met HALO? ten eerste spel zit 4 jaar verschil tussen....ten tweede in die 4 jaar kun je aardig wat doen en als je dat ziet valt dat nog reuze mee...aarde word aangevallen zelfde als met GOW!! Dus tja....halo rules...
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Zullen we ff ophouden met de kansloze discussie welke game beter is, GoW of Halo? Als je GoW beter vind ga je maar naar het GoW-topic en andersom.
    Btw, check dit, de eerste echte Warthog (voor de miniserie):

    [​IMG]
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt me op dat in de Halo vs. Gears of War discussie de AI niet wordt genoemd. Die was toch echt tergend slecht in Gears of War zeg. Sommige momenten waren gewoon niet leuk meer door de AI. Halo heeft echter altijd een hele goede AI gehad. Zal denk ik niet anders zijn in Halo 3. :)
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als het je echt boeit zou ik een Capture Card aanschaffen.
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Oo hehe laat dan maar heb daar echt geen verstand, zou echt neit weten hoe je zo een ding moet installeren :9.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind hem wel aan de korte kant. Maar verder ziet ie er netjes uit!
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, zou ie dat nou echt per ongeluk doen? Zo heb je goede marketing. En voor 4-player co-op moet je grote levels hebben. Levels met ruimte! :D Hehe. :D
     
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft Jeff even goed ingelicht, zo te merken.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, als je dat 'r nog 's achter zegt volgens mij is 't dan echt niet een foutje hoor.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Co-op met 4 man was al voorspeld d.m.v. de beta-code. Vele dingen die men vond in de beta code worden de laatste tijd aangekondigd (Gravity Hammer, Brute Chopper, Hornet enz.). Ook al had ik niet verwacht dat er co-op zou zijn met 4 man.... ziet het er nu wel naar uit dat het zo is :)
     
  13. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry mensen een foutje van mij. Ik dacht ff dat hij Co-op online bedoelde. Beetje dom van mijn kant.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zojuist de legendary edition gereserveerd/besteld. Komt vooral omdat ik in een klote bui ben, maar wil de game wel heel graag hebben :p

    Ik volg alleen alle ontwikkelingen niet zo... Ach, des te meer verrassingen als 'ie uitkomt :) Halo 2 was ook al deels verpest door spoilers :p
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die co-op functie nou ook nog online kan is et helemaal goed.
     
  16. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als je goed luister bij deze filmpje hoor je dat Frank zegt dat je de Hele game met de masterchief speelt, ''als je hem kiest'' .. dus mss zijn er 2 manieren om de game uit te spelen.. 1x met MasterChief en de andere met de Arbiter,, dat vind k dan wel minder want ik wil ALLEEN met de Masterchief spelen :eek:

    linkie
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet want dan zouden daar ook wel achievements voor zijn. Filmpje doet het niet btw
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dan maar zo linkie
    ja maar wel vreemd hoe die dat zegt :+ .. we zien het in september :cool:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Keuze maken tusssen twee characters en dus twee paden vind ik niks. De Arbiter is cool en een geweldig stijlvol personage, maar ik wil liever het verhaal als geheel voor mijn kiezen krijgen en geen keuzes hoeven te maken. Het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk en niet passen in deze game. Ik denk eerder dat Gametrailers een goed punt maakt, misschien kun je in co-op zowel met de Chief als de Arbiter spelen? Dat klinkt goed mogelijk, lijkt mij.
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens, in coop zou het vet zijn als beide gekozen kunnen worden. Maa rin de SP zou ik het helemaal niets vinden omdat je dan verplicht wordt dingen nog maals te spelen en je toch uit het verhaal gehaald wordt en het niet in een mooie sessie kan ervaren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina