Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0

jah dat is jammer. Ik heb in die tweede trailer wel verwijzingen naar bingo (kledingwinkel in sa) en nog verwijzingen naar gta3 en vice city met die graffiti artwork op zo'n muur, gelukkig zitten er zulke dingetjes wel in:)

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    er is ook bekend gemaakt dat je niko kan ''pimpen''
    nieuwe kleding en haar enzo
    thank GOD!!! want die van zo is echt niet aantezien|:-

3. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik ook gelezen in zo'n gameblad. In de demoversie gingen ze voor niko een pak voor 2000 euro kopen en het is nu ook zo als je kleding koopt het dan zelf van het rek pakt. Lijkt me allemaal wel leuk, nu maar hopen dat er veel kleding te koop is net zoals bij saints row.O-)

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik hoop dat er weer leuke bedrijven in zitten die je kan overkopen met natuurlijk de bij behoorende missies. En naar mate je die missies vorderd je bedrijven ook een bezichtbare metamorphose mee maakt.

Voornamelijk doel ik hier bij op de Auto shop in Vice City waar je verschillende auto's in je showroom kreeg.

5. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    net gelezen dat je geen bedrijven kan overkopen=(

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoop trouwens nog steeds dat de framerate niet zo belabberd zal zijn zoals we in de tweede trailer zagen. Ik liet vandaag de 2e trailer aan een vriend van mij zien en het eerste wat hij zei was "zo te zien heeft de game er wel moeite mee aan de framerate te zien".

San Andreas was op veel punten ook niet geweldig kwa framerate op de Playstation 2. Ik had altijd het gevoel dat er een slowdown over het gehele spel zat, omdat de console het eigenlijk niet goed aankon.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    YES!

Die vieze vuile baard van hem weghalen, klein beetje kapsel veranderen. Zwart pak aan doen en het is een Russische Maffia-lid \o/

Of een Wangster Niko ( Lage broek, Hoody, NY Pet xD )

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop ook dat er ontzettend veel vehicle tuning inkomt. Dat ze bij wijze van spreken gewoon Midnight Club 3 DUB Edition erin douwen.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Uhm..yeah. :emo:

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    en wat bedoel je daar mee?

BTW

En zitten er nou eigenlijk fietsen in? Ook zouden skateboards vet zijn, denk aan een minigame in een skatepark of gewoon door de stad heen. En je moet kunnen (wind)surfen :+ (Wat dus zou betekenen dat er wind in het spel moet zitten). En waterscooters kunnen niet ontbreken aangezien die ook in VCS zaten.

EDIT: Hangliders! Van een wolkenkrabber af!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk komt er geen auto-tuning in. Dat is toch niet de essentie van GTA.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het zat ook in San Andreas en in Saints Row dus waarom niet?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar niet zoals in Midnight Club of NFS.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik denk dat het van San Andreas naar Saints Row een even grote stap is als van Saint´s Row naar Midnight Club. En bovendien is Midnight Club ook van Rockstar.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die Niko niet zo gauw surfen of skateboarden :+

16. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of er afscheidingen komen tussen de eilanden, waardoor je de missies moet spelen om een ander gebied te unlocken? Ik hoop dat dat erin zit, dan heb je echt een gevoel dat je wat gepresteerd hebt:9

17. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    MEER FEITEN*)

- Rockstar is 'iets' nieuws aan het verwerken in gta iv gebaseerd op het radio systeem
    - Het veranderen van Niko's kleren is bevestigd
    - Rockstar zegt dat er geen eigendommen als vice city en san andreas meer zijn, waar je dus geld aan kan verdienen
    - De map van GTA IV is bevestigd als even groot te zijn als de map van San Andreas, waarschijnlijk zelfs iets groter (ik denk dat dit eigenlijk geen feit is maar een gerucht)
    - Rampages, Unique Jumps, en Rhino's worden misschien uit het spel gehaald
    - Er zijn 4 verschillende manieren om een auto te jatten
    - Gangs zijn bevestigd in het spel te zitten(onderander de maffia)
    - De HUD die te zien kregen was een 'gestroomlijnde versie' dat aangeeft in welk deel van de stad je bent (voor een paar seconden) en de wapens die je bij je hebt
    -er komen onrealistiche wapens in
    - Niko's mobieltje bevat een contactenlijst, een sms-inbox, een organiser, en een camera. Zijn contaclijst is verder opgedeeld in City Contact, Docks friend en Cab contact. Je krijgt als speler meer vrijheid en moet niet gewoon bevelen opvolgen. Nu deel jij soms de lakens uit.
    - Er zouden geen vliegtuigen zitten in GTA IV (planes - NY= taboe) en ook geen fietsen. Over jetpacks, parachutes en helikopters is nog geen uitsluitsel gegeven. Motorfietsen zijn daarentegen wel al bevestigd.
    - Een nieuwe mogelijkheid in Grand Theft Auto IV ten opzichte van haar voorgangers is het verbergen van objecten, en waarschijnlijk dus ook lichamen, in je kofferbak. Zo heeft ontwikkelaar Rockstar North bevestigd tegenover het Official Xbox 360 Magazine

18. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke bron ?

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Omg alle leuke dingen uit de voorgaande delen worden eruit gehaald. :{

20. Le Lastpak