Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    3 knoppen is zeker goed, moet je precies goed imen en denk dat dat bijna nooit lukt. Ben benieuwd

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt net echt. :D

3. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel cool zijn als spelers als Robben en C. Ronnie een 'special ability' hebben en dus de dive beter kunnen dan anderen.

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Dan zouden bijna al die Italianen zo'n 'special ability' moeten hebben.
    Ik denk wel dat het wat toevoegt aan de gamepla, ten eerste is het heel moeilijk uit te voeren, en ten 2e zal je heel snel geel krijgen, waardoor je het na een tijdje minder zal gaan gebruiken. Ik hoop wel dat er nog meer licenties bijkomen, alhoewel 6 toch al veel is.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die dives is inderdaad wel gaaf, het is afwachten hoe het uitpakt.. Als het heel moeilijk is, terecht of niet, zul je het waarschijnlijk niet veel gebruiken..

Wat ik eigenlijk nog leuker vind is geen zwart scherm meer na een overtreding, dat draagt echt bij aan het realisme. Dan heb je veel meer het gevoel dat je er in zit. Een snelle vrije trap nemen is nu ook onzin, iedereen staat heel anders dan wanneer de overtreding werd gemaakt..

Wat zouden ze trouwens bedoelen met 'player profiles with stats'? Wat zou daar anders aan zijn dan met PES6?

6. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nick hoe weet je dat er 6 licencies zijn, zoja welke?

7. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    In de aller eerste screenshots werd al duidelijk dat er licenties waren van Brazilie en Portugal, en in het bericht wat ik op de vorige pagina poste, staat dat de licenties van Ivoorkust, Ghana, Fenerbace en Sao Paulo er ook nog eens bijkomen. Dat zijn er dus al 6, maar ik verwacht dat er nog wel wat meer bijkomen.

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  8. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 6 nieuwe licenties niet veel.:{ Ik hoop dat ze de licenties van Arsenal, Liverpool, e.a. grote clubs hebben. Helemaal mooi is het natuurlijk als ze Engeland en Duitsland compleet met licenties erbij doen. Dan veel nieuwe echte gezichten bij, wat mooie kicksen...Is een beetje veel gevraagd maar dat mag toch ook wel een keertje? Alleen is het kut dat EA veel licenties heeft, dus volgens mij kunnen ze niet de volledigie Premier League erin stoppen toch?

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Licenties maken niet veel uit, zolang er maar een uitgebreide edit-mode inzit. Komt dus sowieso allemaal goed.

10. basovich

basovich Guest

de screens zeggen niks. kijk maar eens in het PES 6 topic. een echt shirt van Chelsea, maar in de game helemaal niks van te zien. het is dan wel geen in-game screen maar toch..

11. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat meer competities komen en niet Other Leagues A maar gewoon hele competities zoals: Bundesliga,Superliga enz.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    In scans van het officiele PS Magazine zag ik een kaart van Europa. Enkele landen waren ingekleurd met hun Nationale vlag. Dit waren:

Engeland, Duitsland, Nederland, Frankijk, Spanje en Italie. Ik ga er dus vanuit dat Duitsland nu ook gelicenceerd is, maar dat kunnen we nog niet met zekerheid zeggen.

Check eventueel de scans in de zipfile op de winningeleven blog.

13. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dives kunnen wel een leuke toevoeging zijn, maar het moet wel heel moeilijk zijn om ze goed uit te voeren, anders wordt het echt een drama online...

@basovich, volgens mij zou Chelsea in PES6 ook met echte shirts zijn, maar moest dit op het laatste moment nog veranderd worden ivm rechten.

Ik hoop dat Duitsland wordt toegevoegd en ze voor Engeland een complete licentie hebben.. De rest zit ik niet op te wachten, al die zinloze competities waar toch niemand mee speelt..

14. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    even op terug te komen,

ik vind nu ook al dat je heel snel een penalty krijg je hoeft maar 1 sliding te doen op de bal ( mannetje raak je ook is het meestal een penalty )

wat ook leuk zou zijn is de mannetjes die bij de scheids moeten komen gaan uitleggen enz. , afentoe opstootjes,..

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en dan ook onderscheid tussen mannetjes. Dus Davids gaat eerder zeiken dan Mitea en krijgt dan ook eerder geel. En de aanvoerder erbij om het te sussen enzo.. En dan allemaal zonder zwarte schermen ertussen zodat alles gewoon doorgaat.. Wat me trouwens ook wel leuk lijkt is dat er een soort tv-programma bij de competitie hoort waarin bijvoorbeeld samenvattingen van toppers worden gegeven of de mooiste doelpunten van de week ofzo.. Of als iemand 25 weken gebleseerd is, dan wil ik wel zien wat voor overtreding dat was. Dat soort toevoegingen :) Maar dat laatste heb ik niks over gehoord.

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Allemaal niet zo boeiend.. Daar kijk je 1 of 2 keer naar, dan druk je de actie toch weer door...

17. losse handjes

losse handjes Kijk mamma!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de optie om een herhaling op te slaan weer terug is!

18. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel, voor vele was het een gemis, net als de minder uitgebreide edit-mode. Het lijkt mij dat Konami van hun fouten leert, en de mogelijkheid om herhalingen op te slaan erin zal doen..

Bij mij doen die bestanden het niet, kan je de scans mischien hier posten, zodat iedereen ervan kan genieten ;) ?

Trouwens, nu ik er aan denk:
    Op de winningeleven site stond dat op 25 Juli weer nieuwe info zal verschijnen in een Frans blad ( PSM3 ) Ik ben benieuwd of dat weer compleet nieuwe info zal zijn, of dezelfde info als in dat Duitse blad.

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  19. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] [​IMG]

Moet je die kicksen zien, precies Nike Legend's (kijk maar naar de zool, de tong, stiksels op de schoen) maar dan zonder Nike logo. Ik denk dat die kicksen in de edit mode zitten, met wat andere bijna echte kicksen, en natuurlijk de Adidas kicksen. Het is niet heel belangrijk, maar ik vind het wel leuk dat je al die spelers verschillende kicksen kan geven enzo, dan ziet het er niet zo saai uit.:+

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  20. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou idd wel leuk zijn, dat je spelers verschillende schoenen kan geven, maar ik weet niet of Konami deze opties ook daadwerkelijk aan de edit-mode zou toevoegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina