Ik heb ff gegoogled; in dit artikel staat dat in 2003 sony de licentie van F1 gekocht heeft voor 4 jaar. Ik weet niet of ze het daarna nog verlengd hebben, want anders zou de licentie nu ongeveer moeten aflopen. Ik weet niet of iemand anders hier meer over weet.
ik hoorde laatst ook zoiets van dat sony die licentie in handen had ofzo ja... ik denk dat je een ps3 moet hebben voor f1 spellen
Stel dat Microsoft binnenkort nog een deal sluit om F1-spellen te mogen uitgeven voor de 360: Ze moeten nog beginnen met het ontwikkelen van een F1-spel. Volgend jaar verwacht ik dan niet gelijk F1 2008...dat zal eerder 2009 worden...tegen die tijd heeft de 360 niet al te lang meer te gaan lijkt me zo. Dus misschien dat ze er dan nog 2 uit kunnen brengen achtereenvolgens. Toch hoop ik er wel stiekem op! Heb vandaag ook weer vol spanning de GP van de Nurburgring bekeken...als er een Moto GP spel is moet er ook gewoon een F1 spel komen! Bijna dezelfde tracks waar ze op rijden...das al een voordeel. Hoeven ze alleen maar wagens te creeren en enkele nieuwe tracks
Ja Sony heeft de rechten voor F1. Dus denk ik niet dat er snel een F1 game komt op de 360. Dus wil je in een F1 bolide rijden koop een PS3!!(heb ik ook gedaan mede voor de F1 game)
Als ik het goed heb gehoord/gelezen, dan schijnt MS de F1 in 2008 te gaan sponsoren. Als dat zo zou zijn, dan zou er wellicht een F1 spel kunnen verschijnen.
klopt, microsoft gaat alle software verzorgen voor de formule 1. dat word nu gedaan door Magneti marelli. maar alles word vervangen volgend jaar. maar de licentie voor F1 spellen ligt bij sony. of ze hem dit jaar gaan verlengen is nog niet bekend. er is ook nog niks bekend over F1 2008 voor de PS3. al wil ik wel graag is met een spyker rijden (ook al zuigen ze best hard) toch neerlands trots. ik heb de ps3 gekocht mede door F1
Ik ga echt geen PS3 kopen alleen daarvoor, en trouwens dit F1 spel is echt nep gewoon. De graphics zijn erg mooi, maar het is erg arcade en alle teams/coureurs zijn van vorig seizoen. Daar is toch niks leuk aan dan... Nu zie je die races met Hamilton bij McLaren, Raikkonen bij Ferrari. In dat spel race je nog met Raikkonen en Montoya bij McLaren...
Ik koop ook geen PS3 alleen voor F1, hoe mooi ik F1 ook vind! De 360 heeft gewoon de meeste keus aan goede spellen, wel jammer dat ze zo snel kapot gaan