Ik denk dat de eeste ook nog wel jouw kant opkomt. Ik had vorig jaar met Fable een keer hetzelfde, na 21 dagen nog steeds niks. Nieuwe bestelt, binnen een week kwamen ze allebei tegelijk binnen.
Deel 1 uit en alweer (edit) 2 uur in dit spel doorgebracht. Voor de mensen die al voorbij het eerste uur zijn: Spoiler nu weet ik waarom de colossus van Rhodos er niet meer staat Dit deel is imo nu al grootser dan het eerste deel!
Mensen mensen wat wordt deze game vet zeg! De eerste 2 uren waren super, die 2 uur daarna iets minder. Maar ik heb net toch een vet stuk gehad: Spoiler Eerst een boss fight met die man die onzichtbaar is, wat een mooie kamer was dat zeg, dat je in dat water vecht, echt super mooi! En net dat hele stuk in de onderwereld met die gigant Atlas, wat is dat ongelofelijk mooi zeg! Ik heb in het afgelopen uur vaker WOW en OMG geroepen dan met mijn PS3 games bijelkaar! Wat een fantasische game!
De eerste twee uren waren echt super! Spoiler Dat geweldige level met de kolos van Rhodos en die grote gast in die grot Ik moet hem in mn vakantie echt weer verder spelen.
Zo , gisteren deel 2 uitgespeeld op High Definition Mode . Echt een heele leuke game . High Definition Mode This code is entered any time before the "Sony Computer Entertainment Presents" screen. The letters on that screen will turn purple if done correctly. Cheat Effect L1, L2, L3, Circle and Square simultaneously High Definition Mode
Klopt , die heb ik ook . Is gewoon te spelen via Swap Magic . ( BTW : Swap Magic is volledig legal , voordat er iemand begint dat het hier niet is toegestaan. )