Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je al druk gaat maken over zoiets kan je beter wachten op de xbox1440 ofzo:confused:

2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    zo een hele pagina gezeur over wat de fout nou is8)
    ik wou trouwens alleen een beetje mieren(...)

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    als ik me pols een beetje buig kan je 'm niet goed zien :D

4. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    wat bedoel je?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook vreselijk veel zin in deze game, maar ik maak me toch een klein beetje zorgen....Gametrailers heeft een soort van demonstratie gezien tijdens de E3, en hoe mooi het ook was...er was heel veel slowdown,popups en fouten....en ze zeiden vooral dat er nog heel wat moest gebeuren, willen zij de oktober release halen. Ach het komt vast wel goed.

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wtf?! popups in een spel?...
    rij je door de stad en dan is t van: ben je aan het drive by-en en dan krijg je ineens zon plaat voor je kop 8)..

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ?? volgens mij is pop-up dat gebouwen,objecten, en mensen opeens verschijnen als die vlak voor je staan.. meestal samen met een soort van mist.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Slowdown?!!!?!! Das finest voor een game, daardoor speel ik Saints Row bijna nooit!! Bahbah... Die moesten ook persé voor graphics gaan ipv soepele gameplay.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik merk anders niets bij Saint´s Row.

EDIT: Trouwens, nu ik me herinner, ik heb het nooit gemerkt, tot ik een HDTV kocht.

10. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok :D

11. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard.. we streven naar perfectie en met minder nemen we geen genoegen :cool:

12. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    nog mééér feiten*)
    * De stadsdelen Algonquin, Broker en Dukes zijn verbonden door grote bruggen.
    * Er is geen Pop-Up meer, het uitzicht beslaat enkele kilometers.
    * Niko Bellic, de hoofdpersonage Hij is rond de 30 jaar oud en is met een schip in Liberty City aangekomen.
    * de NPC's zijn allemaal realistischer dan ooit. Ze dragen boodschappentassen, roken, telefoneren enz.
    * In november 2004 is Rockstar aan de game begonnen.
    * GTA IV zal zijn wat Next-gen hoort te zijn. Niet alleen op het gebied van graphics, maar ook geluid, verloop van de missies enz.

* Bij het betreden van een ander stadsdeel zal je geen laadtijden tegenkomen.
    * De voertuigen zullen er zo goed uitzien dat ze zo in een racegame terecht zouden kunnen. (feit of een droom van rockstar;) )
    * Je kunt geldautomaten gebruiken.
    * De soundtrack is nog volop in ontwikkeling. De meeste muziek zal 'modern' zijn.
    * Staten Island, een deel van Liberty City in GTA III, zit niet in GTA IV. Het is misschien wel de plaats waar Niko weg is gekomen.
    * De politie is meer aanwezig dan in de vorige delen.
    * Er zullen verschillende helicopters in de game zitten.
    * De Playstation 3 en Xbox 360 hebben beide hun voor-en nadelen als het aankomt op hardware. Rockstar heeft een speciaal team in San Diego welke met deze technische aspecten bezig is.

* De Sixaxis motion controls zullen alleen gebruikt worden als er daadwerkelijk leukere gameplay mee bereikt kan worden.
    * Er zullen meerdere multiplayer-modi in de game zitten.
    * De missies zullen levensecht aanvoelen. Dit komt vooral door de personages die dit keer veel menselijker over zullen komen.
    * Van buitenaf kun je de binnenkant van de gebouwen zien. Je kunt daarentegen niet elk gebouw betreden.
    * In vorige GTA delen werd jij altijd aangesproken. Deze keer kan Niko zelf ook bellen om missies te starten.
    * "Misschien' zal er de mogelijkheid zijn je eigen MP3's in de game te stoppen. Dit kan al een hele tijd bij de PC versies van GTA, voor de console versies zou dit nieuw zijn.
    * De missies zijn langer en kunnen op meerdere manieren voltooid worden.
    * Er zal seks in het verhaal zitten.
    * Je zal geen gebouwen kunnen kopen. Dit zou namelijk niet in het verhaal passen. Niko die ineens een multimiljonair was zou het verhaal alleen maar onrealistisch maken.
    * Elk stadseel zal zijn eigen sfeer hebben. Denk aan bomen en planten waardoor je meteen dat stadsdeel kunt herkennen

bron: ps3 only

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga al die spoilers niet eens lezen... Wil bij deze game zo min mogelijk spoilers lezen..
    Hoop dat dit eindelijk weer eens een toffe verassende game kan worden :)
    Feitjes als dit zijn dan wel weer leuk hoor.

* Er zal seks in het verhaal zitten.

Whahah boeiend... :9

Mja ik hoorde dat ie nog wel vol bugs en glitches zat.. Hoop wel dat ze een goede game af weten te leveren!

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik merk het alleen maar wanneer ik met 300km per uur de bocht in gaat. Voor de rest merkte ik er niks van.

Edit:

Nieuwe screens:
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7171

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen zorgen.. in de laatste fase van ontwikkeling wordt de framerate pas verbeterd.

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de GCshop ik zit er over te denken hem daar te pre-orderen want ik vindt 50 euro een scherpe prijs.

17. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    damm, ik hoop dan wel dat ze die popups verbeteren. Ik had daar echt hekel aan bij die vorige gta delen.

18. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, tot nu toe alle games op de release dag binnen gekregen :)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Slechts een keer een slechte ervaring: World of Warcraft besteld die niet op voorraad was en 3 weken hebben moeten wachten. Verder alle games op tijd gekregen. De pre-order van Ninja Gaiden kreeg ik zelfs een week voor de release. :thumbs:

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Geweldig nog meer politie ik vond in vorige delen al dat de politie te aanwezig was. Elke hoek die je om ging was er wel een politie agent of auto.

Great hier aan kunnen we dus concluderen dat je altijd een arme sloeber blijft en nooit leuke stuff zal kunnen krijgen/kopen als mooie villa's en penthouses etc. Want hey dat past niet meer in het straatje. :\

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina