Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Cod3 als je op een begeven moment op een berg staat en de canadezen of wat het ook zijn vliegen over en dan dat overwinnelijke muziek erbij mooi moment.:thumbs:

En in halo 1 ook nog maar ik weet niet mer precies welke.

2. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk was mijn wow moment toen ik voor de eerste keer de Xbox360 opstarte.
    Na een aantal jaar op de PS2 te hebben gespeeld viel mijn mond open van verbazing betreft the graphics. Het eerste spel dat ik speelde was Kameo en ik vond de details in de game super mooi.

Peace,
    Rich_Art. :wink:

3. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    "Yeah! bring it on sucka, this is my kinda shit" > "Eat Shit & die" > "I am in the zone baby"

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm.....HALO!!!! Zeker dat moment zal ik nooit vergeten eerste keer dat ik de xbox controler aanraakte en met die 2 knuppeltjes halo ging doen in zon speelgoed winkel :p Machtig was dat!! En toen ik halo kreeg!! Super was dat. Kheb hem nog steeds de zelfde halo van nu al 4 of 5 jaar terug!! Super :p Halo speel ik stiekem nog steeds, blijft gewoon super! En inderdaad ook The Maw :p heb ik kapot gespeelt met kameraad op het einde kon ik die gewoon blindelins! super tijd

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Eens! Ik heb outskirts ook 80.000 keer gespeeld. Alleen je bedoelt ook nog het level daarna, waarvan ik even de naam kwijt ben, ik dacht metropolis, want dat is dat stuk met de scorpion enzo op het allerlaatst van dat level. Die twee levels heb ik echt kapotgespeeld. En met Outskirts heb ik ook heel veel met een maat naast me zitten glitchen. Zo over de daken lopen en dan op alle gebouwen proberen te komen. Op elkaar staan en dan springen en dan nog een granaatsprong. Driedubbele sprong!

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    1: De kick die ik kreeg toen ik Ninja gaiden voor de eerste keer uitspeelde!

2: De goede ouwe tijden dat ik altijd splinter cell:pT en Ct online speelde (fanatiek!!)

3: Het steeds beter worden in guitar hero!

3: De sfeer en het verhaal van MGS!

4: De eerste keer dat ik GTA3 speelde.

En nog veel meer!!

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker :thumbs: En al die uitspraken zijn geweldig :lol:

8. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    'Dont mind if I do', is ook prachtig :p
    Maar als de andere characters het zeggen klinkt het maar verlebbert..

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Om toe te voegen; Splintercell: Chaos Theory online. Die moet ik binnenkort weer eens aanschaffen. Gouden tijden. _O_

10. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik Oblivion speelde. (WOW!)
    MOH strand

11. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 en dan Outskirts, machtig mooi..

En de sfeer die GRAW2 weet neer te zetten.. die singleplayer is echt heel goed, werd niet goed beoordeeld door de pers

De eerste Splinter Cell op de Xbox, dat was echt zo'n mooi spel.. grafisch en kwa gameplay, bijna alle levels waren van uitzonderlijk hoog niveau voor die tijd

Het online counterstrike level de_dust2.. waarschijnlijk een van de beste levels ooit... verveelt nooit

12. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Singleplayer van GRAW2 was wel erg makkelijk vond je niet? Ik vond de Singleplayer van GRAW 1 veel leuker dan van deel 2. Multilplayer van GRAW 2 is wel leuker dan van deel 1.

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Lievelingsmoment: Final fantasy X. Eind filmpje. heb bij alle final fantasy's altijd half een brok in me keel als ik hem uitspeel of echt van wow. ik heb wat gedaan maar bij x op het moment dat Tidus dan naar beneden sprong en dat je die handen high five ziet doen zat ik echt van .....

Andere lievelingsmoment Final fantasy VII: einde van Sepiroth. Aan de ene kant was het een kut moment want sepiroth is cool maar aan de ander kant zat ik ook van wow!

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Ook mijn lievelings level. Halo_O_

15. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    - Mafia (best game ever): Laatste paar levels, stuk met de plotwending
    - Medal Of Honor AA: Omaha Beach, waarbij je zwart beeld krijgt met de tekt "Juni 6, 1944", waarbij je het geluid van de zee al hoort.
    - GRAW2: Laatste moment wanneer je gewond op de grond ligt
    - Oblivion: Moment waarbij je uit de tunnel komt op het begin.

16. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Silent hill 2 de video die je tegen het eind krijgt te zien, dat was even kippenvel.:)

En natuurlijk de "rape scene" van pyramid head, dat was toch wel een van de grootste WFT!?! momenten.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat ik die vergeten was,idd erg sick!

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell 1, eerste serieuze level. Heb ik het dus niet over het trainingslevel. Speelde zich af in T'blisi (hoofdstad van georgie). De sfeer, de graphics voor die tijd, de gameplay.. oioioi:D Wat was dat een geweldig level. Had echt het gevoel dat je als spion werkte. Moet sowieso zeggen dat er geweldige levels zaten in SC1. Deel 2 vond ik al stuk minder en teveel van het zelfde.. deel 3 was ook leuk maar was eigenlijk soms te makkelijk en de toevoeging van het mes was leuk, maar dat zorgde er wel voor dat het wel heel actie-gericht werd en het spy gedeelte minder belangrijk werd. 1 Steek en je tegenstander was namelijk dood.

Halo 2 de buitenmissies met Masterchief. Mooie levels waren dat.. leuke tegenstanders, leuke omgeving.

19. Goosfraba NL

Goosfraba NL Gefrustreerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat ik in m'n broek scheet toen ik in Resident Evil 2 de hoek om kwam en er filmpje kwam van de eerste "licker" in dat spel. Mijn god!

Voor de 360 kies ik ook het moment waarop je in Oblivion voor het eerst uit de tunnel komt, had de 360 ook speciaal voor Oblivion gekocht. ;)

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Het eindfilmpje van tomb raider cronicles was wel tof. Echt zon open einde :p. Ook waren eigenlijk wel alle levels van max payne 1 en 2 erg tof :D

Deel Deze Pagina