Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0

    maar dit gaat toch per klasse ipv per track. ik zie bij sommige klasse's mensen staan met totaal minder dan 1 uur. dus je moet in een bepaalde klasse auto's alle tracks doen en anders telt ie per track die je niet doet er een uur bij. duidelijk. thanks. dit kan dan gewoon in die exebition mode (of hoe je het ook schrijft) neem ik aan.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maakt niet uit waar je je hotlaps doet, career, multiplayer, exhibition enz.
     
  3. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0

    ja oke, is ook wel zo. maar bij die exhibition mode heb je mooi het overzicht met welke klasse je welk circuit hebt gedaan. alleen krijg je daar geen credits natuurlijk!! mmmmm. maar even zien dan. iig beankt! we gaan er weer plat voor! :)
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover te denken een stuur te kopen.
    Is dit het waard ...? Ik lees hier vaak dat mensen langzamer zijn met het stuur enzo...
     
  5. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er juist sneller mee :)

    Ligt er maar net aan wat je persoonlijke voorkeur is: ik vind dat je de auto met meer precisie kan besturen..
     
  6. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook, ben vele malen sneller met een stuur dan met de gewone controller. Maar dat is natuurlijk persoonlijk en verwacht niet dat je meteen snel gaat als je voor de 1e keer een stuur gebruikt. Je zal hier toch aan moeten wennen maar 1x gewent wil je niets anders meer :D:D
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is dat ik met een controller veel 'scherper' in stuurt dan met een stuur ik vind ook dat die auto met een stuur 'laat' reageert als het ware gewoon log.
    Maargoed iedereen zijn eigen mening :thumbs:
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Interesant stukje over de content.

    I've gotten my inbox stuffed with questions and requests for Forza 2 downloadable content -- are we going to have more cars or tracks? When is it coming? The general answer to that question has always been "yes," we definitely have DLC up our sleeves and will release a series of car packs and new tracks starting in August and running probably through a good chunk of fall. Forza Motorsport 2 is definitely here to stay."
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Carpacks! :cool:
     
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net gaan spelen en ik kreeg een update voor forza. weet iemand wat deze update is?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal wel een bug-fix zijn.
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Details Forza Motorsport 2 Update :


    • Auto's met vastgelegde paintjobs kunnen niet meer worden verkocht of weggegeven.
    • De Lotus Elan is tijdelijk uitgesloten van de scoreboards en multiplayer spellen. Dit omdat de performance van deze wagen hoger is dan wordt weergegeven.
    • Auto's kunnen volledig worden geroteerd in het Auction House.
    • Er zijn een aantal scoreboard fouten verholpen.
    • Spelers kunnen tijdens de race niet meer gekickt worden, dit om valsspelen van de host te voorkomen.
    • Diverse multiplayer en Auction House fouten zijn verholpen. (Quickmatch bug, credit bug, etc.)

    http://archief.xboxworld.nl/news/9192/eerste-patch-voor-forza-motorsport-2-nu-te-downloaden/
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Klopt idd, maar let op met switchen van regio dit gaat per keer steeds meer credits kosten. Ik heb alle collect achievements gehaald door via een vriend auto's met elkaar uit te wisselen en zo samen de achievements te halen. Als je echt alles moet gaan kopen, moet je je helemaal gaar racen.....
     
  14. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook dat het persoonlijk is, de een rijd sneller met stuur , de ander rijd sneller met controller.
    Ik weet wel dat ik met stuur top 10/25 tijden rijd en met de controller kom ik daar niet eens in de buurt.
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    En jullie hebben beiden het stuur van MS?
    Die wil ik namelijk kopen.
     
  16. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu bijna alles zelf gekocht, alleen ik switch niet meer van regio. toen ik europa heb gehaald moest ik nog 10 auto's in asia en 10 in amerika. als ik wil switchen kost het me 2.000.000 credits per keer. dus als ik ze via auctionhouse koop kan ik 200.000 credits per auto meer uitgeven dan de verkoopwaarde in de career, dan ben ik nog steeds voordeliger uit. vaak staan ze daar ook nog voor dumpprijzen. goedkoper dan in de career. dus koop de laatste 20 daar gewoon. moet er nu nog 6 \o/
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst alles in mijn startregio Europa gekocht, toen zonder te switchen alles van Azie. Daarna wel naar Amerika geswitcht voor 100.000 omdat daar 50% korting op productie-auto's meer zou opleveren dan de switch. Moet nu alleen nog een aantal R-auto's kopen en ik heb ze allemaal.
     
  18. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Je legt het goed uit maar toch snap ik het niet helemaal , ik zit nu op level 48 in Europa en moet alle Endurance 2 regionale Championships en 5 Pro , als ik die af heb kan ik toch gewoon alle auto,s kopen zonder te hoeven switchen , of kost dat meer geld en zeggen jullie daarom switchen.
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he! G*dv*rr*d*mm*!

    Rijd ik gisteren een briljante race op Tokio, Proffesional Series, C-Class, m'n middenmoot auto, tegen snellere Wagens op Hard, minimale verschillen, en de AI maakt me toch een paar harde crashes achter me, echt hele harde, veschillende keren, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Ik was er zelf ook niet bij betrokken.

    Ik de race gewonnen, ik denk nou, ik kijk de replay even
    *SYSTEM CRASH*
    weg replay en resultaten :'-(
     
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij in Europa zit, krijg je 50% korting op productie autos uit Europa, maar niet op de autos uit de andere regios. Daarom ben ik naar Amerika geswitcht, om de Amerikaanse productie-autos met 50% korting te kopen.

    Als je alle races af hebt kan je idd alle autos kopen zonder switchen, het kost alleen iets meer dan 1 of 2x switchen denk ik.

    Op R-autos krijg je nooit korting, die heb ik dus overgeslagen en doe ik op het eind. Zijn ook het duurst.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina