[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan het dat de hele Xbox vastloopt als er een probleem op live is?

    Mijn xbox gaat ook zo traag als de tyfus als ik een savegame ofzo wil laden :r
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  2. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik ook. Ik was leuk cod 3 aan het spelen online en toen liep die vast. Ik starte dat ding opnieuw op en deed die connectietest, daar deed alles het behalve bij xboxlive stond er failed, dus kan ik niet online:mad:. Heb net proberen te kijken op xbox.com maar die site is offline ofzo.
     
  3. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij xboxlive stond bij mij performed ofzo

    Ik had gisteravond al problemen bij PES
    Als ik een spel via live wilde spelen liep het ook allemaal vast in het begin
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  4. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar ik lees nu dat er meer mensen er last van hebben. Waarschijnlijk is microsoft op live bezig en ligt het hopelijk niet aan mijn net aangelegde nieuwe kabels_O_
     
  5. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het net als of er iets aan me HD is ofzo..
     
  6. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sign in op mijn account en dat zegt hij Test Connection, dan is die helemaal goed en doet hij het nog niet, en mijn xbox360 reageert nauwelijks meer, het laden van de guideknop duurt minuten, eerst dacht ik LIGT AAN MIJ, maar zie dat er meer last van hebben dus dat komt goed, niet iedereen heeft last van dat xbox live eruit is??
     
  7. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu weer wel verbinding met live
    Maar als ik online wil spelen loopt hij vast
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn live werkt gewoon, uurtje geleden tenminste.
     
  9. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je even moet je even een spel spelen terwijl je niet op live zit en kijken of je dat probleem nog hebt.
     
  10. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, bij mij ook maar het laatste kwartiertje niet meer.:'-(
     
  11. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat morgen het probleem weer opgelost is, ik kan ook soms zien wie er online enzo, maar als ik dan wat dingen doe loopt het gewoon weer vast, maar aangezien er meerdere mensen last van hebben maak ik me geen zorgen meer
     
  12. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat het aan m'n hd lag maar meer mensen hebben het probleem dushet zal wel goedkomen. Beetje iritant dat ik ook niet offline kan spelen want dan loopt het zooitje gewoon vast.
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, savegames laad die niet of heel sloom, en als die ze heeft geladen loopt die naar paar minuten vast.
    ook met connectie testen zegt die dat alles goed is, maar hij kan er maar niet opkomen, beetje raar zo onaangekondigt?
     
  14. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk hadden ze het ook niet verwacht en kennen ze het probleem niet want het ene moment kan je wel op live en dan weer niet, ik denk dat ze nu kijken wat het probleem is, om het zo snel mogelijk op te lossen!

    Wel irritant trouwens dat ik de Single Player ook niet kan spelen, want dan heb ik eindelijk eens tijd voor G.R.A.W want als live het doet zit ik op Gears Of War
     
  15. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lijkt het net alsof die vastloopt, maar hij moet gewoon 5minuten laden. Waarschijnlijk komt dat omdat die connectie zo traag is als dikke stront|:-

    maar het zal wel goedkomen morgen of vandaag nog_0/
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    bij mij doet xbox.com inloggen niet eens :confused:
    Echt weer iets voor ms, zonder enig bericht onderhoud of whatever verrichten.
     
  17. heijting

    heijting Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    als je z;n kaartje bij mediamarkt koopt voor xbox live van de xbox 1 en je die op de xbox 360 invoert wordt er dan ook nog maandelijks van je creditkard afgeschreven of moet je eenmalig betalen(in de winkel)

    alvast bedankt.
     
  18. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook, dan doet live het wel maar dan toch weer niet, laad 10 minuten dan ben je eindelijk verder dan loopt het vast.

    Ik denk dat het probleem gewoon opgelost gaat worden!

    Nu merk ik wel hoe erg het eigelijk is, als je niet ff op de 360 kan, je mist gelijk wat:)
     
  19. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou nou eens iedere dag moeten gebeuren.. krijgen we eindelijk weer eens een leven :p
    @heijting: je zult het wel eerst op moeten zeggen denk ik. Maar zou die vraag maar eerst even ergens anders stellen want het zal nu wel worden bedolven onder de ik kan niet xboxen berichten.
     
  20. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt single playeren dan moet je gewoon ff je netwerk kabel er uit halen.
    Werkt ie weer als een trein..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina