Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Teamvision is dat de CPU zijn team tactisch aanpast aan jouw manier van spelen. Speel jij bijvoorbeeld veel over de vleugels, dan past hij zijn opstelling zó aan dat jij er via de vleugels moeilijker doorkomt.
    Dat is teamvision.
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het hoor, zijn de spelergraphics en AI erg verbeterd, maar vallen de stadionj graphics erg tegen. Het lijkt mij een erg gaaf spel te worden, maar nu is het wachten op de eerste filmpjes, die geven toch een beter inzicht dan enkele info van een tijdschrift en screenshots.
     
  3. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wil weten of de gameplay nog net zo traag is als de 360 versie in vergelijking met de ps2/pc versie. Hoop echt zo dat ze dat aangepakt hebben.
     
  4. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat het sneller was. Maar gameplay weet je pas hoe het is als je zelf speelt, en je kan het een beetje zien als er een filmpje is. Ik hoop ook dat de grasvelden wat mooier zijn, dat lijkt me niet onmogelijk toch...
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar die screens kijk, lijkt het gras hetzelfde. Ik denk dat in PES 2008 all problemen van PES 6 zijn opgelost (edit-mode, schieten, AI etc.), er wat extra'tjes (zoals die swalbes en de filmpjes van de bank) zijn toegevoegd, en dat het spel wat uitgebreider en mooier is gemaakt (met name de spelers) Ik denk dat je niet kan verwachten dat Konami naast deze dingen al de 'randzaken' (veld, tribunes, sfeer) nog kan verbeteren ;) Ik ben op dit moment al tevreden met de revolutionaire gameplay en de andere toegevoegde dingen (licenties, clubs etc) ;)
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay te traag bij PES 6? Speelt dan Fifa zou ik zeggen.
    Dit is nu éénmaal 'simulatie' voetbal. Naar mijn geweten was er geen verschil met PS2 of PC versie.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    PS versie was sneller, en die was hetzelfde als de PC versie. Xbox was traag maar ben er aan gewend en vind het lekker spelen. Iets sneller zou ook wel mooi zijn
     
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    HanTerp :

    Bedankt.

    fifa wat is dat voor game wahhaha
     
  9. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 vond ik ook iets te sloom. Kijk maar naar echt voetbal, en dan vooral Engels voetbal hoe snel dat gaat. Maar FIFA vind ik juist heel sloom met overpassen, dus daar hebben we niks aan.:)
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gameplay bij PES 6 ook iets te sloom, je kan nooit lekker een aanval opbouwen doormiddel van 1 keer raken. Je moet altijd wachten todat de speler de bal heeft gecontroleerd, anders komt er geen enkele goede pass van z'n voet af.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat komt (voor mijn gevoel) doordat de balsnlheid van de passes veel te laag zijn. Lekker strak inspelen en doortikken, zit er niet in. Hopelijk opgelost in volgende deel.
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    De balsnelheid is te laag als je de bal gelijk, zonder aan te nemen, wilt doorpassen. Daarom moet je de bal eerst aannemen zodat je echt een strakke pass kan geven, wat Nick.Hoeven dus zegt. Hierdoor wordt het spel een stuk slomer, en zie je vind ik ook minder mooie/flitsende aanvallen.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is inderdaad wat ik ook bedoel ;)
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In dat Duitse tijdschrift stond dat de game sneller ging. Daarbij stond dat met name de inspeelsnelheid van de passes sneller was. Het wil dus zeker niet zeggen dat de spelers harder lopen.
    Wat bij de Xbox 360-versie vooral zo traag ging was de bal-aanname en de tijd die het duurde voor je de bal kon doorpassen. In het echt is het eigenlijk ook zo dat je alleen one-touch kan spelen als de spelers er de techniek voor hebben. Als het doorpassen sneller gaat, hoop ik maar niet dat one-touch nu te makkelijk gaat, want wat is dan de techniek van de speler nog waard?

    Wat het gras betreft: Als je een screenshot bekijkt vanuit een laag standpunt dan zie je dat het gras wel degelijk beter is dan op de PES 6.
    Overigens las ik ook dat de bal 'zwaarder' aanvoelt en dat vind ik wel een voordeel, want dat voelde te licht aan in PES 6.
    Ik heb veel vertrouwen in PES 2008 :)
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat mijn techniek dan zo goed was...in het echt kunnen spelers dit echt wel goed. Soms gaat het fout, maar dan gaat de bal niet sloom zoals in PES 6, de bal gaat dan een andere kant uit dan waar naar die bedoeld is. Als ze het heel realistisch willen maken, dan moet het bij de spelers met veel techniek bijna nooit fout gaan, en de spelers met een mindere techniek verspelen de bal dan een stuk meer. Dan vind ik realistischer.;)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het hangt er maar net vanaf hoe goed 'goed kunnen' is ;)
    In PES 6 doe ik het meestal met het dieptepassje ( Y button ); dat gaat het best. Dat hij soms de verkeerde kant op gaat ( bij de Y-pass ) komt omdat het mannetje zoveel mogelijk in de richting moet kijken waarheen je wilt passen. Dan gaat het altijd goed.
     
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem de diepte in wil sturen geef ik hem ook een dieptepass ja. Maar als je snel rond wilt tikken dan kan dat niet.
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraag

    als de kyper de bal heeft, is het in deeltje pes 2008 dat de kyper er niet zo lang over doet, dat je gewoon snel kan gooien of trappen en dat je een perfecte counter uit voert.

    vrije trappen word dat ook aangepast ??


    en de kypers worden die ook aangepast ( bij de computer ) ik scoor nog steeds tegemakkelijk bij de kypers ik kap de kyper uit en hij zit :confused: ,
    is niet leuk meer .
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou het ook wel fijn vinden als die gekke witte balken (?) uit het doel verdwijnen. Op één screen heb ik ze helaas al kunnen ontdekken, op een andere screen weer niet. Klein detail ;)
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    de doelpalen? :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina