Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game sinds 2 weken en ik ontbreek alleen maar 3 achievements.
    1000 miles, Global championship en online Climb race.

    In het algemeen vond ik de game gemakkelijk om te spelen.
    Bij Tier 1 ben ik snel overschakeld naar Pro am en heb heel de career zo uitgespeeld. Meestal lukte dit van de eerste keer. De Rally championships heb ik op PRO uitgespeeld, grotere uitdaging voor die achievements. Nu de global is iets moeilijker op PRO maar wel spannender.

    Die 1000pt zijn zo gemakkelijk te halen en dit vind ik een beetje spijtig.
    Al bij al is het een fantastische game.
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    1000pt, je bedoeld 1000 miles, dat is ongeveer 2x de career modus uitspelen.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is deze game de moeite? Zijn de achievements leuk om te halen of zijn ze extreem moeilijk? Ik twijfel nog, want het ziet er prachtig uit, maar als ik verhalen van framedrops hoor en lastige besturing begin ik te twijfelen. Overtuig mij eens hem straks te halen! :+
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verhalen over framedrops heb ik nooit begrepen want ik heb ze zelf nog niet gezien. En ik weet echt wel wanneer het gebeurt omdat ik speel op een grote HD-TV (107 cm). Misschien dat het per Xbox verschilt maar bij mij speelt het zeer soepel allemaal. En qua besturing vind ik het ook niet slecht. Het stuurt inderdaad direct maar als je een beetje kan rijden is het geen probleem. Ook heb ik het idee dat mensen vaak (zoals een vriend van mij) niet zo handig zijn met gas geven. Ze drukken dan de knop op de controller vol in terwijl als je een beetje doseert het veel makkelijker speelt. Wat mij betreft is DiRT het geld meer dan waard.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En wat betreft de achievements,die zijn best makkelijk.
    Paar dagen spelen en je hebt er al een paar honderd punten bij.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb de game inmiddels een uurtje gespeeld en damn! Wat ziet dat er mooi uit zeg! Dit gaat Forza 2 toch wel flink voorbij als het op graphics en sfeer aankomt.

    Wat zijn die UK levels met dat slechte weer toch sfeervol! Ik vond ze op de PS2 altijd al erg mooi, maar met de kracht van de 360 is het nóg echter. De besturing is prima te doen en ik red me vele malen beter dan in de demo.

    En de achievements, tsja die vliegen mij echt om de oren. Hopelijk zitten er nog wel een paar lastige bij anders heb je voor deze game zo 1000 Gs. In ieder geval ben ik blij dat de game zeker niet tegenvalt! :cool:
     
  7. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik

    ik speel met het ms stuur, das prima te doen al moest ik wel een aantal dagen (ong 2 uur pd) spelen om de finesse onder de knie te krijgen. gaat steeds beter. reken maar dat over de reacties van het spel / stuur goed is nagedacht. ga ik althamns wel vanuit.....heerlijk stuur overigens
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Op amateur lukt het me wel met dat stuur (met moeite), maar op pro-am niet, het maakt het voor mij toch echt wel lastiger.
     
  9. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister even zitten spelen met de demo, ziet er idd ech super mooi uit. Maar lastig vind ik het wel. Het is veel botsen tegen de rotsen...
    Ik denk dat ik hem ook maar ga halen.

    Peace.
    Rich_Art. ;)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb inmiddels ook bij dat Championship mode die Global rally mode uitgespeeld. Nu moet ik nog alleen die 1000 miles rijden buiten de live achievements om.
     
  11. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    LIVE achievements heb je binnen een half uur binnen. Als je nu nog geen LIVE hebt ben je de 360 niet waard!

    Ik moet alleen nog de 500 en 1000 miles achievement. Zal wel neerkomen op nog een keer de career-mode doorlopen.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het heeft mij anders nog flink wat moeite gekost om die Hill Climb Achievement te behalen. Het ligt er een beetje aan hoe goed je tegenstand is. Ik had het geluk dat ik tegen 4 man aan het racen was en dat er 2 afhaakte en dat er 1 een flinke crash maakte waardoor ik zo 15 seconden voorsprong had.

    Het spel zelf: Ik zit nu op 60% en het is een toffe game alleen mis ik variatie in de tracks. Waar zijn die woestijn en sneeuw rally's gebleven? Waar zijn die mooie oude Engelse en Spaanse dorpjes langs de kust gebleven? Waar zijn zichtbare weersveranderingen? Waar is het onweer en de regen? Er was niets mooiers dan met zware storm door een Engels bos te scheuren. Op de Playstation 2 konden ze dit al realiseren waarom op de 360 dan niet?

    Alle tracks zien er mooi uit, maar het lijkt teveel op elkaar. Ook valt het mij op hoe weinig publiek er langs de kant staat bij de rally races. Ook vind ik de Achievements veels te makkelijk. Ze vliegen me om de oren en dit is weer een game die 1000/1000G gehaald gaat worden binnen ongeveer een week.

    Het is een goed spel, maar het voelt niet af en veels te gehaast op sommige punten.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke track vindt je die stenen muur? (die ze in crash filmpje lieten zien?)

    :9
     
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt de game toch niet voor de achievements, tenminste ik zie die achievements als een toevoeging voor als je het spel hebt uitgespeeld en nog meer te doen wil hebben. Ik vind dat je een game niet kan beoordelen op achievements.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook eerste McRae game op next gen console. Bij de volgende zullen ze hopelijk wat meer aandacht brengen op die achievements. Vooral op het 'live' gebeuren.
    Beetje moeite doen voor achievements vind ik altijd leuk.

    Maar het is en blijft een prachtige game.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor achievements moeten ze geen moete doen. Beter een uitgebreide online mode.
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit bedoel ik ook. Maar dan ook meer 'online' achievements
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik moet alleen nog die laatste race van de championships ( alles stages )

    En de 500 en 1000 miles achievement.. Die 500 doe ik nog wel, maar die 1000 ga ik niet doen.. alles nog een keer, neej dar heb ik geen zin in :9
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar die 1000 miles achievement kan je toch ook halen doordat je gewoon een leuke race in career steeds herhaalt totdat je de 1000 miles hebt gehaald. Maargoed ik denk dat ik die achievement ook maar laat voor wat het is.
     
  20. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff waarom zijn er zo weinig mensen online.. vind dit systeem met 100 mensen tegelijk ook wel wat hebben, maar niet als er maximaal 20 mensen in een room zitten :mad:
     

Deel Deze Pagina