Hi, Binnenkort vertrek ik naar de VS voor vakantie. Welke spellen die je daar kunt kopen werken hier ook gewoon? Begrijp dat sommige spellen uit de USA het wel doen maar je geen achievements kunt halen?!? In elk geval zijn ze daar veel goedkoper en de US Dollar staat ook nog eens zeer laag Ik kon het antwoord op deze vraag niet vinden in de forums... Thanks voor de info.
Man wat een lul verhaal weer, ik wordt echt ziek van die mensen die er de ballen verstand van hebben en dan met dat soort aankomen en het onder de niet wetende versprijd, zoals dit, en dat je console dan kapot gaat, of dat je gebanned wordt, dikke lul echt zoek een hobby oid. Niks tegen jou hoor, maar echt STFU tegen diegene die je dat heeft aangeluld. Anyways, je kan alleen regio vrije games op je PAL 360 spelen, en PAL games natuurlijk . Regio vrije games zijn zoals GoW, die je b.v op een Japanse console kan spelen, of Amerikaanse, etc. terwijl je hem in Nerderland gekocht heb. Of Saint's Row die je uit Amerika importeert naar Nederland en je hem op je PAL console speelt. Hier heb je een lijstje met games, dan moet je onder NTSC/U kijken, die komen uit Amerika, en kijken welke op een PAL console kunnen: http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games Overigens weet ik niet of je daar gezeik mee krijg als je terug naar Nederland komt op de Amerikaanse of Nederlandse vliegvelden, maar dat moet je nog ff navragen. Succes *).
Voor dit soort zaken is er een centrale thread. In de beginpost kan je alles lezen over hoe het zit met de regio's zoals dat ook te lezen is in de post hierboven
Problemen met douane en shit krijg je niet, zolang je niet 6x hetzelfde spel koopt, is het duidelijk niet voor handel, en is er dus niks aan de hand..