Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Straks weer eens even online denk ik.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pff.. waarom geven ze zoiets niet een normale/logische naam :+ Dan had ik het zelf mss ook nog weten te vinden

    bedankt iig :b:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Idd, maar het was eerst gewoon Rumble Pit en nu is Rumble Pit unranked..de unranked Rumble Pit heette toen Rumble Training..
    @ Centurion, ik ben er niet denk ik, ik ben Open Season spelen, machtige game. :+
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat hij zelf ff online gaat lol :+ (volgens mij)

    waarom vind iedereen FFA zo leuk? halo is toch een team game?:x
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is Halo persé een team game?

    Ik vind Deathmatch bij iedere game leuker om te doen dan Team deathmatch oid.
    Kan ik ook niet per ongeluk teammates neerknallen, of iemand vergeten rugdekking te geven ;) En als ik win, komt het helemaal door mij, en hoef ik niemand anders credits te geven :+

    Dat vind ik ook zo jammer aan Gears of War; je kan alleen teambased spelen.
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Team Skirmisch is DE gametype! Ik heb me nog nooit zoveel met halo vermaakt:+
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor zijn teamgames, maar weetje wat pas irritant is, want die nerdjes zoals
    Towel die echt alles doen om hoger level te krijgen, roepen ze ja we gaan 9 uur halo2 doen, kom je online, wat doet die? ja zit die met andere kontenlikkers van hem te spelen en maar lekker sarcastisch doen en negeren, top hoor zulke mensen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt me beter als je je persoonlijke problemen maar met towel via pm uitvecht ;)

    Ik vind het zelf wel jammer dat iedereen uit mijn friendslist alleen maar MLG loopt te doen en bijna niemand matchmaking doet. Heb namelijk een hekel aan MLG omdat ik liever gewoon met een party matchmaking in ga om tegen anderen te spelen...
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA nee zeuren op towel is leuk:+

    Maar jij speelt liever assault op turf met smg spawn dan mlg op lockout?
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    En hoe zit het hier met het dubbel shot en bxr (en andere zooi) gehalte?
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan een schild in de online modes?
    Halo is nieuw voor mij ben net een weekje bezig maar heb nog geen schild ofzo gezien!
    En hoe wordt je onzichtbaar?
    En tenslotte wanneer ga ik naar level 2, ik heb nu bijna 100 kills
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis wel een vereiste geworden als je nog iets wilt winnen, helaas.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Met schild bedoel je waarschijnlijk overshield, normaal heb je al een schildbalkje maar als je een overshield oppikt heb je dat nog eens 2x erbij. Anyway, die liggen verspreid over maps. Meestal maar 1 of 2 stuks. (is een vierkant doosje) tzelfde geldt met ontzichtbaar (is een pyramide).
    @ Centurion: idd, alleen Dubbel shotters zie je gelukkig weinig..maar die bxr's zijn echt dikke noobs, maar goed. Anyway, als je een in een gevecht bent met iemand en t loopt uit tot elkaar slaan, moet je bukken, kan ie je niet raken maar jij hem wel. :+ Maar dat is gewoon een slim trucje dat eig. altijd al bekend was. Verder heb ik een hekel aan gasten die hun Plasma Pistol opladen en je ermee raken en dan je een headshot geven met hun Battle Rifle.. Zwaar frustrerend als je elke x dezelfde gast treft die dat doet maar zelf doe ik het ook. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  14. Towel

    Towel Guest

    Bxr heb ik bijna onder de knie. Af en toe sla ik niet raak of vlieg ik door iemand heen en wordt ik geassasinate8). Dubbel shot?

    @Wesly: Als je overshield bedoeld, die liggen in team hardcore en slayer op Ivory,Baever Desolation en Colossus. Het is belangrijk dat je die overshield blijft oppaken. Onthoud daarom deze respawntijden (in genoemde volgorde): 1.24 , 1.00, 2.5?, 0.53.

    Je gaat naar level 2 als je wint en wel ranked matches speelt:b:

    Deze jongeman werd aangepakt:
    www.rwe-action.de/./ /klauwi_aangepakt.avi
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2007
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom mensen bxr en doubleshot enso hatem :confused:?

    Het is niet zoiets als superbounce of een andere vorm van glitchen dat wel cheaten is.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is net zo goed glitchen, en het bederft voor vele mensen het spelplezier.

    Ben wel bezig met het oefenen tough, bxr kan ik wel, maar vind ik niet nuttig aangezien ik meestal op afstand vecht. Doubleshot is lastig.
     
  17. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    BxR vind ik nog wel kunnnen, bedoel dat kan iedere gek ( ook al was het niet bedoeld door bungie en wordt het er gelukkig uitgehaald )
    Double shot vind ik dan wel weer gay... beetje een knoppencombinatie indrukken en hop je battle rifle schiet inneens 2x .. yeah right..
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is anders dan andere glitches omdat je BxR altijd kan gebruiken (ja ook met needlers als je wilt), daarom vind ik niet dat het cheaten of 'cheap' is (of iets anders.). Double shot kan alleen met BR en Carbine dus dat is eigelijk alleen echt nuttig voor MLG spelers, maar is een vrijmoeilijke glitch omdat je de timing echt goed moet hebben.

    lekker offtopic mmm zoals vroeger :9
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik dan welke ranked matches zijn en welke niet?
     
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een level ziet staan achter je naam bij een spelkeuze in het rijtje van matchmaking, dan is het een "ranked match".
     

Deel Deze Pagina