Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis gelukt or:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D*)*)*)*)*)*)*):thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil natuurlijk niet lullig doen, maar als je de PC-versie hebt is die transferperiode wel erg leuk moet ik zeggen :) Al die spelers veranderen en je krijgt ook best wel andere teams erdoor logischerwijs dus de houdbaarheid is wel wat langer.. Alleen sommige transfers van talenten naar topclubs heeft niet zoveel zin want die hebben stats om te janken nu en om ze nou op eigen houtje te veranderen..

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb Pro Evolution Socces 6 nu eigenlijk wel een keer gezien.
    Hoop dat ze er wat nieuwe functies ingooien bij de Master League in het nieuwe deeltje. :cool:

4. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Qua aanval doe ik 't aardig goed, maar tegen de AI verdedigen lukt mij niet echt als ze vanaf de zijlijn meters maken, aarzelen en vervolgens weer verder sprinten voor een voorzet. 8)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Had net een vrij aardig doelpunt. Aan de ene kant zit ie er lekker in, aan de andere kant bevestigd dit (wederom) de zwakte van de keepers. Moet ik daarbij weer vermelden dat Barthez onder de lat stond, waardoor het misschien weer wel realitisch wordt :9
    Anyway, beeld:
    [yt]SW8nSAupnW0[/yt]

6. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    zit er lkkr in hoor... mooi :D

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Klote gekeeped, dat moet ik toegeven. Heb zoiets zelf zelden gezien met Coupet van Lyon.

Een keer slechts, dat was van nog schuiner, maar die bal werd aangeraakt door een verdediger. Dan heb je zoiets van 'vangen die bal' maar dat deed ie gewoon niet. Weird.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie met enige regelmaat keepers dit soort dingen doen. Jammer, maar helaas.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zo net had ik ook bij Coupet dattie zo'n soort balletje doorliet. Wel iets lastiger bal en Coupet was 'uit vorm/blauw' maar toch, hij had hem wel kunnen stoppen.

In dit geval niet super frustrerend, ik wist immers dattie uit vorm was.

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Keepers kunnen toch blunders maken ;)

11. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet het soort blunders die in PES worden gemaakt ;)

12. skinds

skinds Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de rabona doet??
    voor xbox360 en mt wie allemaal?
    ik heb al vanalls geprobeerd mr lukt nt
    wie helpt me aub
    alvast bedankt:)

13. basovich

basovich Guest

rabona is dat dat schot achter het standbeen?
    Kan je met Rivaldo van van olympiakos dacht ik (Other A) en met nog iemand. je kunt het beste eerst ff bij training oefenen. en dan via rechts rond de 16 naar binnen gaan en dat dan 2, 3 stappen doen ligt eraan hoe dicht je bij de goal zit, naar rechtsachter gaan dus knuppeltje rechtsonder houden en dan schieten op goal.

14. skinds

skinds Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja achter het steunbeen:)
    mr ja moet zijn verkeerde been dan zeer gd zijn van skill of slecht ?
    en welke knuppel de bovensten of onder?
    alvast merci:)

15. basovich

basovich Guest

de linker;)..en als je gewoon vanaf rechts komt moet het lukken links heb ik weleens geprobeert en dan naar binnen kappen maar dan draait ie er vaak omheen.

16. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat option file (aannemend dat je het daarmee veranderd hebt) vandaan? Ik heb het ooit een keer gedaan toen de game pás gereleased was, om de t-shirts uit het Premiership en de gehele Bundesliga in de game te krijgen.

edit: Ik heb 'm waarschijnlijk, maar nu weet ik ook meteen weer waarom dat toendertijd zo lang duurde. Ik weet namelijk niet waar ik mijn huidige option file kan vinden, aangezien deze niet gewoon in de PES6 directory staat. :emo:

Ik heb 't nu gevonden. Niet alles was geupdate, maar met een kleine ingreep is alles weer helemaal zoals het hoort!

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n kutmoment in de Serie A. Ik speel op Top Player met AC Milan, nog 3 wedstrijden te gaan, Inter, AS Roma en ik hebben evenveel punten waarvan ik het slechtste doelsaldo heb. Ik moet dus alles winnen wil ik nog een kansje maken. Moet ik tegen Siena, kom ik 1-0 achter maak ik 1-1. Wordt het 2- voor hun maak ik weer 2-2. Dan valt Kaka in de laatste minuut, penalty. Schiet ik hem mijlenver over. Zuur :mad:

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zuur maar GEWELDIG:) ... dat je de controller dwars door je scherm wilt gooien en vloekt 'schiet die bal er GVD nou gewoon in' ... LOL

Heb ik ook vaker gehad, maar ook al baal je dan, onderhuids is de spanning/frustratie bijna groter dan bij een echte wedstrijd van de Nederlands elf:) en dat is dan toch wel de klasse van de PES serie.

Edit: Heftig als je um op 30 minuten hebt staan en hem van de save nog eens moet/gaat spelen ... nog heftiger als je hem op autosave (of gewoon doorspeelt) en geen kampioen wordt en de hele godganse competitie op 30 minuten nog eens moet spelen. Ik geef toe, die laatste optie is uitsluitend en alleen voor de 'weirdos' onder ons:)

(Ik heb de 'French League' op 30 minuten gespeeld met Lyon, en de dubbel gepakt ... na 38 + 5 wedstrijden van dus 30 minuten ... reken maar uit:)

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  19. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja, hehe.

Vooral in de online modus komt het vaak voor dat ik tegen een scherm zit te schelden. Sta ik 2-0 voor, verlies ik met 3-4, pff. Toch blijft het leuk.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Of 3-0 achterstaan 3-3 maken en dan 4-3 verliezen is ook behoorlijk kut. Maar dat klopt wel, dat is de klasse van PES, ik had dit nooit bij FIFA het was altijd maar hetzelfde elke wedstrijd en het deed me weinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina