[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen we dat?
     
  2. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! Zeer realistisch en niet liniear. Volges mij zijn er meerde wegen naar je objective in het spel.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is het zoals Kameo zegt. Maar volgens mij wil HK gewoon zoveel mogelijk power laten zien. HK is echt een freak weet je. Ik heb zojuist de demonstratie nog eens in HD gezien, en fuckkkk! Dit is ongelooflijk. Echt fantastisch gewoon. En HK houdt totaal geen rekening met de 360. Want dat remt hem volledig af(kijk naar gta4). Hij gaat volledig voor de ps3 en willen ze het later naar de 360 brengen, kunnen ze een ander team erop zetten, en de boel proberen te poorten, maar dan zitten we zeker een jaar verder...

    ps: Als je mgs3 koopt, koop dan mgs3 subsistance. Die speel je af zonder problemen op je ps3 ;). En je speelt er met Big Boss he, de vader van Snake. En let vooral heel goed op, op het laatste van het spel, wat er allemaal gezegd wordt van Boss, noem maar op. Dat is gewoon zooo fel! Niet normaal. Zo emotioneel, zoveel diepgang, pfff, ik word er nog altijd stil van. Dus check die shit zeker uit!
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, je zit al weer in de sfeer he ;)
    en idd mgs3 is zo emotioneel, zekers het laatste gevecht, je weet wel wat ik bedoel he (ze gebruikte dit bij prey ook)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar vooral wat er daarna gezegd wordt over Boss.
    Iedereen heeft een verkeerd beeld van Boss, en het is zeer emotioneel als Big Boss aan het graf van Boss staat, fuck, en dan een traan over zijn wang, als je goed ziet. Echt heavy shit!
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, toen kreeg ik ook kippevel, en dan nog met dat muziekje erbij, echte drama _O_


    zeg boss, wat is uw tag op de ps3?
    je zult mij niet veel zien op de xbox360 want heb er niets anders dan problemen mee de laatste tijd :'-( spijtig forza is zo goed, maja dat effe offtopic
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dit moest effe in andere post.
    had nog niet gevonden in vorige pagina's

    maar eva komt terug in mgs4:
    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5674

     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demonstratie is trouwens te downloaden uit de Japanse store op de PS3..

    Ziet er nog wreder uit dan op je PC.
     
  9. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ps: Als je mgs3 koopt, koop dan mgs3 subsistance. Die speel je af zonder problemen op je ps3 ;). En je speelt er met Big Boss he, de vader van Snake. En let vooral heel goed op, op het laatste van het spel, wat er allemaal gezegd wordt van Boss, noem maar op. Dat is gewoon zooo fel! Niet normaal. Zo emotioneel, zoveel diepgang, pfff, ik word er nog altijd stil van. Dus check die shit zeker uit![/QUOTE]

    Ik wil je graag geloven hoor, begrijp me niet verkeerd maar volgens de site van sony krijgt het spel 1 blokje wat aangeeft dat het spel niet goed draait. Hierdoor raak je dus steeds in de war. Sony spreekt soms het e.e.a. tegen, net zoals god of war welke volgens users goed draait maar volgens sony niet!
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kunnen meerdere members daarover duidelijkheid geven want ik wil MGS3 subsistence anders morgen gaan halen.

    Heb em namelijk nog niet ja ik weet het ik zou me moeten schamen maar groot MGS fan als ik ben begint het toch weer te kriebelen helemaal na de demonstratie voor MGS 4
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel cool dat ze terug is.
    ben benieuwd watvoor rol ze dan krijgt in de game..

    zoals ik eigelijk naar iedereen benieuwd ben :thumbs:
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil je graag geloven hoor, begrijp me niet verkeerd maar volgens de site van sony krijgt het spel 1 blokje wat aangeeft dat het spel niet goed draait. Hierdoor raak je dus steeds in de war. Sony spreekt soms het e.e.a. tegen, net zoals god of war welke volgens users goed draait maar volgens sony niet![/QUOTE]
    Mmm, ik dacht dat snake eater 1 blokje kreeg en mgs3 subsistance 3. Anyways, ik heb de game hier al gecheckt(subsistance) en die werkte perfect, dus...
     
  13. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik dacht dat snake eater 1 blokje kreeg en mgs3 subsistance 3. Anyways, ik heb de game hier al gecheckt(subsistance) en die werkte perfect, dus...[/QUOTE]

    Ok thx boss nou weet ik wat ik straks dan ga halen.:)
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige doen het gelijk al, die laten het gelijk droppen
    andere moet je eerst in hun arm of been schieten, en dan doen ze het pas
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt tnx :thumbs:

    Ben nu bij het deel dat ik net vamp heb gezien en solid snake? Snap er niets van, maar wel vet hoor! _O_ En vind het totaal niet erg om met Raiden te spelen, hijs wel cool.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat screens van de trailer:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Hell yeah :cool:
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    die ene laatste screen lijkt een beetje op assasins creed
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, mgs4 en Assassin's creed hebben zowat dezelfde kleurenpatronen :). Grauw, vuil,... noem maar op. Zo wil ik het. Sommigen hebben er commentaar op, ééntonige kleuren zeggen ze, maar ik ben het er niet mee eens :).
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel raar dan eigelijk alle mgs hebben op verschillende locaties gezeten, van bos tot fabrieken en op zee.. dan vind ik in de stad wat in oorlog is niet eens zo een gekke gedachte.

    Ik denk dat het ook meer van wennen is, uiteindelijk gaan de meesten toch overstag:)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het past bij de omgeving, vind ik zelf.

    Trouwens, door al dat MGS gepraat heb ik weer eens zin gekregen in deel 1. Dus waarom niet meteen de mooiste versie gaan spelen? Heb deze dus ff aangeschaft :) :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina