Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJLiez

    DJLiez Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje offtopic vraag:

    Kan ik een nintendo ook aansluiten op pc-scherm / laptop?

    Ik bedoel een oldskool NES (de eerste nintendo).
    Of is daar een speciale kabel voor nodig die uiteraard never meer te verkrijgen valt?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Er zijn wel scart > vga kabels. Of je daarmee kan bereiken wat jij wilt, weet ik niet. Het lijkt me dat het daarmee kan. Aangezien de nes altijd via scart aangesloten werd toch? :b:
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze monitor heeft als max resolutie 1680x1050.. Dat heb ik ook, maar de Xbox 360 ondersteund 1920x1080 en als stap daarna 1280x1024..
    Dan speel je dus iets kleiner dan je beeldscherm is.. Maargoed dat valt niet heel erg op.

    Voor de rest ziet de monitor er netjes uit. Jammer dat een een B-merk is (teminste ik ken t niet)
     
  4. DJLiez

    DJLiez Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, scard > vga kabel is dus een kabel die de scart signaal zegmaar omzet in vga (signaal) ?
     
  5. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister mijn Samsung 226BW in huis gehaald alles perfect ermee, geen dode pixels, en nagenoeg geen backlight bleeding :thumbs:
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja het is beiden analoog, dus dat zou geen problemen moeten opleveren. Kijk anders even op www.allekabels.nl. Daar staat vast tussen wat je zoekt :thumbs:
     
  7. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door B1gSmurf
    Hey, van de week ga ik dus ook een nieuwe monitor kopen, heb namelijk op een 19'' monitor zonder breedbeeld gespeeld en dat is toch zonde omdat je dan toch niet alles uit je xbox360 haalt. Ik ben er bijna zeker van dat het de samsung 206BW gaat worden, maar ik zag nu bij alternate een 22'' monitor staan namelijk de Liyama 2200WSV-B1 http://www.alternate.nl/html/product...wTechData=true

    Voor een heel gunstige prijs hij is maar 10 euro duurder als de 206BW, maar wel 2'' groter de specs zijn wel iets minder als de Samsung 206bw maar misschien zijn er mensen met deze monitor of weten wat meer over deze liyama hij is namelijk wel interessant geprijsd.

    Alvast bedankt!



    Hej,

    Ik wil die scherm ook gaan halen (Liyama 2200WSV-B1), en kan je die ook gebruiken voor de xbox360? Want kan nergens vinden of die een VGA aansluiting heeft, want die moet je tog hebben als je je xbox360 erop aan wilt sluiten?

    ALVAST BEDANKT

    Gr
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  9. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik dus net dagje de 226bw maar je hebt dus wel een ovaal beeld op reso van 1360*768 dit is dus echt schandalig je kunt wel zeggen van zet hem op 1280*1024 maar dan heb je weer van die balken gek wordt ik ervan t was met 19'' monitor ook al en nu weer. WTF doen ze bij microsoft ik zie het al voor me straks al die mooie shooters met ovale vizieren zeker.
    Jongens wie heeft hier nog meer last van?

    We moeten gewoon microsoft met zijn allen mailen dat ze dit dmv update oplossen.
     
  10. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een 226bw en heb de 360 op 1280X1024 staan maar ik heb geen last van balken hoor. Ik heb gewoon fullscreen zonder rare vervormingen.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  11. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke games speel jij dan zonder balken?
     
  12. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke games speel jij dan zonder balken?
    Bijvoorbeeld met forza 2 had ik balken maar misschien heb ik wat verkeerd gedaan, wil je me ff uitleggen. Bij voorbaat dank.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Voor de mensen die het niet egt snappen, bij de VGA HD Kabel zit een koppel stukje zodat je de kabel die byv. vast zit in de monitor toch aan de xbox kan koppelen
     
  14. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb je PB beantwoord.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  15. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej, ik heb besloten om ook maar SyncMaster 226BW te nemen,

    Maar wat was de probleem nou?
    Dus 1280X1024 gaat zonder moeite? En is da scherp beeld? Kan iemand er fotos van maken? of filmpje?

    In begin van deze topic, stond wel dat er van die balk problemen waren bij forza2...

    Greetz

    Dit is mn msn: d.dangerous@hotmail.com
     
  16. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je de 1280 1024 reso op widescreen zet heb je geen balken maar volledig beeld maar er is dan wel een lichte vervorming zodat sommige dingen een beetje 'ei' vormig lijken. Dat komt omdat de beeldverhouding van de xbox niet de echte breedbeeld verhouding is.
     
  17. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar is het dan heel erg eivormig? Want heb al een LCD met een 360, maar ga binnekort de xbox360elite erbij halen, en heb ook een pc scherm nodig dus wil um ook voor de 360elite gebruiken.

    Heeft er iemand fotos?

    GR
     
  18. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich valt het mee maar ik zal eens kijken of ik fotos kan maken en misschien zijn er andere die ook een foto zouden willen nemen.
     
  19. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
  20. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina