Marvel: Ultimate Alliance

Discussie in 'Algemeen' gestart door Animal nl, 26 okt 2006.

1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
  2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    morgen of overmorgen heb ik deze game, hopelijk is hij zo vet als hij eruit ziet!

maar die downloadeble content.. wat houd dat in? en hoeveel gamepoints kost het en wat krijg je ervoor?

3. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    DLC houdt in dat je via Xbox Live b.v. nieuwe missies, characters etc kunt kopen. In het geval van MUA krijg je nieuwe characters en nieuwe missies. Je moet de Downloadable Content kopen met Microsoft Points en niet met gamerpoints.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is het niet zo dat je ergens op xbox.com alle games (van de 360) kan vinden + wat er voor te downloaden is en wat het kost?

Ik ben aan het zoeken maar vind het nergens, ben best benieuwd wat er voor deze game allemaal te downen is

edit: en nog een klein vraagje.. ik check net de achievements voor deze game

Gamma Garb 20
    Unlocked all the outfits for the Hulk.
    Just kill enough enemies to unlock all 4 costumes.
    1st Costume - Already Available
    2nd Costume - 30 Kills
    3rd Costume - 175 Kills
    4th Costume - 250 Kills

Bijvoorbeeld die...

je moet voor een heleboel personages costumes unlocken.. hoeveel enemys/kills kan je gemiddeld maken per level?
    hoelang ben je bezig voor alle characters alle costumes te score?

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  5. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de game nog moet kopen dan kan je inderdaad beter meteen die versie nemen want de normale versie is ook ongeveer die prijs en de nieuwe downloadable content is ongeveer 10 euro dus dan ben je duurder uit.

6. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het spel moet je voor de 4e outfit een comic book mission van die superhero verslaan. Deze moet je eerst in het spel vinden.

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar is het een beetje makkelijk/te doen 700gs+ bij deze game te halen?

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou 't is niet zo moeilijk, 't duurt alleen wel echt heel lang.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo door wat, als ik vragen mag :)?

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je alle kleding wilt verzamelen moet je dus eerst per character tig enemies doden en een speciale missie die voor hun gemaakt is uitspelen, snap je wat ik bedoel? 't Is niet moeilijk maar eer dat je genoeg kills hebt gemaakt voor een character om alles te unlocken ben je alweer drie uur verder, nou dan heb je weet ik veel... 16 characters ofzo?
    Yo dig? :)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aah op die manier.. nja hoef ze ook niet allemaal tehebben
    maar ik zou wel graag 800/1250 ofzo halen :)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben nu een paar dagen bezig met dit spel en moet zeggen dat ik het een erg cool spel vind (ookal vinden veel reviews hem een 6-7) ik zou em toch zeker een 8+ geven
    coole game :thumbs:

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Excelsior! 50
    Beat Marvel: Ultimate Alliance in Hard Mode
    Beat the game on the hard difficulty.
    This achievement can be done 3 ways:
    1) Beat it legit and use your favorite characters that are all high levels
    Or
    2) Use invisible woman or Black Panther and run through the entire game without being seen. Then when you get to the boss use your strong characters to defeat him.
    Or
    :cool: Find someone who has the game saved right before Dr.Doom. Let them load up the game and invite you into it. Once you defeat Dr.Doom you’ll have the achievement.

is er miss iemand die me op manier 3 wil helpen deze achievement te scoren :eek::eek::eek::eek:?

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Triest... :{

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net zoals jouw antwoord

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net het spel op normaal uitgespeeld, wat een geweldig spel.. echt dikke lol mee gehad deze week :D

Nu hopen dat ik nog wat online achievements kan score? iemand die daarmee wilt helpen/samen doen?

En heel miss ook maar is op hard uitspelen, damn ik hoop echt dat er een deal 2 komt :D

17. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om karakters sneller te lvlen dan normaal? Me broer heeft die heroes/villain pack gekocht, alleen we waren al op hard bezig maar die 8 nieuwe zijn nu dus een erg laag lvl. En we hebben weinig zin om normal weer helemaal overnieuw te doen.

18. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het spel nog online gespeeld? Ik probeerde online te zoeken naar games maar toen kreeg ik een bericht dat de zoekopdracht niet optimaal was en dat ik een gratis update kon downloaden, ik heb die update dus niet gevonden...

Help _0/

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand een soort FAQ waar alle gesprekjes staan zoals bijv. daredevil met bullseye enzo...lijkt me wel leuk om ze allemaal te vinden

20. Hova

Hova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb een vraagje.
    Ik zit namelijk vast, bij act2 mephisto realm.
    Je hebt 5 kaarsen om aan te steken en 5 area's waar je dat kan doen.
    Bij 1 van deze area zit ik vast. Als ik daar aankom zeggen ze " Thy way shall be lit by the flames of impure souls". Wat bedoelen ze hiermee!!??

Ik heb van alles geprobeerd, ik denk dan ook dat je die impure fire's moet doven maar weet niet hoe. Sommige kan ik wel doven maar bij de meeste lukt het niet.
    Weet iemand wat ik hier moet doen??? HELP!

mvg hova

Deel Deze Pagina