[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

Fantastic 4: Rise of the silver surfer.

Opzich wel leuke film:). heb andere deel niet gezien maar vond deze wel te doen. leuke verhaallijn en actie. en zeer mooie special effects!

8/10

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren League Of Extraordanary Gentlemen (niet zo recent meer natuurlijk, 200:cool: gezien, en ik ben positief. Acteerwerk was niet altijd heel overtuigend en sterk, maar het was gewoon wel vermakelijk om te zien. Geef een 7.

Ik zou overigens wel eens een film willen zien met Connery en Johhny Depp samen. Zoiets bestaat niet, toch?

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Whoa!

The League of Extraordinary Gentlemen een 7? :eek: Hoogste cijfer dat ik ben tegengekomen voor die film. Ik vond het echt een boutfilm en veel te veel zaken die zelfs voor pure fictie achterlijk zijn (zoals dat enorme gevaarte door de smalle stukjes van venetië en simpelweg uit een razende auto stappen zonder als een idioot op je smoel te gaan en weet ik het allemaal).

But hey, if you enjoyed yourself.. :thumbs:;)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kon daar juist wel om lachen, vond dat wel mooie momenten. Zoals ik al zei heb ik me wel vermaakt ermee, vandaar de 7. Maar als je inderdaad alles heel objectief bekijkt hoort het cijfer wel wat lager uit te vallen. Maarja, was wel lachen voor een dag door de week. Flink lopen zuipen ook tijdens de film dus dat helpt misschien ook wel een beetje mee aan het "hoge" cijfer.8)

5. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja idd als je het zo bekijkt kan het ook wel gewoon een lachfilm worden.. ^^

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De robots zelf was ook niks mis mee, daar heb ik zelfs nog wel van kunnen genieten. Maar het hele concept van de film is zo verschrikkelijk, tsja, irritant.

Ik heb écht een bloedhekel aan zo'n feel good speech op het einde, heldengedrag van de hoofdrolspelers, vrouwen die zeggen dat ze de beste dag van hun leven hadden terwijl ze met het nerdje allemaal debiele dingen hebben meegemaakt.

Gewoon niet mijn soort film.

Het is weer typisch Amerikaans: bigger, better, faster. Helaas komt daar in het geval van Hollywoodfilms 90% van de keren nog een aantal dingen bij kijken: overdreven, kwijlerig, patriottistisch en kut.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet lullig bedoeld ofzo, maar waarom kijk jij nog films als je toch 8 van de 10 kut vindt?

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Transformers ****** vet!
    Lekker puh :9

9. Ashavan

Ashavan Guest

Transformers was een bout film. In tegenstelling tot de series hadden de bots 0,niks aan diepgang en toegevoegde waarde behalve de transformaties en knokken. Verhaallijn stelde ook geen ruk voor. En ja ben het eens dat het nu zelfs voor mij te overduidelijk aanwezig was dat idiote Amerikaans gedoe. Tyf een eind op met je subtiele propaganda.

Zaterdag met een maat naar Pirates of the Caribean 3 geweest. Deel 2 vond ik minder en was blij verrast dat in deel 3 de actie iets minder daar was en de humoer weer ik goede porties aanwezig. Nu wachten op de verzamel ddvd extended version boxset ding

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pirates 3 vond ik zon belachelijk enorme teleurstelling. De hele sfeer van de vorige delen was weg met die kutregen etc. de hele tijd en johnny depp krijgt te weinig screentime:)

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Shooter gisteravond gekeken :)

Heerlijke actiefilm ! Het verhaal was niet lastig wat ik wel een verademing vond zo op zijn tijd :+ Lekker actie kijken en bakje chips erbij.

Verhaal gaat over een oud militair (sluipschutter met veel ervaring) die weer is opgeroepen door een 'overheidsgroepering' om een aanslag op de president te voorkomen. I.p.v. het te voorkomen is hij erin geluist door die groepering en als hoofddader gezien/verantwoordelijk gehouden voor de aanslag die niet de president maar iemand anders vermoord op hetzelfde podium (blijf vaag, anders is het verhaal niet leuk meer :+). Achtervolgingen, schietpartijen, corruptie en een leuk complot volgt.

cijferrrrrrrr 7.5 / 10

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Disturbia
    Voor mij eerst nog onbekend, totdat ik preview zag in de bios. Erg leuk en (ik vond hem vooral) spannend omdat ik me kon inleven in een bepaald karakter. Speelt ook een mooie dame in ;)

Kort maar krachtig: zeker kijken!

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zodiac

Moet nog 45min kijken, kon mijn ogen die avond niet meer open houden. Niet zozeer een hele saaie film, maar je moet er wel uitgerust voor zijn en dus niet om 23:30 beginnen met kijken. Duurt ook 2,5uur...

Film zelf is wel wat traag. En niet zooo spannend. Wanneer goed uitgerust maar een nieuwe poging wagen :9

Nu weer Drumline kijken :9 Lekkere feel good movie

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Haha wat verwacht je nou van zo'n film dan? :emo:

Gewoon een flinke bak popcorn pakken en knallen. En geen toegevoegde waarde? De hele film draaide erom en natuurlijk kan je geen uitgediepte characters uit de series in 1 keer net zo diep maken op het witte doek, maar het is toch redelijk gelukt vind ik.

De verhaallijn was al simpel en met de Allspark is het toch redelijk gelukt een excuus te bouwen voor leuke gevechten imo.

Wanneer kunnen mensen er nou eens doorheen prikken zeg? Het lijkt wel of veel mensen een super intelligente film met een ingewikkeld plot hadden verwacht in plaats van een lekkere (simpele) actiefilm die van het scherm knalt. Stelletje huilies. :cool:

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Had hetzelfde. Waren in de US naar bios naar Zodiac gegaan en we waren de avond ervoor lekker uitgeweest... resultaat : Iedereen viel steeds in slaap het laatste uur :+

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik maar denken wat duurt die toch lang en wat gaat het toch traag, wist dus niet dat die zo lang ging duren.
    Maar hij is wel aardig om een keer gezien te hebben.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Precies, vond hem erg vermakelijk. Niet elke film hoeft voor mij een diepgaand verhaal te hebben en sommige stukjes zijn best leuk.

[scanning Sam's body] The boy’s pheromone level suggests he wants to mate with the female.
    :lol:

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het ligt iets genuanceerder, aangezien ik hier niet alles post wat ik zie. Van met name de nieuwere films laat ik meestal wel even weten wat ik er van vond, maar ik gok dat het weinig mensen boeit als ik films van bijvoorbeeld een Vittorio De Sica hier beoordeel. Zwart-wit films van tijdens en vlak na de oorlog zullen de meeste mensen hier zien als oude rotzooi. Sowieso moet ik dan ook posten in het hok over klassieke films, en dat vind ik zo ontiegelijk onzinnig, aangezien daar volgens mij nooit iemand in kijkt, en dus al helemaal niemand geboeid mijn mening over oudere- of meer kunstzinnige films gaat zitten lezen. En tsja, helaas vind ik de meeste moderne films een stortvloed aan overdreven jankscènes, uitgemolken concepten, slechte over-the-top actiescènes en Amerikaanse heldenkwijl. Vandaar dat mijn gemiddelde mening vaak wat negatief overkomt ;)

Wat mij betreft worden de filmthreads trouwens samengevoegd. Deze splitsing is echt verschrikkelijk nutteloos en werkt ook nog eens averechts. Als je er één thread van maakt gaat het filmgebeuren hier waarschijnlijk beter lopen ook.

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klassieke films als in A Clockwork Orange en birds enzo kunnen mij wel boeien. Un Chien Andalou o.i.d. kijk ik alleen omdat ik de historie erachter interessant vind. Een goede short vind ik het onderhand niet meer. Ik ga me er ook niet ech in verdiepen omdat ik, zoals je al zei, meer geinteresseerd ben in wat er tegenwoordig wordt uitgebracht. En dat zijn echt niet alleen maar draken van films. Af en toe komt er gewoon een pareltje voorbij of ontdek ik er een die al wat jaartjes uit zijn, maar zwart wit vind ik gewoon niet meer prettig om naar te kijken...

ps dit bericht typ ik waarschijnlijk alleen om mn nieuwe macbook uit te proberen. Omg wat ben ik blij kusjes

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Inmiddels ook gezien en leuke film inderdaad! Kon je je inleven in de buurman? :+ Of in de gluurder O-)

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina