[XOne] Moto GP 07

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 1 apr 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ok, haal ik hem hopelijk morgen ff :) (wel in zo'n bagger hoessie maar is nie anders...=()
    Al vast op voorbereiding voor 07 :)

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja moet je zeker doen, het is echt een leuk spel om te spelen, ik heb hem nu al ong een jaar en speel hem nog steeds regelmatig.

3. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Cover:

Wat screens:

Er zit al een veel beter sfeertje in.:)
    Btw, het zou handig zijn om de boxcover en misschien wat screens toe te voegen aan de startpost.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer super uit. Ga het spel dan ook zekers weer kopen. 06 was ook goed op die haperingen na.

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    als dit uit is wordt 06 wel goedkoper koop ik die denk wel.

6. Remco

Remco Guest

t ziet er echt goed uit hé! Maar tis niet mijn game, heb 06 gedaan, maar ik heb er 't geduld niet voor. Ik wil gewoon doorrammen:9

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Screens zien er mooi uit, maar die cover is echt lelijk vind ik.

8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat moto gp 07 staat er echt lelijk op

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moto GP 06 bevatte echt te veel framedrops ( vooral tijdens regenraces ) en te lange laadtijden ( vooral bij het switchen tussen seizoen 2005 en 2006 ). Daarom heb ik het uitgespeeld en gelijk verkocht. DIt deel heeft dat hopelijk niet. En komen er weer 2 seizoenen in zoals in deel 06?

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    boxart is echt lelijk graphics zien er wel goed uit maar als hij (veel) beter wordt dan moto gp 06 en achievements zijn leuker dan koop ik hem denk ik ook wel want om nu 2x moto gp te hebben is ook zo iets weet wel dat enkele motoren anders zijn qua vermogen en bestickering maar daar ga ik geen €60 voor dokken

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch ziet het er wel goed uit als je het vergelijkt met Moto GP 06
    Ik hoop dat we van tevoren weer een online demo krijgen zoals met het vorige deel

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom leeft deze topic niet? In voorgaande delen waren de posts niet bij te houden. kijken er zo weinig mensen uit naar deze titel?

13. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Deze ga ik zeker wel halen. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat er al te veel veranderingen plaats zullen vinden helaas. Nogal uitmelkerij dit. Ze mogen ook wel eens de andere cc-klasses er in gooien, of het Moto GP seizoen van 2006 ofzo:D

14. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Nu je het zegt lijkt me dat ook wel tof,als ze de 125cc en 250cc er ook in doen. Persoonlijk heb ik dat liever dan die extreme mode, dat speel ik echt nooit, ik hou meer van het realistische.
    Maja ik ga toch wel weer dit deel kopen, hopelijk hebben ze nu de bugs uit het vorige deel allemaal weg kunnen halen, zodat je nu iedereen in de lobby kan horen en dat je tijden die je online rijd altijd worden opgeslagen :)

15. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Extreme vind ik ook saai, maar 125cc en 250cc hoef ik ook niet. Geef mij gewoon die MotoGP coureurs met echte circuits, up-to-date uiteraard en een leuke mode erin. Dan ben ik al snel tevreden.

16. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    + soepele races in de regen en niet zulke lange laadtijden! Wat heb ik me doodgeërgerd aan die 2 problemen...nadat ik het had uitgespeeld heb ik m maar gelijk verkocht..

17. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja zijn ook zeker dingen waar ik me aan geërgerd heb, vooral die lange laadtijden. Wat ook nog een punt is dat als een server vol zit, hij erg vaak vastloopt tijdens het laden, echt frustrerend. Ik hoop echt dat ze aandacht hebben besteed aan al die dingen die hier zijn genoemd, en niet alleen de graphics verbetert hebben.

18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laden was inderdaad erg lang, met dat irritante muziekje de hele tijd op de achtergrond.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Demo is verschenen op Xbox Live Marketplace en weegt zo'n 900 MB.

Je kan een race rijden op het circuit van Laguna Seca met Nicky Hayden en het is tevens een mulitplayer demo dus lekker online!!

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nice!! Net zoals bij de moto gp06 demo dus. Morgen gelijk even downloaden.

Deel Deze Pagina