Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Boekje is zoek geraakt daarom de vraag hier op het forum! Toch niets mis mee?
    Bedankt voor de reacties, nu weet ik wat te doen :b:
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, vandaag is Xbox 360 nummer 2 de pijp uit gegaan. Op m'n verjaardag nog wel. Ik heb sinds dinsdag mijn 360 op een HDtv (LG) aangesloten, en sindsdien zijn de problemen begonnen. Als ik een game in de dvd lade doe zegt ie, natuurlijk, "Reading." Paar seconden daarna staat er weer "Open Tray," terwijl er toch duidelijk een game in de lade zit...

    Zo gaat dit nu continu door met elk spel dat ik tot nu toe heb uitgeprobeerd. Film DVD's speelt ie wel normaal af. Zucht...sta alweer in de rij bij de helpdesk.
     
  3. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar eens Microsoft Nederland een mailtje gestuurd met een complete brief als klacht.
    Ben benieuwd of er uberhaupt iemand is die het leest, maar een lekker gevoel heb ik er wel aan overgehouden.
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook wel eens gedaan, wedden dat je een mailtje krijgt met de mededeling dat je de helpdesk moet bellen ;)
     
  5. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heeft hij er 1 :) , Maar de mijne was wel verzonden maar heb ups hier nog niet gezien ach ja we wachten maar geduldig af
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Yep, een gloednieuwe, plus 2 maandkaarten Live abo.

    /edit:
    Heb trouwens nu een hitachi drive i.p.v. een samsung. Op pagina 1 van dit topic staat dat die meer lawaai zou maken, maar volgens mij is deze console VEEL stiller dan de Boeing 747 die ik had...!
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Iemand enig idee waarom mijn 360 wel films afspeelt, maar geen games...?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een game waar 2 krassen in zijn en hij speelt het daardoor niet af.Wat is het beste wat ik kan doen ?
     
  9. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen , mijn xbox 360 heeft het altijd goed gedaan , op sommige keren dat ie hangt maar daar kan ik makkelijk mee leven , nu sinds vandaag maakt ie een heftige herrie , en nog harder en toen ging Forza 2 er van zelf uit , hij maakt geluid of ie 1000 krassen erop maakt maar dat is THANKGOD niet zo ( heb hem sinds 30 Oktober weet niet of dat de gevaren-zone is )

    http://www.youtube.com/watch?v=NLr5ztB8Wbw << dit geluid maakt ie , d8 echt van , mijn xbox 360 krijgt nooit kuren , zal ik hem opsturen of op de zijkant leggen , denk zelf dat dat niks zal helpen . kan iemand aub helpen


    UPD zojuist heb ik even een ''ouder spel'' gepakt TDU vanwege die nieuwe gratis auto en hij las hem al niet , denk oke jammer , toen dat rot geluid , denk ja hij maakt iig geen krassen , en ik haal hem eruit , en ik zie lichte krasjes ,GVD.:mad: Bel morgen MC op , heb alleen me garanatie bon van de Intertoys niet meer , is dat een probleem ?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag me xbox360 binnen!Na 2 keer wachten kwamen we er achter.Ups ahd verkeerde adres.Gelukkig had niemand een daar aangenomen.Er was iets met me moeder bord.Ze hebben er ook een nieuwe drive in gedaan.Gewoon de hitachi die ik al had.En leuk foutje van micrsoft:Ze hadden inplaats van 1 moth kaartje 2 erin gedaan:9.Ben nu echt blij.Speel nu lekker rbs vegas:).
     
  11. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ben je hem kwijt geweest , ik speel zowat iedere dag dus , ik kan niet lang zonder , best erg , en als het lang gaat duren ga ik rijlessen
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  12. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    me xbox was 18 maanden oud toen ie stuk ging.Op 19 juni was da.23 juli was ie klaar van reparatie.Dus ongeveer een maand.Heb gekeken naar serienummer en datum en het is dus precies dezelfde xbox!:)Dus heb me oude box terug en niet van iemand anders.

    En me xbox is nu heel stil.wel fijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  13. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van ja eigen xbox 360 is fijn *) maar 1 maand :{ dat houdt ik niet vol O-)
     
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de klantenservice gebeld en ik heb dit mailtje ontvangen: Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Nu dus nog ff wachten op dat mailtje met die dat plakbiljet van UPS. Is inmiddels ook weer een dag overheen gegaan.
     
  15. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zie bij veel berichtjes iets staan van compensatie ,heeft iedereen daar recht op of hoe zit dat. ik bel morgen op, en dan zie ik wel , heb de de doos nog waar ie inzat toen ik hem kocht , en waar staat dat nummer met jaartal enzo. op de 360 ?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  16. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Compensatie krijg je (lijkt me) alleen als er iets fout gaat bij microsoft zodat je langer moet wachten. Dat jaartal staat inderdaad achterop je 360.
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook net die mailtje gekregen
    maar die tracking nummer werkt niet 8)
     
  18. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en ik heb vandaag naar hun gebeld en raad eens ?
    weer ander half week wachten
    ik ga morgen wel die klachten lijn bellen
     
  19. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kijken hoe lang deze volhoudt heh
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb me 360 vandaag opgestuurd, zal dus een maand moeten wachten zag via die tracking onzin dat hij vlakbij duitsland is..

    ik zie wel wanneer hij terug komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina