Gister gekregen, vanmorgen uitgespeeld. Geweldig spel! Ow en over dat de game lagt online.Een game wordt namelijk getest op een lokaal netwerk omdat het anders kan uitleaken. Het is dus eigenlijk de schuld van al die hackers en shit.
Ik zit ergens vast !!! In het begin als je uit de subway komt. Er is een muur die een vierkant vormt en je kan volgens mij op 2 plaatsen Darklings laten spawnen. Wie kan me helpen ?
met je creepingdark moet je een schakelaar vinden een de andere kant van de muur. Je herkent de schakelaar aan de kabel die er aan vast zit die leid naar de poort.
Ik heb zojuist een paar keer de demo grondig gespeeld en vond het zelf erg vet, maar ik ben bang dat het een beetje ééntonig gaat worden..?
Nee hoor, ik vind van niet. De missions en die stad waar je rondloopt blijven leuk en spannend. De singleplayer is gewoon super goed. Aan die multiplayer moeten ze wel snel wat gaan doen want zo kan je niet spelen, met ZOVEEL lag. Echt een aanrader deze game.
vond de single player er goed uit zien.. alleen wat is die f*cking kort zeg had van mij nog wel langer gemogen! binnen 1 dag uitgespeeld... en die multiplayer lagt inderdaad verschrikkelijk
Ik vond hem heel vet maar vreemd genoeg heb ik hem sinds ik hem heb uitgespeeld niet meer aangeraakt.
Dat heb ik met de meeste games ook, ik zou hem verkopen als ik jou was. Je kunt er nu nog een leuke prijs voor krijgen.
Heb de game vorige week uitgespeeld ( heb hem op de PS3 ) en vind het een hele leuke game. Maar wat is ie kort zeg!! Had hem rond 6 a 7 uur uitgespeeld. Echt veel en veel te kort. Hou hier echt rekening mee als je deze game wilt kopen. Hij is echt veel te kort.
Ik heb de demo pas gespeeld, moet zeggen alles ziet er perfect uit. Alles is er zo mooi uitgewerkt op de kleinste details, gameplay is ook super(alleen de auto-aim vind ik jammer) Is het de moeite om de hele game te kopen, want is de single player mooi? En het belangrijkste, verveelt de multiplayer niet en heb je er ook een beetje skills voor nodig?
Kort of niet...............wat een brute game is dit zeg. De sfeer, de gameplay, de graphics................echt heel goed. ZO kort is ie toch ook weer niet? Of ben ik echt zo slecht Ben net terug uit loopgraven met die kanon enzo...........heb toch nog wel ff te gaan hoop ik?
Tjah als je hem zo kort vind.... speel hem dan gelijk op hard dan vlieg je er niet 1 2 3 doorheen. Als je de game op easy/normal speelt vlieg je er inderdaad zo doorheen. Op hard ben ik toch een +/-15 uur bezig geweest met de game. Heb ook alle side missies gedaan etc natuurlijk En tjah liever een game die kort en krachtig is zoals the darkness dan een game die geen hol aan is. Ik heb er geen spijt van gehad dat ik deze game gekocht heb en ga hem zeker niet verkopen!
Ben nu een stukje verder, heb net lekker voor de tv gezeten Alles zit enorm goed inelkaar, ben erg benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan. Alles klopt, de details in het spel zijn grandioos. Ogen bewegen ook echt, ze knipperen met hun ogen! Ben eerst maar op normal begonnen, hard was me toch iets te. Edit:// Zat het topic nog even door te lezen, jammer van al die spoilers.