NBA Live 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 21 jul 2007.

  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA Live 08

    [​IMG]


    Uitgever: EA Sports
    Ontwikkelaar: EA Sports
    Genre: Sport
    Release: 4e kwartaal 2007​

    Game info:

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al deze racties kan ik wel een deeltje 2 beginnen toch? :+
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    geduld. ben er zelf geen fan van dus van mij krijg je ook niks tehoren maar wacht maar af er zijn wel mensen die erop reageren
     
  4. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
  5. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk jaar komen ze met "vernieuwde" systemen die jaar op jaar een andere naam dragen, maar uiteindelijk komt het op de dag van release op één ding neer:

    Live 08 hanteert dezelfde onrealistische, onwennige en onspeelbare gameplay die de keuze voor NBA fans makkelijk maakt. (2K8..)
     
  6. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Onspeelbare gameplay???? Nou dat vind ik wel meevallen hoor,ok 07 was wat slordig in de afwerking maar het tempo is heerlijk run and gun. Maar kiijk zelf nog wel welke van de twee het dit jaar word Nba live 08 of Nba 2k8.:thumbs:
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de gameplay van Live 08 weet ik nog niks, ik hoop dat het veel beter is dan 06 en 07. Want die vond ik niet lekker spelen, 2K7 was veel realistischer. Maar ik had ergens gelezen dat NBA 2K8 dit jaar niet in Europa uitkomt. Is dat waar?
     
  8. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee??? Maar ik heb helemaal geen problemen met de gameplay,trouwens beide spellen zijn niet realistisch je kan gewoon coast to coast gaan en scoren het komt bijna niet voor dat je een 24 seconden aanval speelt. Dat gebeurt echt niet in de Nba,behalve bij een fastbreak.

    Trouwens de screens zien er best vet uit.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  9. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet elk team speelt run & gun basketball. De Warriors, Grizzlies en Suns zijn de enige die dat spelletje hanteren, Mavs en Sonics een beetje. De rest echter niet. Dus om een basketbal spel rondom run and gun te ontwikkelen gaat er bij mij niet in.

    NBA Live staat bekend om zijn "skategehalte", heerlijk spelletje voor de NIET-basketbal fans.

    In 2k zijn half court sets zeker mogelijk. Vooral op superstar/hall of famer kan ik me lekker uitleven en een aanval opzetten. Wat wel zo is is dat je tegen sommige teams teveel fast breaks om je oren krijgt na een gemist schot. Beetje tweaken helpt er wel tegen.
     
  10. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok er zal gerust wat meer diepgang in de 2k series zitten,maar je maakt nu op dat ik niet van basketball zou houden omdat ik Nba live speel(al sinds 95 op de megadrive). Ik heb Nba 2k6 ook in mijn collectie en vond het een prima spel en mischien koop ik dit jaar wel beide spellen omdat er zowel voor en na,s aanzitten maar soms moet je een keuze maken en ik vond Nba live 07 niet slecht,afgezien van de lag op Xbox live.

    Ik moet je wel gelijk geven dat Nba live,Fifa en verwante spellen een iets breder publiek aantrekken,maar daar is in mijn ogen niks mis mee.


    Moet trouwens volgend seizoen van de Nba toch maar weer eens gaan volgen.:)
     
  11. djamez

    djamez Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand nog een review? ik ga het morgen halen.. denk wel dat het vet is, vooral de post moves.. precies echt.. en als ik zo de filmpjes op youtube bekijk, het is precies een echte match dat je ziet.. enigste wat me nu al gaat storen denk ik is steeds dezelfde commentaar dat je te horen krijgt.. maar goed, niemand anders die dit spel heeft? want zou wel eens willen weten hoe het all star weekend eruit ziet..
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter 2K8 halen;)
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPERKICK, pf na 3 nov niet meer gereageerd..
    Maar ik heb sinds vandaag ook NBA 08, nog maar heel ff gedaan en ziet er wel leuk uit.
    Dat SuperSlam dunk contest is wel vet denk ik
     

Deel Deze Pagina