[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Cool dude :). Maar of het de beste versie is...O-)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.916
    Ik zeg ook niet de beste... ik zeg de mooiste ;)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oké, daar heb je me :D. Is idd waar. Ook cool dat je er in FP mode kan schieten enzo. Voelt het nog behoorlijk modern,... aan enzo :).

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe MGS3 subsistance werkt perfect op de PS3 echt vette filmpjes alweer gezien eerste keer dat je revolver ocelot ziet is wel gaaf.

Wat een showoff haha MGS games zijn echt toch wel de game ervaringen die het dichtst bij een goede film in de buurt komen.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben zowat de reacties op de grote sites aan het lezen over mgs4. En stuk voor stuk zijn ze weggeblazen van mgs4, zo begint IGN:

_O_ Ze zijn er al zeker van dat we mgs4 gaan kopen. Grappig hoe ze het zeggen :).

We zijn inderdaad nog aan het na beven :D.

:lol:_O_ Ze blijven het zeggen he, geweldig gewoon! :)

Gamespot is ook super positief, wat zaken van hen:

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.916
    Ik doe het vooral voor de betere graphics, waardoor de emoties beter overkomen dan met de oude graphics.

Zelf sta ik daar niet echt van op te kijken. De Metal Gear games zijn altijd van topkwaliteit geweest en dus zal deze dat ook zijn. Niks speciaal dus ;)

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit is 1 van de games waar ik een PS3 voor koop.
    De Final Fantasy reeks + Killzone II zijn de andere games.

Oh, en God of War III. :cool:

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ff de hd gameplaytrailer gechecked op me ps3. Moeder wat ziet dat er goed uit. Niet alleen qua graphics, maar ook animaties en de nieuwe gameplay mogelijkheden zijn echt een grote stap voorwaarts voor de metal gear serie.

9. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem Zaterdag weer ff bij een vriend spelen op de gamecube en de hele nacht doorgaan :D.

Zelf vind ik Deel 1 de beste MGS die er gemaakt is, en cool dat Liquid terug is (Nouja gedeetelijk dan) in Deel 4.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.916
    Hoe is de gamecube versie tov de normale 'oude' deel 1? Beter/gelijk/slechter?

11. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0

ik heb werkelijk geen flauw idee, heb alleen de oude ps1 versie gespeeld maar ik verwacht eigelijk alleen een grafische upgrade.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.916
    Nouja, wat ik heb gehoord schijnt er wat meer toegevoegd te zijn, zoals de mogelijkheden van deel 2 (in kast verstoppen, first person view, etc.)

Daarnaast schijnen er nieuwe cutscenes te zijn (bossintroducties flashier)

Edit: Zoals hier dus:
    [yt]uShRTd821U0[/yt]

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  13. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er gaaf uit, ben benieuwd.
    Zaterdag zoals gezegd ff die game opnieuw uitspelen maar dan de gamecube versie.. mocht ik dan wat te weten komen dan leg ik het hier graag uit ;)

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gamecube versie en de playstation versie.

De gamecube versie is een beetje vreemd, aan de ene kant zijn de graphics uiteraard veel beter, echter de first person mode verpest de game compleet omdat het origineel daar geen rekening mee hield, en dat maakt de gamecube game veel te makkelijk.

Daarnaast zijn sommige van de nieuwe cutscenes echt lachwekkend overdreven, Snake die van een raket afspringt = niet mijn ding.

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De cube versie is "te matrix" met alle vage bewegingen die snake in de cutscenes maakt. Het ziet er allemaal wel stoer uit maar ook weer niet MGS. De 1st person view verpest het spel wel, je eerste bossfight tegen Revolver Ocelot kan je halen door op 1 plek te staan.

MGS4 ziet er btw geweldig uit, alles gaat kloppen aan deze game en ik hoop dat er ook weer een subsistence/substance achtige vorm van uit komt zoals het bij deel 2 en 3 het geval was.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metal Gear Solid Twin Snakes op de Gamecube is grafisch gezien zeker de mooiste MGS1 versie. Echter, de originele MGS op de PSX had bij mij altijd een veel grotere impact. De 1st person view maakt de game inderdaad een stuk makkelijker en dat vind ik erg jammer. Een aantal van de nieuwe cutscenes zijn erg fraai maar een aantal zijn erg overdreven / nep.
    Als ik moet kiezen, dan zou ik alsnog voor MGS op de PSX kiezen (het origineel). Heeft ook wel met de controller te maken. Ik vind de PS controller fijner spelen dan de GC controller bij dit soort games. Het heeft er misschien ook mee te maken dat ik MGS op de PSX in 1998 (dacht ik) op dag één al gespeeld heb. Die game was voor zijn tijd toen echt een vernieuwing, zoiets had je nog niet gespeeld. Toen de GC versie later kwam, had ik logischerwijs het gevoel been there, done that. Neemt niet weg dat Twin Snakes een hele goede game is, maar niet beter dan het origineel vind ik persoonlijk.

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze er trouwens wel is over nagedacht om de aller eerste metal gear van de MSX te remaken? Dat vond ik vroeger echt een vette game... weet zelfs de codes nog uit me hoofd :)

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.916
    Ja, maar ik heb het origineel dus al gespeeld, dus ik heb sowieso het been there done that-gevoel. Ik weet nog wel dat er, voordat de game uit kwam, een demo van zat bij de Power Unlimited met het eerste gedeelte van het spel.

19. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze er wel over na hebben gedacht, helaas zal Hideo niet aan mee werken maar vind dat het alleen mogen uitbrengen als in de zin dat het het verhaal niet opfokt.

20. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon hetzelfde verhaal in een next gen jasje.. Zowiezo is het leuk om nu nog te zien dat er gameplay elementen uit die (toch al gauw 20 jaar oude) game in de hedendaagse Metal Gear's zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina