Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah joh, ga je toch gewoon met De Graafschap spelen :lol:
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat HD screens !

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik moet zeggen dat ik er niet warm of koud van word, ik had op dit moment liever wat meer info gezien over de Master League en andere spelmodi. Die screens en gameplay info kennen we nu wel. Al met al toch een beetje teleurstellend wat we nu te zien krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat dan? Ziet er toch mooi uit?
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan ? Ik vind dat het er nog ietwat slorig uitziet, grafisch ziet het er goed uit, maar publiek dat bijvoorbeeld de andere kant op kijkt (of spelers), dat vind ik toch wat tegenvallend. Ik had gehoopt dat zulk soort kleine dingetjes oplossen voorrang zou krijgen op al die kleine extra'tjes (zoals filmpjes in de ML etc) maar helaas :{ Ik weet dat dit screens uit een voorlopige versie zijn, dus ik blijf positief, want er is al veel verbeterd tov PES 6 (bijv. Teamvision)
    Dus ik hoop dat het gezegde 'wat niet is kan nog komen' ook bij PES 2008 op zal gaan ;)
     
  5. basovich

    basovich Guest

    heb zkers zin in dit spel:)!! en ik hoop op een uitgebreide trainings-mode zoals in PES 5. was zeker vet:)
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens die ik eerder postte hoort bij een artikel uit 'PC Action', en dit is wat er in grote lijnen instond:

    Het is goed om te horen, dat het maken van een swalbe goed is uitgewerkt, dat was toch een grote twijfel die nu denk bij veel mensen is weggenomen ;)
    Verder is die schrijver alleen maar positief, dat het spel erg goed speelt en dat het er mooi uitziet. Konami heeft dus niet stilgezeten :) Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe ML, ik hoop dat die nu wel langer dan 2 speelseizoenen meekan ;)
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch zal het niet meer vooruit gaan denk ik. Maar ik ben hier ook wel tevreden mee, het ziet er al veel beter uit dan PES 6, kijk maar naar bijvoorbeeld die vrije trap. Het gras is veel mooier, de kleuren in PES 6 waren al perfect, je kan je shirt uit je broek, shirtje trekken, schwalbe, edit-mode, teamvision...het wordt gewoon een geweldig spel.:b:
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het er niet echt super uitzien, mischien bij bewegend materiaal. VOnd PES6 ook mooier eruitzien als op de screens. Maar ben vooral benieuwd naar hoe die speelt :). Nog een paar maanden wachten, baahhh!
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En een maandje voor overvloedig bewegend materiaal :) Heb er zelf iig zin in. Vind deze screens ook niet echt overtuigend, maar op gameplay gebied lijkt het allemaal weer beter te worden. Dat is het belangrijkst.
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo begint hoeft het voor mij niet hoor. Ik ben ook een 'echte' fan van Anderlecht maar het houd mij niet tegen om sportief te blijven of 'respect' te tonen. Als je mijn ploeg al 'sch'Anderlecht noemt... Bedoel het woord schande zal eerder niet bij ons passen voor verleden seizoen. Maar ben misschien één van de weinige die het spijtig vond van jullie zwakke seizoen. Was blij dat jullie de beker hadden gewonnen. Als het is om elkaar uit te maken tijdens live, liefst niet.

    You get my point?
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok .maar tegen zo een ploeg kan ik niet sportief zijn of respect tonen .En over vorig seizoen praat ik niet het gaat nu om dit seizoen.En dat begint zaterdag.met de supercup.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    juist het wordt een topgame.Alles wat met voetbal te maken heeft zit gewoon in dit game.Ik ben benieuwd hoe het truitje trekken gaat werken.Zou je gewoon op een knop moeten duwen of gebeurt het gewoon met een duel.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vraagje. Ik heb PES6 nooit gespeeld omdat het spel niet meer voor de oude Xbox te verkrijgen was en ik dus buitenspel stond. Maar ik zie in de startpost een screenshot van een speler die interviews geeft. Wat houdt dat in? Zat dat eerder in PES 6 of toch niet?
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is alles al gezegd vrees ik.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee, dat is een screenshot uit de Masterleague van PES2008. Je kunt nu één speler selecteren en met hem gaan spelen. Speel je goed, word je gevraagd door andere clubs etc. Ik denk dat je zo nu en dan ook antwoorden moet geven voor de Pers. Zal vrij eenvoudig uitgewerkt zijn ben ik bang, maar misschien weet Konami ons te verrassen ;)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zal zijn leeftijd idd wel zijn ;)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die screens zien er mooi uit vind ik persoonlijk. Het publiek is een tegenvaller, dat wel. Maar de spelers en dergelijke zien er goed en scherp uit. Op een screen ziet het er al redelijk goed uit, al spelend zal het mooier zijn. Ik vind het belangrijker dat het spel beter is dan PES6. Dat is een goed spel maar er is teveel dat niet goed speelt. Ik ga naar Leipzig en dan zal ik PES2008 eens gaan spelen, ben benieuwd.
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    :lol:. nu 22 jaar fan van de club.En geen radio supporter.jongen.Jij bent misschien ajax fan en je houdt van feyenoord ? dat is u keuze.maar dit gesprek was afgelopen en jij moet toch nog iets zeggen.Maar het zal de leeftijd zijn zeker
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    FYI,

    Ik heb nergens geschreven dat ik van Club 'hou'. Gewoon respect zoals bvb op Europees niveau. Omdat ik 'logisch' nadenk en weet dat Anderlecht en Club de enige ploegen zijn die iets kunnen bijbrengen op Europees niveau. Een voetbalkenner denkt meestal zo. Maar jij bent volledig op jouw club geconcentreerd en de rest mag de pot op. Ok, no problem with that. Zo zijn er ook bij ons en overal in België. (en in de wereld)

    Maar zegt aub nooit dat ik van Club hou, dit is zeker het geval niet.
    En als ik in het Jan Breydel Stadion zit laat ik mij ook volledig gaan. :b:
    Tot morgen voor de supercup.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ok geen probleem.Dat is iedereen zijn keuze.*).Maar laten we nu terug over pes 2008 praten.Wat anders blijft dit hier duren.



    M owen zou ook op de cover komen van pes 2008
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina