[Forza 2] Show Your Ride!

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je gedaan? Een zwarte streep en Porsche erop gezet?
     
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat noemen ze fatsoenlijk stylen :thumbs:
    Hoeft niet altijd vol te staan met 10001 stickers.
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,

    Ik ben al lang bezig met een aston martin te stylen. Maar duurt zo ontzettend lang. Voor mij kan het wel om 'maar' een paar minuten aan een wagen te painten en toch een mooi resultaat te hebben. Ben nog een F430 aan het maken. Moet er zo uitzien

    [​IMG]

    Ook maar een paar lijnen :) Maar wat een wagen. Niet?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  4. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhh nee, Opvoeren van sportwagens werkt bijna nooit, je haalt de auto er mee uit balans vooral de best auto van dit moment die F430

    http://www.youtube.com/watch?v=HN9xlMgAPuU

    Voor degene die me niet geloven
     
  5. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja top gear kennen alle autoliefhebbers en had ik al gezien.
    Inderdaad kun je moeilijk op een f430 koeien en south park ventjes painten. Daarvoor neem je een mini of een eenvoudige wagen. Maar tuners als gemballe, haman,.. maken er vaak toch wel iets moois van en alle lof voor ferarri maar dat is nog geen reden om creativiteit niet te kunnen waarderen.
    In het echt zou ik ook voorkeur hebben voor een standaard ferrari, porsche,...
    Maar het is een spel en is wel eens leuk om niet altijd in standaard kleuren te rijden.

    Maar op de foto dat ik liet zien is er meer aan de hand. Eigenlijk een herinterpretatie van een 'waardige' ferarri. De Challenge Stradale(deze had ook zo'n lijntjes). De stradale is ook een stevigere versie van de modena. Daarom dat ze deze 'stevigere' f430 en bijpassende look geven. En naar mijn mening goed gevonden.
    Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar het lijkt er toch op.

    Voor de rest zijn er geen grote veranderingen. Enkel een nog een minimale spoiler en zwarte velgen. Eigenlijk heel kleine welgekozen aanpassingen zodat het originele nog kan zegevieren.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  6. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even wat verandert aan mijn Cup a Soup bak en hij oogt nu lekkerder lol.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Chop!!
     
  7. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wagen,

    Ik heb ook meerdere malen geprobeerd om zo'n logo (zoals die unox) te maken. Maar het is toch wel verdomt moeilijk om zo'n kleine dingen te maken. Als het dan eindelijk af is en alle details aanwezig zijn.Is het nogal snel onscherp. Is hier een anere truc voor?
     
  8. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja het heel groot op het dak maken vervolgens alle layer selecteren dan kopiƫren en plakken waar je het wil hebben vervolgens verkleine.

    Chop!!
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kies een auto met een groot dak, motorkap, en maak het logo gewoon een stuk groter. en als je dan klaar bent dan selecteer je de gehele afbeelding en dan kan je hem verkleinen en op slaan.

    edit: iemand was me al voor.
     
  10. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0

    Klinkt logisch. Ben nog maar een beginner in het painten :)
    Beide bedankt
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben ook nog maar een beginner met dat Painten. Op het moment hebben mijn auto's gewoon allemaal 1 bepaalde kleur, rood, zilver en blauw:lol:.

    Als ik wat verder ben in de game ga ik pas painten:9
     
  12. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging toch om de auto en niet om creativiteit?
     
  13. GreenI

    GreenI BlueReaper

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet laten, hier nog wat van mn autos.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En nu heb ik vakantie, kan ik eindelijk kliederen op autos.
     
  14. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Die celica is zeker shibby!! :)
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal mooie auto's maar ik vind de 1e en de 3e er toch wel bovenuit steken. Denk dat ik me er ook maar eens echt in moet gaan verdiepen want ik zou ook wel een een mooi ontwerp voor me zelf maken. Hoeveel tijd steek jij ongeveer in een zo'n ontwerp?
     
  16. GreenI

    GreenI BlueReaper

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er een beetje aan, Celica was wel snel gedaan, en de eclipse ook wel, als je alleen het stickeren telt denk ik een half uurtje, tot 3 kwartier. Ik denk dat ik nog het langst bezig was met leuke kleuren bij elkaar kiezen. Gewoon een tear en dan een gradient en bij de eclipse een paar vierkantjes erbij. De focus heeft wel langer geduurt maar die is tussen het racen door steeds aangepast, ik denk dat daar wel een paar uur in zit. Als je zelf logos gaat maken zoals op die mooie soepbaru ben je wel langer bezig. Ik was zo een avondje zoet voor ik "ing gabat tuning" voor elkaar had.

    Als je maar lang genoeg kliedert word het vanzelf wat.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zitten er mooie creaties tussen! Die van Cup a Soup is erg goed _O_.
     
  18. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje:

    Kan je foto's van je pc op je memory stick zetten en dan zo invoegen op je auto?
    En hoe zit het met die manufacture decals (spelling) ik heb er maar 3 en ben 'al' lvl 18.

    gz
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee je kunt geen plaatjes/foto's/designs van je PC op je memory stick zetten en dan invoegen op je auto. Dus designs zul je zelf moeten maken.


    @ Green1, dat 1e en 3e plaatje zien er goed uit.
     
  20. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow Jow Jow, ben nog ff creatief geweest, Hier mijn auto's, De VW golf is nog niet helemaal af maar mun layers zijn bijna vol. Ik zie hier ook zeker vette auto's op het forum, Blijf dus maar lekker poste
    LINK:
    http://paulcremers.deviantart.com/gallery/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina