Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Persoonlijk vind ik de toevoeging van de schwalbe geen fijne toevoeging. Ook al implenteren ze het beter dan in de TIF serie. Je krijgt te maken met gasten die het na een tijdje tot in de perfectie gaan beheersen en dan krijg je dat lekker op je bord. En er gaan zeker fouten inzitten waardoor je echt vreselijk last ermee gaat krijgen online. Erg jammer, ik had liever een ander penaltysysteem e.d. verbeteringen.
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik volg u volledig. Heb ook schrik dat dit online een ware hel gaat worden.
    In het echte leven proberen ze dit bestrijden, meer fair play enz...
    Als dit al in games gaan invoeren, dan zijn we niet goed bezig. Al in PES 6 irriteerde ik mij soms bij fouten die er niet zijn. Maar dit is nu éénmaal voetbal. Scheidsrechters zijn nooit perfect.

    Tenzij ze voor online die schwalbe optie uitschakelen. Wat mij sterk zou verwonderen. Shirtjes trek vind ik dan nog wel een leuke toevoeging.
     
  3. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom uit almere en daarvan uit vertrekken we ook.
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het al mogelijk is om normale penalty's te nemen en of je een normale uittrap kan nemen zonder dat je de bal blind naar voren schopt?
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is meten met twee maten. Als een speler aan zijn shirt wordt getrokken, waardoor hij wordt benadeeld in scoringspositie hoort er ook gefloten te worden. Spelers die constant aan shirtjes trekken zijn even irritant als schwalbekoningen.

    Neemt niet weg dat ik het een hele goede toevoeging vind, het maakt de game weer een stuk realistischer. Ik snap ook echt niet dat EA de schwalbes na fifa99 uit de games heeft gehaald, dat maakte die game echt leuk om te spelen (alt+Q FTW!).
    Shirtjes trekken en schwalbes spelen een grote rol in het hedendaagse voetbal en deze aspecten horen dan ook in een voetbalgame verwerkt te zijn. Kan ik eindelijk eens die vervelende overrated Robben opstellen in Oranje om zijn enige kwaliteit te benutten; hij moet wel 99 voor schwalbes hebben... :emo:
     
  6. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    True. Shirtje trekken is ook irritant, maar daar wordt wel voor gefloten? Kaart voor gegeven?

    Enne; stel nu even dat we de schwalbe en het shirtje trekken combineren... :cool:

    Als ik online steeds aan mijn shirtje wordt getrokken, reken maar dat ik me
    bij het eerstvolgende geval van 'shirtjetrek' even theatraal naar de grond
    laat gaan. Is dat shirtje trek snel afgelopen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het geen schwalbe, want je wordt aan je shirt getrokken.;)
     
  8. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar het natuurlijk om gaat is dat de scheidsrechter niet bij elk geval
    van shirtje trekken zal fluiten. Wel of geen schwalbe zoals jij het noemt,
    je kan je op elk moment laten vallen. Ja toch? Je laten vallen op het
    moment dat er weer zo'n druiloor in een online match aan je shirt hangt kan hem
    een paar leuke kaarten opleveren. Is het snel over hoor.
     
  9. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Swalbes en shirtjes trekken vind ik niet zo'n groot probleem, maar denk wel dat er online veel misbruik van gemaakt zal worden.
    Het gene wat ik hoop is dat het buitenaardse van een aantal spelers (adriano, henry, etc) stukken minder is, want dat slaat echt nergens op in pes 6.
     
  10. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral Adriano ja, hij was zo sterk in PES 6. Normaal ga je langs de verdedigers maar met hem kon je er dwars doorheen, en veel afstandschoten van hem gingen er echt hard in.
     
  11. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar natuurlijk, iedere keer dat mijn shirt vastgepakt wordt ga ik netjes op de knietjes :D
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe info!

    Ik hoop dat ze die frame rate problemen wel gaan oplossen! Wel wat grappige details, zoals spelers die hun sokken weer omhoog trekken, geirriteerde coaches.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al goede info, de belangrijke punten zijn verbeterd, maar die framerate is toch zorgwekkend. Al met al denk ik dat PES 2008 een onwijs goed spel wordt, maar er valt nog een hoop aan te gebeuren als we dit artikel mogen geloven. Verder word ik steeds benieuwder naar alle competities en teams, en natuurlijk de ML !
     
  14. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Beter lossen ze die framerate problemen wel op. Want die issues in PES6 met corners, vrije trappen en meer dan 15 spelers in beeld zijn echt vervelend.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik die info ergens gelezen of was het een gerucht...
    Was er geen sprake dat ze op z'n minst een online 2 vs 2 gingen inbrengen. Of zelfs meer?

    Zou ik persoonlijk super vet vinden. Speel regelmatig met een maat in zelfde ploeg tegen de computer.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat doet ie nu toch ook al? :+
     
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja ik denk dat je nu de scheids met een fluitje ziet lopen.:9
     
  18. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook gewoon met je elftal spelen dat je iedereen bent. of kan je kiezen of je maar 1 speler bent of dat je gewoon het hele elftal bestuurd?
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die sokken op trekken.Is wel goed.en de rest ook.Hij wordt weer heel goed.Zoals hij altijd op de ps2 was.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beide.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina