Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zometeen bellen , en waar staat die serie nummer , onder er naast ?
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Onder de streepjescode...

    Heb net weer gebeld omdat ik maar geen UPS formulier kreeg,
    Ik werd doorverbonden met een andere medewerker die em de toezegging deed dat mn Xbox nu met versnelling word behandeld. 10-15 werkdagen staat er nu voor ipv 25. + ik krijg een Xboxlive code voor 3 maanden omdat ik nu al aan mn 4e xbox toe ben...
    Hoop dat ik nu eindelijk een NIEUWE krijg ipv 1 uit de 1e of 2e lichting
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb even een vraagje,

    waar zie ik welke cd speler ik in me 360 heb.
    want er staat dat die van samsung krassen maakt en die andere niet dus ik wil even weten welke ik heb.

    Ik heb overigens geen krassen op me spellen, behalve een circel die ik ongeveer 5 cm van de binnenkant af heb zitten

    Alleen Halo 2 heeft meerdere van die circels maar het lijken niet echt krassen vind ik.

    Maar ik hoop dat iemand mij antwoord ken geven!
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    echt klote
    mijn 360 is 2 dagen geleden al arrived in duitsland
    maar heb nog steeds geen mailtje van microsoft gekregen
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel tot 5 werkdagen duren.....

    ik had mijn xbox al ruim 6 dagen terug voordat ik mail kreeg van microsoft dat ie onderweg naar huis was.....
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm
    bij de vorige 2 keer kreeg ik die zelfde dag nog een mailtje
    vaag..
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat dacht je van een startpost.
     
  8. Phrenetic

    Phrenetic Gamer.nl Fanboy

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is 2 weken geleden al aangekomen in Duitsland en nog niks gehoord
    Het schijnt dat de mailtjes niet altijd verstuurd worden, volgende week ga ik wel even bellen als ik daar zin en tijd in heb...
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah precies, ik heb mijn xbox al 16 dagen geleden opgestuurd. Een dag later was die in Duitsland aangekomen (gekeken via UPS). Maar ik heb nog nooit een mail van Microsoft gehad. Ik ga pas aan de telefoon hangen als ik mn Xbox op 24 augustus nog niet terug heb (in verband met Blue Dragon die ik wel erg graag wil spelen)
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik baal hier echt als een stekker:mad: mijn xbox beschadigt al lange tijd games, nu hang hij bij elk spel steeds vast en hoor ik een gek geluid. ook bij spellen die nog niet beschadigt zijn hangt hij nu vast, nu zette ik hem net opnieuw aan kreeg ik een rood lichje? weet iemand wat dit is:mad:
     
  11. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen lees hier iets van een UPS formulier , wat is dat ?, want ik heb net een e-mail gestuurd via een site dat me 360 kaduuk is , lens is kapot want hij leest geen games meer en ze willen er niet uit ,op 2 x na ,en hij maakt heftig rot geluid., heb nog niks terug gekregen van een mail, is wel pas 15 min weg

    EDIT : heb zojuist gebeld naar klantenservice mar het systeem ligt eruit en kon beter morge terugbellen .en moet de 12-cijferige code opschrijven nu maar ff doen dan :p op de 8erkans moest die staan.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nadat mijn 360 al 5 weken weg was, kreeg ik gisteravond een mailtje dat hij weer terug komt ergens volgende week. Dat hele geintje heeft dus gewoon 5,5 a 6 weken geduurt.
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Je krijgt toch een apart mailtje van ups voor dat formulier en dat kan 3 werkdagen duren? 2 dagen geleden aangevraagd, nog niks gehad. Wel een bevestigingsmail van microsoft ter voorbereiding
     
  14. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je dat aangevraagd ?
     
  15. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey waar heb je dat aangevraagd ? OEps dubbelpost, raar ik zag m,n bericht niet staan en post ik ee 2de X staat ie er wel. maja kan iemand m,n vraag beantwoorden.?
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al bij 2 xbox 360'n gehad, hij maakt krassen op je games. Houd het maar eens onder het licht en je ziet wat krasjes. Zoek de bonnetjes op en ruil ze in bij de winkels. Die kunnden de games crediteren.
     
  17. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag stond UPS plotseling voor de deur, maar ik was er niet en op de tracking van UPS is nog helemaal geen nieuwe status te zien.
    Nu lag er wel zo'n briefje met daarop als afzender ERC en nu is mijn vraag of dit mijn Xbox is of iets anders.
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ze ruilen tog geen spellen in;) of doet de winkel waar je ze hebt gekocht dat?
     
  19. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is UPS? ik ga hem zo snel mogelijk opsturen dus , wil even weten wat dat is.
     
  20. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een stelletje debielen daar bij dat UPS...

    Gister konden ze 'm niet leveren. Afleverdatum was door ontvanger gewijzigd (PARDON?)
    Ik bellen naar UPS: Krijg ik te horen dat 'de chauffeur een ongelukje' had gehad maar als ik mijn nummer achterliet zou de chauffeur mij terugbellen...

    En ik werd idd teruggebeld, maar kreeg nu weer te horen dat ze het pakket 'in de verkeerde wagen hadden geladen'...

    Nu werd mij verzekerd dat ie dan vandaag tussen 3 en 6 zou worden afgeleverd. Rond 6'en wordt ik toch wat achterdochtig en ga nog eens op die site van ze kijken: staat dat klereding weer op dat distributiecentrum!

    Telefonisch niet meer bereikbaar natuurlijk, maar volgens trackingnr wordt ie nu maandag weer afgeleverd...

    Krijg toch enorm zin om maandag eens heel onbeleefd te gaan bellen waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn :x

    Je wordt er *moedeloos* van... Eerst tig keer bellen naar Xbox Support waar ze dat ding laten, nu kan je UPS ook nog eens achterna gaan zitten...

     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina