Als ik de laatste paar pagina’s lees mag er echt wel iets nieuws bekend gemaakt worden om het niveau weer wat omhoog te krikken. Ik hoop dat Rockstar binnenkort een mooie site de lucht in knalt zoals ze met San Andreas deden. Weet iemand trouwens wanneer de laatste trailer ongeveer online zal gaan komen?
Ik vind schijten veel interessanter dan pissen... Als je nou vanuit je cabrio kan schijten, dan kan je twee soorten remsporen op hetzelfde moment achter laten. Misschien kan je er wel mee gaan gooien en kan je een politie agent dodelijk verwonden. Misschien als je er doorheen kunt kruipen dat je kleding dan echt vies wordt. Of als je het op de stoep doet, dat mensen uit kunnen glijden. Mja.. Poep heeft potentie!
Laten we daar over ophouden Mensen, welke voertuigen hopen jullie terug te zien in GTA IV en welke mogen er van jullie uit blijven? Ik hoop dat de Infernus, PCJ-600, FCR-900 en NRG-500 er weer in zitten. Waarschijnlijk zullen ze wel een andere naam hebben maar goed. Die bestelbusjes die tergend traag rijden, Pony bijvoorbeeld. Die mogen ze er van mij uit laten
Doe mij maar die crossmotor van San Andreas, die maakte altijd zo'n lekker geluid........brrrr.....heng heng heng.....brrrrr....heng heng...
Ja die was inderdaad ook lekker om op te rijden. De mensen die toevallig GTA Liberty City Stories hebben gespeeld, in die game zat een soort gelijke motor genaamd; Manchez. Zelfde geluid alleen een nog betere besturing en hij kan nog sneller dan de normale Sanchez
Ben nu die onzin over schijten en pissen kotsbeu!! Is dit een GTA topic of ben k op een of ander stom pisforum aant lezen?? Als je iets zegt heb het dan over GTA en niet over pissen en schijten! Of als je dat niet kunt zeg dan gwn niks!
1. Met poepen kun je niet richten. 2. Je moet vaker pissen dan poepen. 3. En zie je het al voor je dat je een politie agent dood gooit met een keutel? 4. En die mensen zijn echt niet zo achterlijk dat ze door de strond heen lopen
Denk dat je de voertuigen nimmer zo echt kunt vergelijken met San Andreas.. Omdat de voertuigen daar er niet zo uitgewerkt zullen zien als in gta 4.. Maar hoop zkr op een Ferrari of een Lambo*)