Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben 2 dagen niet op xbw geweest en 3 pagina's vol met gezeik over het pissen :lol:

Ik hoop dat de heftruck er weer in zit, gewoon gaaf om auto's om te laten slaan!

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad , of de tractor en dan een trein maken van al die tractors :lol: Tracktors FTW

3. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    :lol: _0/

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat is ook ftw. Hopelijk kan je ook weer gewoon turf overnemen, da's wel lollig :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hou het forum overzichterlijk en post de volgende keer met meer inhoud. staeske probeert alleen de thread te redden van slechte grappen en verdient met respect behandelt te worden.

6. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van een man van 25 jaar had ik toch wel een meer volwassen reactie verwacht.?
    Maar back to gta. Deed in SA ook wel is met een hele rij tractors over de snelweg rijden *)

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Chaos veroorzaken vind ik ook altijd tof met GTA als je even geen zin hebt in de verhaallijn :).
    Dit deel wordt uiteraard heel wat anders dan de vorige delen, maar chaos zal vast nog wel lukken ;).

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop eigenlijk dat er geeneen auto uit een van de vorige GTA's inkomen. Ik hoop dat alle auto's nou gewoon heel anders zijn, meer als in een racegame (was ook aangekondigd toch?). En dat er nou merken met verschillende types zijn. En niet en niet gewoon 1 woordje. Maar eerst het merk en dan dat woordje. Bijvoorbeeld de Pherraro Infernus ofzo. En ik hoop zeker dat er de Lamborghini Gallardo en de Lamborghini Murciélago Roadster inkomen. Ik hoop eigenlijk dat er gewoon een dikke lamborghini dealer inkomt met alle lambo's van de laatste 15 jaar :+ En een paar concepts. :9

9. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zou HEEL vet zijn ja! Maar keep on dreaming;)

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dromen mag altijd :).

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol, een Lamborghini in GTA die je kan opblazen enzovoorts... :9 Doe mij maar gewoon lekkere fictieve voertuigen waarmee je alles kan doen!

12. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk benieuwd of dat politiesysteem een beetje goed is. Lijkt me wel leuk om te proberen het gebied uit te sluipen zonder dat de politie je ziet.:thumbs: Iedergeval leuker dan even langs pay & spray gaan. Ik heb gehoord dat er ook zoiets in Scrareface zit, is dat een beetje goed uitgewerkt?

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En pay&spray is no more.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit lijkt me een stuk leuker!

16. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zo, hoe hoger de wantedlevel, hoe groter de cirkel. Als je uit die cirkel bent, dan is de wantedlevel niet gelijk weg, maar dat gaat met stapjes, zodat je toch nog als je uit het gebied bent je nog moet oppassen.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat nieuws dat ik heb gevonden op een GTA Forum.

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gta 4 ps3 v.s. 360

Jo..,

ik bezit zowel een ps3 als een 360. Nu weet ik niet voor welk platform ik gta 4 zou moeten halen. Voor beide platformen halen zit er helaas niet in.., het geld groeit me helaas niet op de rug.

Ik heb op het internet geruchten gelezen waarin verteld werd dat de PS3-versie technisch gezien beter is en vandaag las ik dit:

Is de PS3-versie technisch gezien nu wel of niet beter? Ik ga graag voor de technisch superieure versie maar als ze beide gelijk zijn haal ik toch liever de 360-versie vanwege de extra downloadable content.

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  19. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er een Bugatti Veyron inzit }:]

Maareuhh... klinkt vet dat guns echt knallen, zullen m'n buren blij mee zijn :D

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ga voor de 360 versie!
    Zelfs de makers zeggen dat de 360 versie het meest compleet is,ook vanwege exclusieve downloadable content die de PS3 niet krijgt.
    :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina