Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei............de te verwachten zware klappen voor Microsoft gaan vallen.

    Bron:
    http://www.gamed.nl/view/29951

    Gekopieerd van www.gamed.nl
    Nieuws: Today Show raadt aankoop 360 af
    Door Roderick op 27-07-2007 om 19:18 Bron: Loot Ninja
    De laatste maand hebben de problemen rond de Xbox 360 een hoogtepunt bereikt. Microsoft probeerde deze berichten te sussen door een verlengde garantie in te voeren en te beginnen met het maken van betrouwbare consoles. Het vertrouwen in Microsoft als consolebouwer heeft echter een flinke deuk opgelopen die niet snel is te herstellen.
    De nieuwste negatieve berichten rond de Xbox 360 komen van de Today Show, die dagelijks door miljoenen Amerikanen bekeken wordt. Deze show had een item over de spelcomputers, waarbij de 'expert' in de show de Xbox 360 ten zeerste afraadde en aanraadde om te gaan voor de PlayStation 3 of de Nintendo Wii.

    De impact van de grote 'mainstream' media is in Nederland al gebleken door de ingrepen van het programme Kassa. Hoe de impact in Amerika zal zijn is onbekend. Wel wordt er vaak gesproken over de verkoopcijfers van de Xbox 360, waarbij de hardwareproblemen een groter succes van de Xbox 360 behoorlijk in de weg zitten.

    In de herfst belooft Microsoft het probleem volledig aan te pakken en de Today Show raadt dan ook aan tot dan te wachten. Een reactie van Microsoft blijft uit.
     
  2. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk lees ik hier: als je voor de herfst een gerepareerde X360 terug krijgt, kan je er donder op zeggen dat deze het weer begeeft? Lekker is dat... sparen voor een PS3 denk ik :mad:
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hetnu al 3 X gevraagd :+ maar ja , wat is UPS en wat doen ze .

    want mijn 360 heeft het gisteren begeven de lens en cd lade wiegeren , en speelt niks meer af , wel gewoon demo,s en Live dat allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS vervoert je voorwerpen waar ze heen moeten. Ze komen je Xbox halen en brengen die naar de reparatie center.Daarna gaan die naar de reparatie center en brengen ze je xbox naar u thuis.
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat zijn die zwarte wagens met die gouden letters he

    Bedankt he GtaGamerMG
     
  6. Knispel503

    Knispel503 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok...

    Hier de zoveelste 360-bezitter met een RoD..
    Heb de console in april 2006 gekocht..
    Tot vorige week vrijdag 20-07 ,nog nooit problemen gehad..
    Ik wilde een Graw II onlinegame beginnen ,toen de BOX opeens bleef hangen..
    Opnieuw opstarten dan maar....en pats! .....de drie rode lampjes..:mad::mad::mad:

    De console bleek dus duidelijk RIP...
    Zaterdagochtend meteen MS gebeld...
    Volgens de medewerker was een retourtje repaircentre nodig...zou +/- 15 werkdagen moeten gaan duren..normaal 10 ,maar het was druk..
    Netjes UPS Packagelabel ontvangen...X-Box in een doos gepleurd...( ok ,netjes ingepakt...).
    Maandagmiddag naar UPS gebelt en het pakket werd nog diezefde dag opgehaald..
    Prima toch...zou je denken...
    Een console kan best eens kapot gaan denk je dan.....tot dat je dit hier leest...
    Dan slaat je de schrik toch om het lijf...

    Meteen even hun site gecheckt...
    Repairstatus...: Empty box shipped to Customer...

    ?? HUH ???

    Ik wacht maar eens geduldig af..
    Volgens de UPS site is het paket op 25-07 in Duitsland in ontvangst genomen..

    Ben echt een X-Box fan hoor ,daar niet van...maar heb in het verleden een PS en een PS2 gehad en nooit problemen hiermee ervaren..
    Dus.....kijk nog even de kat uit de boom...en anders wordt het een PS3...gemakkelijk zat!

    Greetz...grrr..
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  7. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een updateje
    11 Juni - Xbox kaduk "Ring of death"
    13 Juni - Xbox aangekomen in duitsland
    3 Juli - Xbox zou gerepareerd zijn en binnen 4 a 5 dagen afgeleverd moeten zijn
    11 Juli - Xbox nog steeds niet binnen. Xbox nog steeds niet gerepareerd. Blijven hangen in het "process". In een "speciale lijst" gezet zodat de mijne voorrang krijgt. Zou nog 2 a 3 weken duren :mad:
    26 Juli - Nog steeds geen Xbox. Systeem bij de helpdesk geeft "canceled" aan. Nog steeds niet gefixed. Wordt weer in een speciale lijst gezet en een nieuwe Xbox krijgen. Zal WEER!! 2 weken duren!
    26 Juli - Compensatie in de vorm van een Draadloze headset.
    27 Juli - Kacht ingediend bij MS over de gang van zaken.
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou donderdag J.L opgestuurd zie ik bij UPS tracking staan retour verzender? wat is dit dan?
     
  9. Kashtar

    Kashtar Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kaduuk

    Mijn xdoos360 :

    Gekocht : launch 2005
    Stuk : 23 juli 2007 .. de gevreesde 3 ROD

    Errug balen, niets deed het meer maar met die 3 lampies was niks mis !
    Nadat ik alle sores van MS gelezen had op het i-net ben ik verder gaan zoeken en een oplossing gevonden.
    Ik ga toch niet 10 weken zitten wachten om andermans xdoos terug te krijgen die dan ook weer overlijd duss....


    Garantiesticker deraf, chirurgisch geopend en zelf aan de slag.

    Kosten : 8 muntjes, 1 lijmpistool, 1 rolletje isolatietape.
    Resultaat : 26 juli werkte de xdoos weer, al uren gespeeld zonder enig probleem !
     
  10. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het een beetje zat aan het worden dat ik nog steeds geen label van UPS heb gekregen.

    Vraag: krijg je dat label in een aparte mail van UPS?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  11. Knispel503

    Knispel503 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @II DOE II ,

    Dat zou wel moeten...
    Hoelang wacht je hier nu op ?
    Ik had m`n UPS Label vrij snel via mail binnen...paar uurtjes nadaat ik MS gebeld had...
    En dat terwijl de helpdesk-medewerker zei dat dit binnen 48 uur moetst gebeuren..

    Greetz...
     
  12. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij zeiden ze binnen 3 werkdagen, kheb er nu 2 achter de rug maar ik hoor alleen maar verhalen van binnen 2 uur inderdaad. Ik heb na contact met de klantenservice alleen nog maar dit mailtje gehad van microsoft.

    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10

    Dan hebben ze waarschijnlijk de doos leeg ontvangen ofzo, misschien eruit gehaald door die UPS gast ofzo 8) Krijg je hem dus weer leeg terug ook, dat is echt verrot =(
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een lege doos opgestuurd staat er (y)

    Maarre, nog ff ter duidelijkheid: Je krijgt na dat mailtje dat ik hier net heb gekopieerd ook nog een apart mailtje van UPS + label?

    Naja ik ga in ieder geval zo maar weer eens bellen als het weer te lang duurt. Ik begin het ondertussen een beetje zat te worden. Ik wil hem namelijk nog wel opsturen voordat ik op vakantie ga.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan even goed zijn dat ze xbox rap uit door hebben genomen toen UPS bij reparatie center was en dat die de lege doos moest meenemen.

    ik ha d toen status dat het werd terug gezonden naar mij. Maar ik heb gewoon wel een nieuwe xbox 360 gekregen.
     
  16. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net microsoft maar gebeld, 17 minuten in de wacht gestaan. Maarre ik heb ff gevraagd of ze die labels direct naar UPS willen sturen want ik heb ze nooit gehad binnen 48 uur. Geregeld dus.
     
  17. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: ....geweldig.....Mag ik vragen hoe je em weer aan de praat hebt gekregen? Veel slimmer om het idd zelf te kunne doen. Zo hou je tenminste je eigen Boxje!
     
  18. Kashtar

    Kashtar Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele process is hier te lezen, in mijn geval 4 stapeltjes van 2 muntjes gebruikt.

    Succes !
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat is echt een nachtmerrie
    mischien ben je je 360 voor altijd kwijt
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    is weer eens zover , constant in gesprek -_-

    luister nu 10 minuten stomme muziek *gaap*
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina