[XOne] Moto GP 07

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 1 apr 2007.

1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vermeld dan ook even of het het aanschaffen waard is t.o.v. Moto GP 06;)

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ja hij is beter dan MotoGp06. Ik vind het er een stuk mooier uitzien en de gameplay is nog een stuk lekkerder vind ik!. Ik ga hem zeker weten halen :thumbs:

3. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    M'n Gold-abbo is vorige week verlopen...ik ben nog te lui om even een kaart te halen of te bestellen. Ik koop het spel toch wel denk ik, het duurt niet zo lang meer. En het zou btw nice zijn als iemand foto's maakt van z'n scherm ofzo.:cool:

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    demo kan je ook downloaden met Silver? Je kan ook offline racen ;)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tjonge, sinds mijn 360 stuk is komt er steeds vette content uit. Een online demo van Moto GP 07, hoe vet is dat. Ik heb de demo van 06 echt ontzettend vaak gespeeld. En Laguna Seca is mijn favoriete circuit met mn favo coureur Hayden.

6. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mooi circuit, vooral die ene bocht (ik weet niet hoe die heet:9). Maar Hayden? Geef mij maar Rossi of Pedrosa.;)

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Pedrosa is de coureur met de meeste potentie, hij gaat zeker in de voetsporen treden van Rossi! Die zwart/oranje motor van m is tevens de mooiste van het veld.
    Ik hoop niet dat hij weer de zelfde beoordeling krijgt in het spel als vorig seizoen ( die balkjes met acceleration, speed en handling enz. ). Dat doen ze elk jaar hetzelfde namelijk. Rossi heeft juist een zeer goede handling, die motor is zeker niet het snelste, maar hij compenseert veel met zn stuurkracht. En toch heeft ie in de voorgaande delen een behoorlijk lage beoordeling voor Handling gekregen, ook t.o.v. de anderen.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, zoals Stoner rijd, maakt ook Pedrosa geen schijn van kans de komende jaren. Ik denk eerder dat Jorge Lorenzo wereldkampioen wordt in de MotoGP klasse dan Pedrosa. Maar die komt volgend jaar pas als teamgenoot van Rossi. En klopt, die bocht waarvan ik ook de naam niet weet is erg vet ;) Ik bedoel in ieder geval de bocht waar je op de achtergrond een groot graffitiwerk ziet, lijkt op Hayden maar weet het niet zeker.

Ik hoop dan maar dat de demo van 07 dezelfde handling heeft als in 06, die is namelijk perfect.

9. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ziet er wel typisch Amerikaans uit vind ik. Maar het is wel mooi, en als je dan die motoren zo naar beneden ziet gaan vanuit een andere camera standpunt, dat ziet er echt prachtig uit.:thumbs:

10. JeePee

JeePee Guest

Wat een bout spel... ik vond '06 beter.

Het spel is helaas weer erg onrealistisch. Vol driftend de bochten door en rondetijden klokken op Laguna Seca waar een Formule 1 auto U tegen zegt. Ook lijkt het geluid erop achteruit te zijn gegaan, en allemachtig wat is die menu soundtrack hard... heb nog pijn in mn oren.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vergelijk je dat? Formule 1 wagens rijden daar toch nooit:confused:

12. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld het was Single player wel aardig maar online viel het een beetje tegen...

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja.. weer teveel van hetzelfde voor mij.. ik sla hem dit jaar maar eens over.

De presentatie is wel mooi hoor, zeker een verbetering.

Maar de controls zijn niks veranderd.. physics ook niet, het ziet er niet veel beter uit, en wat nieuwe tracks is mooi, maar voor mij niet de prijskaartje van 60 euro waardt.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Had toch het idee dat ik bij moto gp 06 wat vaker op me bek ging?
    En dat dat bij 07 wat minder snel gebeurt,of lijkt dat maar zo?

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Vind motogp07 in vergelijking met motogp06 zwaar tegenvallen. Had een beetje het idee dat ik met een brommertje aan het rijden was i.p.v. een 800cc motor. Hij vliegt echt gewoon alle kanten op. Snap het niet helemaal daar motogp super reed, maar dit, nee dit spel hoef ik zo niet.

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt sim mode op 0% staan. Zet het eens op 100.

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet te sliden he. Ik doe zonder sliden, veel leuker.

18. JeePee

JeePee Guest

Eén van de leukste dingen van racegames is het aanvallen van de leaderboards. Dat gaat een beetje moeilijk zonder sliden.

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met je eens. Ik kan er ook niet tegen als iemand mij eraf rijdt met powersliden terwijl ik eigenlijk beter ben.

Ik heb al een developer van Climax gemaild dat Powerslides niet mogelijk moeten zijn in de 100% sim mode. Dan rijd je nog veel harder dan de echte rondetijden, maar het racen wordt in ieder geval ENORM veel realistischer.

Powerslides en de dramatische AI zijn de reden dat ik Moto GP 06 heb verkocht. De AI schijnt verbeterd te zijn hier (kun je niet checken in demo omdat het op rookie staat), dus misschien is alleen de singleplayer al vet genoeg om het geld waard te zijn.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld.. Damn.. Nog nooit meegemaakt: Ik vond het vorige deel veel beter!!

Daar was het echt een kwestie van skill om mooi door de bochten te gaan, een track te rijden zonder onderuit te gaan en op de baan te blijven.

Hier knal je gewoon volgas de bocht in, snel nog ff wat afremmen en al slippend de bocht door. Ook als je naast de baan raakt blijf je rustig op de motor zitten...
    Waar slaat dit op?? MotoGP 06 was voor mijn gevoel veel beter!
    Het was gewoon heel moeilijk (vooral in het begin), maar dat maakte juist dat je blij was als je zo'n race won!

Deel Deze Pagina