Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nergens gespot. Ben lid van GMR en Power Unlimited. Wie weet binnenkort wel.

    Deze game wordt gewoon TE wow... Deel 1 en 2 helemaal suf gespeeld, dus 3 kan je BLIND aanschaffen. Gelukkig is het al bijna september!
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jammer nou'ja al die nieuwe shit, die shields / smoke nade's / posion eq ofzo nieuwe voertuigen. Die tank wordt echt allemaal zwaar vet :D.

    Heb echt hoge verwachtingen :D.
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 100% cker :p, ik zie met de nieuwe spikers alleen t nut niet meer van de smg, maar miss ligt dat aan mij.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is de elephant daarin zit een mongoose
     
  6. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Limited of Legendary Edition???

    Ik ben eigelijk wel benieuwd welke edition jullie zullen aanschaffen. Persoonlijk vind ik dit best moeilijk. De limited is denk ik vergelijkbaar met die van Halo 2 en zit dus in een mooi stevig hoesje. Terwijl de dvd's bij de legendary volgens mij in een gewoon hoesje zitten.....omvangen door een wat (in mijn ogen) nutteloze helm. Wat mij alleen trekt in de legendary is de wat meer uitgebreide content.

    waar ligt jullie voorkeur en wat is daarbij jullie reden? ik ben benieuwd!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    De normale versie :+?
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me de limited edition besteld
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon de normale editie, ik vind het wel mooi als alle spellen normale edities zijn.
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    hehee Bungie heeft toch gelijk om de model van chief minder glanzend te maken kijk maar eens hier naar en zie waarom:

    Halo 3 Master Chief
    [​IMG]
    Halo 3 E3 Master Chief
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik bestel de Limited edition.
    Ik zou niet weten wat je met die helm moet.
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mag jij me uitleggen waarom, want ik zie het niet. Sowieso een rare vergelijking, want die scan is altijd korrelig en dat oogt altijd wat meer mat. Eerst had de Master Chief een groen en beschadigd pak in Halo 3 (zie eerste trailer/sp screen) en nu hebben ze voor een meer metale look gekozen die misschien ietsje minder glanzend oogt. De reden daarvoor is eigenlijk vrij oninteressant. Bungie medewerkers vonden het namelijk simpelweg mooier. Vraag me af met welke complottheorie jij in je hoofd zit dan. :9
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus kort samengevat vind jij het mooier uit zien alleen omdat het een scan is en nog korreliger uit ziet en je vindt ook dat de beschadiging niet goed kan zien als die van de Halo 3 trailer ?

    Tjah ik vind het zo wel mooi uit zien maar we kunnen er pas echt over oordelen als we MC vaak genoeg gezien hebben in game vanuit allerlei hoeken. Maarjah wat voor complottheorie ik heb? Dat heb ik namelijk niet want bij mij is het meer dat het oog ook wat wilt... en ik vind deze mooier dan die van E3 maar ieder z'n eigen ding.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is als je mij vraagt wat realistischer.. ik zie in het leger ook geen bling bling. if you know what i mean.. en dit geeft ook een indruk dat de MC het pak langer gebruikt..

    en als we toch het over de E3 video van 2006 hebben.. het is door verschillende verslaggevers bevestigd dat halo 3 net zo mooi is of nog mooier is dan de ingame trailer uit 2006
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  16. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef hem dan aan mij!!!_O_ IK ga de Legendary Edition halen vanwege de helm. Het spel kan mij eigenlijk niet zo heel veel boeien.

    Btw..,. wie gaat die halo 3 xbox en die 2 speciale halo 3 controllers halen? Niemand? Goede keus;)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil even precies weten wat waar bij zit :D die met de helm is best wel vet eigenlijk.
     
  18. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Die helm zit bij de legendary edition. Ik ga hem binnenkort reseveren bij bol.com

    Nou ben ik niet zo bekend met bol.com. Maar wat moet ik doen??

    Bij Halo 3 legendary edtion staat (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 26.09.2007

    Moet ik dan op reserveer nu drukken of bestel snel?? En dan als je hem reserveert hoe gaat het verder in zijn werk?? (het is misschien een hele domme vraag, maar ik wil het toch wel ff zeker weten)

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die helm vorige week ofzo besteld... Ik hoop dat voor halo3 de mlg met goede settings komt omdat je zo veel kan aanpassen... Als ze dat dan optimaliseren neemt iedereen die settings over als mlg en kan je met die custom game zoek shit makkelijk leuke potjes vinden en dus spelen.... Krijg in dat opzicht weer wat meer hoop, maar al die wapens vind ik egt onzin... Als ze nou nog nut hadden behalve de beleving verminderen en de balans ernstig verstoren... Maar dat hebben ze niet:confused:
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is dit keer met de release MLG er bekent en zal niet iedereen onder de verkeerde settings spelen (of uberhaupt weten wat MLG is). Dat was aan het begin van H2 (eind 04 begin 05) echt erg dat bijna niemand van MLG wist :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina