1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? Ik wil hem graag bestellen..
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb alleen bij de PES6 last van tearing.
    Gelukkig houd ik helemaal niet van voetbal games.

    Bij mijn Xbox360 en PS3 games heb ik nog geen tearing kunnen ontdekken.

    In de verschillende forums hoor ik meer klachten over PES6.
    Zelfs merken met en response-time van 4ms laten tearing zien bij PES6.

    Als je een betere beeldkwaliteit wil moet je een kabel van Monster kopen.
    Zie geen verschil in beeldkwaliteit bij Microsoft , Logic3 en Joytech.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ga voor de Samsung LE26R82B

    EDIT: Ok, dus de Samsung LE26R82B is een goede keus? Dan ga ik die maar eens bestellen :)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is een hele goede keus.
    Heb nog steeds veel plezier van mijn oude R71.
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb nu definitief de knoop door gehakt, het wordt de Samsung LE26R82B :cool:

    Nu nog 2 vragen:
    1. Ik wil het beeld van me PC naar die TV streamen (heb namelijk 720p filmpjes op mijn PC staan) Mijn videokaart heeft een DVI-I Dual Link uitgang, kan het daar gemakkelijk mee?
    2. Heb hier een Pioneer DV-370 DVD-speler staan, aangesloten via een 3 stekkertjes die de dvd speler in gaan (de 3 kleuren) en aan de andere kant ook, maar die zitten in een scart dingetje gepleugd. Hoe kan ik het beste mijn DVD speler gaan aansluiten?
     
  6. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Heel makkelijk zelfs der zijn gewoon DVI naar HDMI kabels te koop. :) (Die TV van jouw heefd een HDMI maar ook gewoon een VGA aansluiting)
    2. Gewoon weer via scart want dat zit ook op die TV, of der moet natuurlijk een DVI/HDMI aansluiting op zitten dan is dat het zelfde verhaal als met je PC

    PS jouw DVD speler heeft geen digitale aansluiting dus je zult gewoon weer scart moeten gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Dat is duidelijk.
    2. Nee dat heeft die niet ;) Is al een vij "oude" dvd speler, dus dat wordt dan scart. Geeft een ECHTE scart kabel betere kwaliteit dat die 3 losse plugjes?

    Weten jullie misschien een goede site waar je kwaliteit kabels kan bestellen? En zijn er bepaalde merken die goed zijn? Dus de Rolls Royce onder de kabels.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  8. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    1215 euro. Wat ik wel raar vindt is dat bij specs staat 1080P, maar hij is toch 'maar' HD-ready?
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen ga ik dan eindelijk me 42 c91 (samsung plasma) bestellen:) ik krijg zelfs nu nog meer korting aangezien ik een vast contract heb gekregen. hij zal me nu rond de 850 euro kosten:)
     
  10. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    2. Alleen RGB scart (is inderdaad een volledige scart kabel)geeft betere kwalietijt, maar weet niet of jouw DVD speler dat ondersteund.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Samsung ondersteund geen PC via de HDMI.
    Info uit Manual.
    Probeer niet om de HDMI-aansluiting aan te sluiten op de grafische kaart van een pc of laptop (Dat zal resulteren in de weergave van een leeg scherm ).

    Heb het alleen zelf nog steeds niet geprobeerd.
    Het zou een paar redenen niet kunnen werken.
    1. De HDMI wordt alleen geactiveerd bij een HDCP-signaal.
    2. De HDMI wordt alleen geactiveerd als er een 480p ,567p , 720p of 1080i signaal aanwezig is.

    Als ik mijn HD-decoder of PS3 uitschakel en dan is de HDMI-kanaal ook beschikbaar.
     
  12. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg dus of dat klopte van die LE-37M87BD en ja hoor :D

    noice hoor, iemand ervaring met die TV? 1200 voor een fullhd van samsung lijkt wel errug wijnig, als iemand mij weet te vertellen dat het een goeie TV is breng ik mijn pana th42pv70 terug en bestel ik deze 8)
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf zitten kijken naar de 47" uitvoering van de deze serie.
    Alleen begrijp nog steeds niet waarom de 3e HDMI-poort aan de zijkant zit.

    Voordat ik een definitieve besluit neem , wil ik eerst de volledige FullHD van Philips afwachten.
     
  14. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben bijna aangekomen bij de keus voor mijn TV :D maar ik zit nog tussen 2 te twijfelen:
    de sony bravia KDL-32U2000E
    &
    de samsung le32s81B

    weet iemand nog grote voor/nadelen?

    het word mijn eerste HD-ready TV dus ik hoef niet het beste van het beste. ik weet dat er beter is met full HD enzo maar omdat ik niet al te veel geld eraan wil besteden wil ik toch 1 van deze 2 zo rond de 650 euro van 32"
     
  15. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is dus bhulshit :mad: ik gebruik ook gewoon DVI naar HDMI werkt perfect :) Heb het al op 2 Samsung tv getest geen problemen gehad.

    Meschien maakt het wel uit wat voor beeldkaart je gebruikt. Achteraf kan samsung tog ook niet weten wat voor videokaart je gebruikt in combinatie met drivers.
    This eerder een kwestie of je videokaart jouw tv wel ondersteund.

    PS HDMI is niet beschikbaar als er geen signaal is. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  16. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen donderdag de Sony KDL-40W2000 besteld bij Pick2Pay. Dit is een 40'' (104 cm) FULL HD scherm en dat voor € 1598 euro das echt geen geld want bij een normale winkel waar je heen gaat kost die tussen de € 2000,- en € 2300,- euro's. als het goed is heb ik hem dinsdag binnen:thumbs::):lol: Oja hier nog een link naar die tv kun je specificaties zien als je wilt. http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=KDL-40W2000
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je wilt je pana plasma inruilen tegen n LE37M87, je maakt een grapje zeker?

    Ik heb de pana plasma zeer uitvoerig getest met mn xbox360 tegenover de LE40M86 (die is ook full hd maar dan met n hoger dynamisch contrast) en de Samsung legde het zwaar af op beeldkwaliteit.
    Ghosting was op de plasma totaal niet aanwezig, zwartweergave en kleurenweergave waren op de plasma mooier.
    Nogmaals: 720p gaming op de plasma heeft een betere beeldkwaliteit dan 1080p op de samsung. Ik kon het zelf ook bijna niet geloven, maar ben 2 uur aan t testen geweest met mn xbox360 in de winkel en ja, de xbox ook op 1080p gezet toen ik m op de full hd lcd aansloot.

    Alleen de aansluiting op je pc is beter op de samsung (vanwege hogere resolutie), maar gaat op de plasma ook prima.

    Ikzelf heb de 50 inch plasma en ik vind het waanzinnig mooi. Ik had hiervoor 2,5 jaar gegamed op een 30 inch lcd, maar die haalt t hierbij nevernooit niet met beeldkwaliteit.

    Geloof me niet op mn woord maar ga ze maar s naast elkaar vergelijken met snelle games of donkere films. Laat de verkoper ook meteen de tv ontvangst s zien, zonder digitale zenders.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  18. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm zeker niet getest met HDMI dan zie je pas wat 1080p is. Ik ben nog steets van mening dat component of VGA niet in de buurt komt van HDMI. :) Ondanks dat de VGA kwalietijt van de X-BOX 360 best wel oke is
     
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog, 42" ruilen tegen 37" ???
    Sorry, maar dat zou wel stom zijn. Alleen al de beeldkwaliteit, maar dan nog eens die beelddiagonaal??? |:-
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke das ook waar, en als je alleen een 360 heb kun je het beter bij die 42" houden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina