Je wilt je pana plasma inruilen tegen n LE37M87, je maakt een grapje zeker?
Ik heb de pana plasma zeer uitvoerig getest met mn xbox360 tegenover de LE40M86 (die is ook full hd maar dan met n hoger dynamisch contrast) en de Samsung legde het zwaar af op beeldkwaliteit.
Ghosting was op de plasma totaal niet aanwezig, zwartweergave en kleurenweergave waren op de plasma mooier.
Nogmaals: 720p gaming op de plasma heeft een betere beeldkwaliteit dan 1080p op de samsung. Ik kon het zelf ook bijna niet geloven, maar ben 2 uur aan t testen geweest met mn xbox360 in de winkel en ja, de xbox ook op 1080p gezet toen ik m op de full hd lcd aansloot.
Alleen de aansluiting op je pc is beter op de samsung (vanwege hogere resolutie), maar gaat op de plasma ook prima.
Ikzelf heb de 50 inch plasma en ik vind het waanzinnig mooi. Ik had hiervoor 2,5 jaar gegamed op een 30 inch lcd, maar die haalt t hierbij nevernooit niet met beeldkwaliteit.
Geloof me niet op mn woord maar ga ze maar s naast elkaar vergelijken met snelle games of donkere films. Laat de verkoper ook meteen de tv ontvangst s zien, zonder digitale zenders.
Laatst bewerkt: 30 jul 2007